
Συνεχίζοντας να στηρίζει τους νέους δημιουργούς, η κινηματογραφική streaming πλατφόρμα Cinobo εγκαινιάζει αυτή την άνοιξη μια καινούργια συνεργασία με το Τμήμα Κινηματογράφου του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης: τον διαγωνισμό Directors' Next Gen.
Το Τμήμα Κινηματογράφου ΑΠΘ, με στόχο την εξωστρέφεια, την ανάδειξη των φοιτητικών κινηματογραφικών ταινιών που παράγονται στο πλαίσιο του προγράμματος σπουδών, και την αξιοποίηση των νέων ευκαιριών διανομής, παρουσιάζει στο ευρύ κοινό μέσω του Cinobo 12 φοιτητικές ταινίες που αποτελούν πτυχιακές εργασίες 12 φοιτητών/τριών του.
Η συλλογή Directors' Next Gen με τις 12 ταινίες θα παραμείνει στο Cinobo για διάρκεια ενός μήνα, και το κοινό θα έχει την ευκαιρία να τις παρακολουθήσει στην πλατφόρμα και να τις βαθμολογήσει, αναδεικνύοντας έτσι τη δημοφιλέστερη από αυτές. Η ταινία που θα συγκεντρώσει τις περισσότερες θεάσεις σε συνδυασμό με τον μεγαλύτερο μέσο όρο στη βαθμολογία του κοινού, θα κερδίσει το Βραβείο Directors' Next Gen που περιλαμβάνει χρηματικό έπαθλο, διανομή της ταινίας στη μεγάλη οθόνη, καθώς και προβολή της για 1 χρόνο μέσω της πλατφόρμας του Cinobο.
Η λίστα σπουδαστών και οι τίτλοι των 12 υποψήφιων ταινιών:
"Άντε ντε" (Αριάδνη Αγγελική Θυφρονίτου Λήτου, 2021)

Ο πρωτοετής, 18χρονος Μήτσος, η κολλημένη στο πατρικό της, 25χρονη Σοφία και η "περνώ και μόνη μου καλά”, 30χρονη Δήμητρα. Ένα Σαββατόβραδο που κανείς τους δεν ξέρει αν είναι έτοιμος για το επόμενο βήμα.
"Καληνύχτα Μάρα" (Τάσος Τσόρδας, 2023)

Παραμονή πρωτοχρονιάς του έτους 2000. Σε ένα προάστιο της Αθήνας, η Μάρα περνάει αναγκαστικά τη νύχτα της στο πρωτοχρονιάτικο τραπέζι που διοργανώνει η μητέρα της με ιδιαίτερες καλεσμένες. Όσο η νύχτα περνάει, τόσο η ένταση κλιμακώνεται. Κάποιος εισβάλλει ηδονοβλεπτικά στη ζωή της Μάρας. Όλα μοιάζουν μπερδεμένα όσο ο κόσμος τελειώνει. Μια ταινία για το βλέμμα.
"Τσουλάκια" (Δέσποινα Μαυρίδου, 2022)

Μια (ποπ) ιστορία ενηλικίωσης που περιλαμβάνει σαπουνισμένους έρωτες (σε καραόκε), μια δεκαεξάχρονη (με κλεμμένες περούκες) και τη μεγαλύτερή της αδελφή που απλώς προσπαθεί να ξεχρεώσει (Χριστέ μου, από τα πάντα).
"Ταξίδι προς τη ζωή" (Μένιππος Αράπης, 2022)

Περίπου 12 εκατοστά. Αυτή είναι η απόσταση που διανύουμε στο πρώτο και δυσκολότερο ταξίδι της ζωής μας. Χρειάζονται 40 εβδομάδες προετοιμασίας μέχρι τη γέννηση και πολλοί μήνες προσαρμογής μετά από αυτή σε ένα καινούριο τεράστιο κόσμο. Η μικρή Κατερίνα αναλαμβάνει να ξεναγήσει τον αγέννητο αδερφό σε μία περιπετειώδη ιστορία που όλοι βιώσαμε αλλά κανείς δε θυμάται.
"Τρίχες" (Ιωάννα Διγενάκη, 2022)

Μια βροχερή μέρα σε βρίσκει σε ένα κομμωτήριο. Τώρα θα πρέπει να αποφασίσεις αν θα κόψεις τα μαλλιά σου ή όχι.
"Φωτοευαισθησία" (Μελίνα Λουκανίδου, 2022)

Υπήρχε φως και ήταν βίαιο. Οι σκιές δεν γιατρέψαν. Το αγόρι είχε κοιμηθεί. Το κορίτσι ανακαλούσε και η άμμος ήταν παντού.
"Καταφύγιο Κυνηγών" (Νικόλας Σαμψών, Θάνος Τριανταφυλλίδης, 2022)

Χοντρό μουστάκι, κοντό ανάστημα, γοργό βήμα, διερευνητικό βλέμμα. Για ένα διήμερο στο βουνό, στα πάτρια εδάφη του, ερχόμαστε κοντά με έναν άνθρωπο περίεργο και φωνακλά αλλά γνήσιο, με χιούμορ, ευαίσθητο… και κυρίως κυνηγό. Ο κυρ-Σωτήρης μάς συνδέει με τον δικό του τρόπο με τη φύση, την ιστορία, τον άνθρωπο.
"Πικρό Γάλα" (Αλκιβιάδης Παπαδόπουλος, Κατερίνα Αδαμίδου, 2021)

Η τριαντάχρονη Μαριάννα επιστρέφει στο σπίτι που μεγάλωσε μετά από χρόνια, λόγω του ετοιμοθάνατου πατέρα της. Τραυματικές αναμνήσεις από την παιδική της ηλικία επανέρχονται, καθώς οικογενειακά μυστικά αποκαλύπτονται.
"Βάλια Κάλντα" (Αβραμίδης Ηλίας, 2021)

Ένα κορίτσι ψάχνει φαγητό στο δάσος στη Βάλια Κάλντα για να φροντίσει τον άρρωστο πατέρα της. Βρίσκει μια σπηλιά όπου μέσα θα ανακαλύψει μια βαθιά θαμμένη αλήθεια. Η ταινία δημιουργήθηκε στην Unreal Engine, μια μηχανή δημιουργίας βιντεοπαιχνιδιών. Τα περισσότερα assets που χρησιμοποιήθηκαν είναι από τη βιβλιοθήκη της Unreal. Έγινε εξ ολοκλήρου από ένα άτομο σε έναν υπολογιστή με μηδενικό κόστος παραγωγής.
"Αστόρια" (Gabriel Athanasiou, 2021)

Μια νεαρή φοιτήτρια αρχιτεκτονικής λέει ψέματα στην αστυνομία ότι πριν από τρία χρόνια έκλεψε ένα αυτοκίνητο και πάτησε έναν ψαρά. Αποδεικνύεται ότι προσπαθούσε να προστατεύσει τους φίλους της που ήταν όλοι μαζί στο ατύχημα. Η ενοχή, όμως, τους κάνει όλους να παραδεχτούν την αλήθεια.
"Θυμάσαι;" (Φεραία Νικολάου, 2022)

Δυο δίδυμες αδελφές τηρούν ευλαβικά την καθημερινή τους ρουτίνα μέσα σε ένα εγκαταλελειμμένο εργοστάσιο παραγωγής σκόνης.
"Ο κυρ Στριμμένος" (Μανιάν Άννα, 2022)

Η ταινία επικεντρώνεται σε δύο τελείως διαφορετικούς κόσμους, αυτόν του κυρ Στριμμένου, που ζει μοναχικά, και του μικρού Πέτρου, που ζει με τη μητέρα του. Οι δύο αυτοί κόσμοι έρχονται σε ρήξη.