Γράμμα από το Παρελθόν

2

Ένας συγκινητικός Κρίστοφερ Πλάμερ προσπαθεί να κάνει πειστικό ένα δραματικά άνισο και σεναριακά «διάτρητο» θρίλερ πάνω στην ιστορική μνήμη.

Γράμμα από το Παρελθόν

Ένας υπέργηρος επιζών του Ολοκαυτώματος, ο οποίος ζει σε γηροκομείο και πάσχει από άνοια, ακολουθεί τις οδηγίες ενός γράμματος που του έχει συντάξει ένας επίσης επιζών φίλος του και ξεκινά την αναζήτηση του υπευθύνου για την εξόντωση της οικογένειάς του στο Άουσβιτς. Ένας συγκινητικός Κρίστοφερ Πλάμερ προσπαθεί να κάνει πειστικό ένα δραματικά άνισο και σεναριακά «διάτρητο» θρίλερ πάνω στην ιστορική μνήμη.

Γράμμα από το Παρελθόν - εικόνα 1

«Εκεί που Βρίσκεται η Αλήθεια», «Adoration», «Υποψία», «Τα Δεσμά του Διαβόλου», «Η Αιχμάλωτη»… Είναι πόσα χρόνια τώρα που ο πάλαι ποτέ τολμηρός και πρωτότυπος Ατόμ Εγκογιάν («The Adjuster», «Εξότικα», «Το Γλυκό Πεπρωμένο») προσπαθεί μάταια να ξαναβρεί το κομψό κινηματογραφικό του άγγιγμα. Προς τιμήν του, όμως, επιμένει σε κάποιες σταθερές θεματικές και ένα πιο αδέξιο και μηχανιστικό πλέον, παρόμοιο παρ’ όλα αυτά, αφηγηματικό ύφος. Αυτό ενός χαμηλότονου τις πιο πολλές φορές θρίλερ, το οποίο εστιάζει στα θολά κίνητρα και τα σχεδόν πάντα αντιφατικά πάθη των χαρακτήρων του.

Ένας απ’ αυτούς είναι και ο Ζεβ, ένας υπέργηρος επιζών του Ολοκαυτώματος, τρόφιμος γηροκομείου ο οποίος πάσχει από άνοια. Χήρος πλέον, παρακινείται από έναν επίσης επιζώντα φίλο του να τηρήσει μια «ιερή» υπόσχεσή του. Έτσι, ακολουθώντας τις οδηγίες ενός γράμματος που του έχει συντάξει ο τελευταίος, ο Ζεβ ξεκινά την αναζήτηση του ναζί αξιωματικού που ήταν υπεύθυνος για την εξόντωση της οικογένειάς του στο Άουσβιτς.

Ο Εγκογιάν επαναδιαπραγματεύεται την ιστορική μνήμη και τις ευθύνες μας απέναντί της μέσα από ένα μυστηριώδες αρχικά και αγωνιώδες στην εξέλιξή του οδοιπορικό στο χώρο και το χρόνο, ποτισμένο με διακριτικό χιτσκοκικό άρωμα. Όσο διαρκεί αυτό η ταινία διατηρεί μια διακριτική γοητεία, παρότι η σεναριακή ανάπτυξη της πλοκής, μονοδιάστατη και δραματικά ισχνή από ένα σημείο και μετά, δεν βοηθά ιδιαίτερα. Αντίθετα, ένας μοιραία αποπροσανατολισμένος και αυτοκαταστροφικά πείσμων Κρίστοφερ Πλάμερ κάνει ό,τι μπορεί για να μας πείσει, ως τραγικός Ζεβ, πως ο καθένας είναι ταυτόχρονα θύτης και θύμα της ιστορίας (του). Αν δεν προβλέψεις το εύκολα «ανατρεπτικό» και διδακτικό φινάλε, σχεδόν τα καταφέρνει…

Περισσότερες πληροφορίες

Γράμμα Από το Παρελθόν

Remember
2
  • Δραματική
  • 2015
  • Διάρκεια: 94 '
  • Ατόμ Εγκογιάν

Ένας υπέργηρος επιζών του Ολοκαυτώματος, ο οποίος ζει σε γηροκομείο και πάσχει από άνοια, ακολουθεί τις οδηγίες ενός γράμματος που του έχει συντάξει ένας επίσης επιζών φίλος του και ξεκινά την αναζήτηση του υπευθύνου για την εξόντωση της οικογένειάς του στο Άουσβιτς.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Οι ταινίες "Χάρι Πότερ" επιστρέφουν στους κινηματογράφους

Τα "Epic Movie Nights" φέρνουν ξανά στη μεγάλη οθόνη το franchise που λατρεύουν οι millennials.

ΓΡΑΦΕΙ: ΓΙΑΝΝΗς ΚΑΝΤΕΑ-ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟς
19/04/2024

"Αγαπούσε τα Λουλούδια Περισσότερο": Η νέα ταινία του Γιάννη Βεσλεμέ στο φεστιβάλ της Τραϊμπέκα

Ο σκηνοθέτης της "Νορβηγίας" ετοιμάζεται για παγκόσμια πρεμιέρα στη σημαντική νεοϋορκέζικη διοργάνωση.

Οι Άλεξ Γκάρλαντ & Κίρστεν Ντανστ μιλούν στο "α" για τον "Εμφύλιο Πόλεμο"

Ο σκηνοθέτης και η πρωταγωνίστρια της πολιτικά φορτισμένης δυστοπικής περιπέτειας απαντούν στις ερωτήσεις του "α" γύρω από τη δημιουργία μιας αγωνιώδους ταινίας, η οποία απεικονίζει έναν ανησυχητικό μελλοντικό κόσμο.

Εμφύλιος Πόλεμος

Πολιτική περιπέτεια γυρισμένη με ρεαλισμό, προβλέψιμα απλοϊκή στην εξέλιξή της και μονοδιάστατη στην παραβολή της για τη σύγχρονη αμερικανική πραγματικότητα.

Η Αρπαγή

Δομημένη σαν ψυχολογικό θρίλερ, μια ιστορία εμμονής αποκαλύπτει τη συντριπτική δύναμη των κοινωνικών ρόλων σ’ έναν κόσμο ψυχολογικής ανασφάλειας κι έλλειψης επικοινωνίας.

Το Περασμένο Καλοκαίρι

Αρκετά πιστό ριμέικ της δανέζικης "Βασίλισσας της Καρδιάς". Ενός τολμηρότερου ερωτικού δράματος, το οποίο διέθετε ένα διαφορετικό, αιχμηρό φινάλε.

Αμπιγκέιλ

Το μυστήριο συναντά το horror και το απενοχοποιημένο φαν, σε ένα διασκεδαστικό μιξ αναφορών και χαβαλέ, μέχρις ότου χαθεί ο έλεγχος και κυριαρχήσει η σαχλαμάρα.