Ειρήνη Καραγιανοπούλου: "Ο εορτασμός της Ημέρας της Γυναίκας είναι καλό να μας θυμίζει ότι δεν έχουμε κατακτήσει ακόμα την ισότητα"

Συνέντευξη με την εικαστικό που εμπνέεται από τη γυναικεία ταυτότητα και τη σεξουαλικότητα.

Καραγιαννοπούλου

"Είμαι η Ειρήνη και κάνω μαγικά τρικ". Έτσι συστήνεται η Ειρήνη Καραγιαννοπούλου σε όσους δεν τη γνωρίζουν. Στην πραγματικότητα, είναι μια πολύπλευρη, ανήσυχη και απενοχοποιημένη εικαστικός που εκφράζεται με χίλια δυο μέσα, εστιάζοντας συχνά στη γυναικεία ταυτότητα και τη σεξουαλικότητα. Με αφορμή την έκδοση του δεύτερου τεύχους του femzine της Janus, την προβολή του ντοκιμαντέρ Άβατον στο 25o Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης και την ατομική της έκθεση Light Snacks and Heavy Makeup, που ετοίμασε σε συνεργασία με το δίδυμο των Hippolyte Hentgen και θα φιλοξενείται στην γκαλερί A.Antonopoulou.Art, αποφασίσαμε να τη γνωρίσουμε καλύτερα.

Διαβάστε περισσότερα στο Madamefigaro.gr
Δείτε το αφιέρωμα στην Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Επαγγελματίας Υπνοβάτης

Ενδιαφέρουσα ιδέα που μένει απλά υποσχόμενη, μιας και υλοποιείται με σεναριακή χοντροκοπιά, ερμηνευτική ανεπάρκεια και αφηγηματική προχειρότητα.

ΓΡΑΦΕΙ: ΧΡΗΣΤΟς ΜΗΤΣΗς
25/04/2024

Μην Ανοίγεις την Πόρτα

Η πρώτη ταινία των Unboxholics είναι ένα ψυχολογικό θρίλερ με υποβλητική ατμόσφαιρα, αλλά ελάχιστο ψαχνό. Δραματικά ισχνό και σκηνοθετημένο μονότονα, κορυφώνεται χωρίς την παραμικρή έκπληξη.

Οι Αντίπαλοι

Σεναριακό υπόδειγμα αθλητικού (μελο)δράματος πάνω στις απρόβλεπτες διαδρομές των ανθρώπινων επιθυμιών. "Χορογραφημένο" με ερωτική ένταση και σκηνοθετημένο με φλασάτη, βιντεοκλιπίστικη αυταρέσκεια.

Ζωντανό Πνεύμα

Δύο κόσμοι και τρεις γενιές συγκρούονται σε ένα δράμα ενηλικίωσης με στοιχεία μαγικού ρεαλισμού, κωμωδίας και θρίλερ, το οποίο, όμως, ασθμαίνει για να βρει την ιδανική ισορροπία.

Ο Τελευταίος Ήρωας

Κουστουριτσική, ξέφρενη και βιτριολική σάτιρα, η οποία βγαίνει απ’ τα νερά της όταν προσπαθεί, αδίκως, να σοβαρευτεί και να περάσει "μηνύματα".

Σούπερ Μάγκι

Σίκουελ ενός διεκπεραιωτικά στημένου αυστραλέζικου animation, το οποίο καταγγέλλει απλοϊκά τους κινδύνους της υπνωτιστικά γοητευτικής νέας εικονικής πραγματικότητας.

Ο Μύλος και ο Σταυρός

Με κάδρα που παραπέμπουν σε πίνακες της φλαμανδικής και της ολλανδικής σχολής, ο Μαγιέφσκι στήνει μια οπτικά μεγαλοπρεπή αλληγορία πάνω στην τέχνη, την αληθινή ζωή και την ανθρώπινη μισαλλοδοξία.