Εξολοθρευτής: Γένεsys

2

Ο μύθος του «Εξολοθρευτή» ανανεώνεται με ένα ελεύθερο, σεναριακά μπερδεμένο και αναληθοφανές ριμέικ των δυο πρώτων ταινιών.

Εξολοθρευτής: Γένεsys

Από ένα μέλλον όπου, μετά την καταστροφή, οι άνθρωποι καταφέρνουν να νικήσουν τελικά τις μηχανές, ο αρχηγός τους Τζον Κόνορ στέλνει το πρωτοπαλίκαρό του Κάιλ Ρις στο Λος Άντζελες του 1984 για να προστατεύσει τη μητέρα του και να σώσει το αύριο. Ο μύθος του «Εξολοθρευτή» ανανεώνεται με ένα ελεύθερο, σεναριακά μπερδεμένο και αναληθοφανές ριμέικ των δυο πρώτων ταινιών.

Εξολοθρευτής: Γένεsys - εικόνα 1

Τρεις δεκαετίες μετά την πρεμιέρα του ο «Εξολοθρευτής» και το θεαματικότατο σίκουέλ του παραμένουν ακόμη αξεπέραστες περιπέτειες φαντασίας. Δεν το αποδεικνύουν μόνο τα χλομά­ αποτελέσματα των προσπαθειών συνέχισης («Η Εξέγερση των Μηχανών») ή ανανέωσής του («Η Σωτηρία») αλλά και το ότι αυτή η «Γένεsys», παρά την αλματώδη πρόοδο των εφέ, περιγράφει το μετά την καταστροφή μέλλον με την ίδια εικονογραφία με την οποία ο Τζέιμς Κάμερον είχε οραματιστεί τον κόσμο κυριαρχίας των μηχανών.

Σε αυτό το μέλλον, λοιπόν, ο αρχηγός των επαναστατών Τζον Κόνορ καταφέρνει να δώσει τη νικηφόρα τελική μάχη ενάντια στα ρομπότ και στο σύστημα Skynet που τα ελέγχει, εκείνα όμως προλαβαίνουν να στείλουν πίσω στο χρόνο και στο Λος Άντζελες του 1984 έναν εξολοθρευτή για να σκοτώσει τη μητέρα του Σάρα. Το πρωτοπαλίκαρο του Τζον Κάιλ­ Ρις ταξιδεύει προς τον ίδιο προορισμό με αποστολή να την προστατεύσει, αλλά όταν φτάνει εκεί, τον περιμένουν μια σειρά από απανωτές εκπλήξεις.

Εξολοθρευτής: Γένεsys - εικόνα 2

Ακολουθώντας ελεύθερα την πλοκή της πρώτης ταινίας, με τον «υγρό» Τ-1000 δανεικό από τη δεύτερη, το reboot του Άλαν Τέιλορ («Thor 2: Σκοτεινός Κόσμος») ξεκινά με ρυθμό, ελαφρώς χιουμοριστική διάθεση και στοιχειώδη σεναριακή συνοχή. Προσπαθώντας πάση θυσία να πρωτοτυπήσει όμως, αρχίζει τις περίπλοκες ανατροπές, τα αλλεπάλληλα ταξίδια στο χρόνο και τις εξωφρενικές δικαιολογίες για τα όσα μπερδεμένα συμβαίνουν. Από ένα σημείο και μετά σημασία έχουν μόνο­ το ασταμάτητο κυνηγητό, οι ατάκες του Σβαρτζενέγκερ και οι θεαματικές σκηνές δράσης.

Τίποτα που δεν έχουμε ξαναδεί φυσικά, με ένα διαρκές παιχνίδι εναλλαγής καλών και κακών να προσπαθεί να δραματοποιήσει την προβλέψιμη εξέλιξη (στο χρονικό πηγαινέλα χάνει η Σάρα το παιδί και το παιδί τη Σάρα), τη σέξι Ντενέρις Ταργκάριεν από το Γουέστερος να μας κάνει να νοσταλγούμε τη Λίντα Χάμιλτον και τον all time classic «Άρνι» να κλέβει εύκολα τη μια απ’ τα ίδια παράσταση.

ΗΠΑ. 2015. Διάρκεια: 126΄. Διανομή: UIP.

Περισσότερες πληροφορίες

Εξολοθρευτής: Γένεsys

Terminator: Genisys
2
  • Περιπέτεια
  • 2015
  • Διάρκεια: 126 '
  • Άλαν Τέιλορ

Από ένα μέλλον όπου, μετά την καταστροφή, οι άνθρωποι καταφέρνουν να νικήσουν τελικά τις μηχανές, ο αρχηγός τους Τζον Κόνορ στέλνει το πρωτοπαλίκαρό του Κάιλ Ρις στο Λος Άντζελες του 1984 για να προστατεύσει τη μητέρα του και να σώσει το αύριο.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Επαγγελματίας Υπνοβάτης

Ενδιαφέρουσα ιδέα που μένει απλά υποσχόμενη, μιας και υλοποιείται με σεναριακή χοντροκοπιά, ερμηνευτική ανεπάρκεια και αφηγηματική προχειρότητα.

ΓΡΑΦΕΙ: ΧΡΗΣΤΟς ΜΗΤΣΗς
25/04/2024

Μην Ανοίγεις την Πόρτα

Η πρώτη ταινία των Unboxholics είναι ένα ψυχολογικό θρίλερ με υποβλητική ατμόσφαιρα, αλλά ελάχιστο ψαχνό. Δραματικά ισχνό και σκηνοθετημένο μονότονα, κορυφώνεται χωρίς την παραμικρή έκπληξη.

Οι Αντίπαλοι

Σεναριακό υπόδειγμα αθλητικού (μελο)δράματος πάνω στις απρόβλεπτες διαδρομές των ανθρώπινων επιθυμιών. "Χορογραφημένο" με ερωτική ένταση και σκηνοθετημένο με φλασάτη, βιντεοκλιπίστικη αυταρέσκεια.

Ζωντανό Πνεύμα

Δύο κόσμοι και τρεις γενιές συγκρούονται σε ένα δράμα ενηλικίωσης με στοιχεία μαγικού ρεαλισμού, κωμωδίας και θρίλερ, το οποίο, όμως, ασθμαίνει για να βρει την ιδανική ισορροπία.

Ο Τελευταίος Ήρωας

Κουστουριτσική, ξέφρενη και βιτριολική σάτιρα, η οποία βγαίνει απ’ τα νερά της όταν προσπαθεί, αδίκως, να σοβαρευτεί και να περάσει "μηνύματα".

Σούπερ Μάγκι

Σίκουελ ενός διεκπεραιωτικά στημένου αυστραλέζικου animation, το οποίο καταγγέλλει απλοϊκά τους κινδύνους της υπνωτιστικά γοητευτικής νέας εικονικής πραγματικότητας.

Ο Μύλος και ο Σταυρός

Με κάδρα που παραπέμπουν σε πίνακες της φλαμανδικής και της ολλανδικής σχολής, ο Μαγιέφσκι στήνει μια οπτικά μεγαλοπρεπή αλληγορία πάνω στην τέχνη, την αληθινή ζωή και την ανθρώπινη μισαλλοδοξία.