Μπερδέματα στο Broadway

1,5

Αποτυχημένη προσπάθεια σάτιρας του κόσμου του θεάματος και αναβίωσης της σκρούμπολ κωμωδίας του παλιού καλού χολιγουντιανού καιρού.

Μπερδέματα στο Broadway

Μια ηθοποιός αφηγείται σε μια δημοσιογράφο πως από μια σειρά συμπτώσεων έφτασε να γίνει από κολ γκερλ πρωταγωνίστρια στο Μπρόντγουεϊ. Αποτυχημένη προσπάθεια σάτιρας του κόσμου του θεάματος και αναβίωσης της σκρούμπολ κωμωδίας του παλιού καλού χολιγουντιανού καιρού.

Μπερδέματα στο Broadway - εικόνα 1

Εχουν ήδη περάσει 47 χρόνια από τον «13ο Στόχο», το εξαιρετικό σκηνοθετικό ντεμπούτο του Πίτερ Μπογκντάνοβιτς, ο οποίος το 1971 επιβεβαίωσε το ταλέντο του με το αριστουργηματικό «The Last Picture Show», ένα σινεφίλ κοινωνικό δράμα που του χάρισε δύο προσωπικές υποψηφιότητες για Όσκαρ. Μετά το τρυφερό «Χάρτινο Φεγγάρι» (1973) η συνέχεια δεν ήταν ανάλογη («Daisy Miller», «Ο Άνθρωπος Από τη Σιγκαπούρη», «Η Μάσκα», «Texasville»), με αναπόφευκτη κατάληξη μια ρουτινιάρικη εδώ και 20 χρόνια τηλεοπτική καριέρα.

Η επιστροφή του στη μεγάλη οθόνη γίνεται μέσα από μια σκρούμπολ κωμωδία, κινηματογραφικό είδος που ο ίδιος λατρεύει («Nickelodeon», «Illegally Yours», «Noises off…»), έχει όμως καταφέρει να πιάσει σωστά το πνεύμα του μία και μόνη φορά («Μια Τρελή Τρελή Καταδίωξη», 1972). Τα «Μπερδέματα…» φέρνουν τον ντεφορμέ Μπογκντάνοβιτς αντιμέτωπο με ένα εξ αρχής προβληματικό σεναριακό υλικό, υπογεγραμμένο από τον ίδιο και την πρώην σύζυγό του Λουίζ Στράτεν.

Μπερδέματα στο Broadway - εικόνα 2

Η ιδέα του είναι απλή: μια ηθοποιός αφηγείται σε μια δημοσιογράφο πώς από μια σειρά συμπτώσεων έφτασε να γίνει από κολ γκερλ πρωταγωνίστρια στο Μπρόντγουεϊ. Ξεκάθαρα απλός είναι και ο σατιρικός στόχος του, κανείς άλλος από το ματαιόδοξο κι ανισόρροπο κόσμο της –εδώ θεατρικής– show biz. Ο τρόπος με τον οποίο, όμως, τον αποκαλύπτει η ανοδική διαδρομή τής χαρούμενα αφελούς Ίζι είναι γεμάτος φαρσικές συμπτώσεις, προσχηματικές παρεξηγήσεις και κακογραμμένα γραφικούς χαρακτήρες, οι οποίοι τριγυρνούν εν πλήρη υστερία σε ολόκληρο το Μανχάταν, πέφτοντας διαρκώς ο ένας πάνω στον άλλο – τις περισσότερες φορές κυριολεκτικά. Το αφηγηματικό τέμπο είναι γρήγορο, αλλά σε καμία περίπτωση καλοκουρδισμένο, με τη μαγκιόρικα μπρουκλινέζικη προφορά της all British Ίμοτζεν Πουτς να αποτελεί και τη χαριστική βολή.

ΗΠΑ. 2014. Διάρκεια: 93΄. Διανομή: ΣΠΕΝΤΖΟΣ FILM, SEVEN FILMS.

Περισσότερες πληροφορίες

Μπερδέματα στο Broadway

She's Funny that Way
1,5
  • Κωμωδία
  • 2014
  • Διάρκεια: 93 '
  • Πίτερ Μπογκντάνοβιτς

Μια ηθοποιός αφηγείται σε μια δημοσιογράφο πώς από μια σειρά συμπτώσεων έφτασε να γίνει από κολ γκερλ πρωταγωνίστρια στο Μπρόντγουεϊ.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Επαγγελματίας Υπνοβάτης

Ενδιαφέρουσα ιδέα που μένει απλά υποσχόμενη, μιας και υλοποιείται με σεναριακή χοντροκοπιά, ερμηνευτική ανεπάρκεια και αφηγηματική προχειρότητα.

ΓΡΑΦΕΙ: ΧΡΗΣΤΟς ΜΗΤΣΗς
25/04/2024

Μην Ανοίγεις την Πόρτα

Η πρώτη ταινία των Unboxholics είναι ένα ψυχολογικό θρίλερ με υποβλητική ατμόσφαιρα, αλλά ελάχιστο ψαχνό. Δραματικά ισχνό και σκηνοθετημένο μονότονα, κορυφώνεται χωρίς την παραμικρή έκπληξη.

Οι Αντίπαλοι

Σεναριακό υπόδειγμα αθλητικού (μελο)δράματος πάνω στις απρόβλεπτες διαδρομές των ανθρώπινων επιθυμιών. "Χορογραφημένο" με ερωτική ένταση και σκηνοθετημένο με φλασάτη, βιντεοκλιπίστικη αυταρέσκεια.

Ζωντανό Πνεύμα

Δύο κόσμοι και τρεις γενιές συγκρούονται σε ένα δράμα ενηλικίωσης με στοιχεία μαγικού ρεαλισμού, κωμωδίας και θρίλερ, το οποίο, όμως, ασθμαίνει για να βρει την ιδανική ισορροπία.

Ο Τελευταίος Ήρωας

Κουστουριτσική, ξέφρενη και βιτριολική σάτιρα, η οποία βγαίνει απ’ τα νερά της όταν προσπαθεί, αδίκως, να σοβαρευτεί και να περάσει "μηνύματα".

Σούπερ Μάγκι

Σίκουελ ενός διεκπεραιωτικά στημένου αυστραλέζικου animation, το οποίο καταγγέλλει απλοϊκά τους κινδύνους της υπνωτιστικά γοητευτικής νέας εικονικής πραγματικότητας.

Ο Μύλος και ο Σταυρός

Με κάδρα που παραπέμπουν σε πίνακες της φλαμανδικής και της ολλανδικής σχολής, ο Μαγιέφσκι στήνει μια οπτικά μεγαλοπρεπή αλληγορία πάνω στην τέχνη, την αληθινή ζωή και την ανθρώπινη μισαλλοδοξία.