Εντυπώσεις από την πρώτη βραδιά λειτουργίας του Cine Πολεμικό Μουσείο

Παρακολουθήσαμε από κοντά εν δράσει το νέο θερινό σινεμά της Αθήνας και μοιραζόμαστε καρέ και τις σκέψεις μας.

cine_polemiko_mouseio_opening1 ©Λεωνίδας Τούμπανος

Μπορεί να μετρά μόλις λίγες ώρες λειτουργίας και απόψε (28/7) να είναι η πρώτη επίσημη μέρα έναρξής του, ωστόσο το άνοιγμα του θερινού Cine Πολεμικό Μουσείο μονοπωλεί τις συζητήσεις των φίλων του σινεμά έντονα, από τη μέρα που αποκλειστικά το "α" ανακοίνωσε τη νέα άφιξη στην Αθήνα.

cine_polemiko_mouseio_opening2
©Λεωνίδας Τούμπανος

Εξάλλου, όσο και εάν δε σπανίζουν τα τελευταία χρόνια οι θερινοί που επιστρέφουν ρετουσαρισμένοι, τα εγκαίνια ενός ολοκαίνουριου υπαίθριου κινηματογράφου και μάλιστα στο κέντρο (δίπλα στο πάρκο Ριζάρη), είναι αδύνατο να μη δελεάσουν τους Αθηναίους. Για αυτό και εμείς, λοιπόν, δώσαμε το "παρών" στην παρθενική βραδιά του Cine Πολεμικό Μουσείο, την Τετάρτη 27/7, όπου παρουσιάστηκε σε avant premiere η ταινία "Άιφελ" (Μαρτέν Μπουρμπουλόν, 2021).

Η μίνιμαλ και διακριτική, πλην εντυπωσιακή πρόσοψη του σινεμά, ανάμεσα στο ιδιωτικό πάρκινγκ και το Πολεμικό Μουσείο είναι εκείνη που προσελκύει αμέσως το μάτι. Από την είσοδο ξεκινά ο διάδρομος, ευρύχωρος και στρωτός ώστε να περνά άνετα αμαξίδιο – όπως σε όλους τους χώρους σινεμά, ο οποίος διασχίζει τον καταπράσινο κήπο που λειτουργεί ως σημείο υποδοχής. Δεξιά του βρίσκεται ένας επιπλέον χώρος, ο οποίος μελλοντικά δρομολογείται για εστιατόριο που θα λειτουργεί παράλληλα με τον κινηματογράφο.

cine_polemiko_mouseio_opening3
©Λεωνίδας Τούμπανος

Πίσω από δύο μεγάλες μεταλλικές πόρτες αποκαλύπτεται το ξεχωριστό στήσιμο του σινεμά. Αμφιθεατρικής λογικής, ένα από τα ελάχιστα στην Ελλάδα που την υιοθετούν, κατάφυτη και δίνοντας έμφαση στην άνεση του θεατή, η παλ αποχρώσεων πλατεία αντικατοπτρίζει τη μίξη εκλεπτυσμένης αισθητικής, χαλάρωσης και οικειότητας στα οποία επενδύουν συνολικά οι ιθύνοντες του σινεμά. Δε λείπουν, φυσικά, οι λεπτομέρειες που κάνουν τη διαφορά, όπως οι κεραμικές γλάστρες που φιλοξενούν βασιλικούς και μικρές ελιές. Η αίθουσα προβολής βρίσκεται στην ταράτσα του κινηματογράφου, σύντομα στρωμένη με γκαζόν, με τον προβολέα τελευταίας τεχνολογίας να εξασφαλίζει την υψηλή ποιότητα της προβολής. Αξίζει να σημειώσουμε πως το γειτονικό Βυζαντινό Μουσείο που βρίσκεται στο φόντο της μεγάλης οθόνης, δημιουργεί μια ειδυλλιακή ατμόσφαιρα κατά τη διάρκεια της θέασης. Ο ηχητικός εξοπλισμός δε, προφυλάσσει την προβολή από εξωτερικούς θορύβους. Όσο βρισκόμασταν στο χώρο η κίνηση της Ριζάρη δεν ακούστηκε καθόλου.

cine_polemiko_mouseio_opening4
©Λεωνίδας Τούμπανος

Η επίσκεψή μας στο Cine Πολεμικό Μουσείο άφησε γλυκιά επίγευση, με το σινεμά να έχει όλα τα φόντα να προσελκύσει το δικό του κοινό και γιατί όχι, να αφήσει ένα ξεχωριστό αποτύπωμα στην περιοχή. Ήδη η παρουσία της μαρκίζας του θερινού έχει φέρει φρεσκάδα στην οδό Ριζάρη. Εμείς, από τη μεριά μας ευχόμαστε κάθε επιτυχία.

cine_polemiko_mouseio_opening5
©Λεωνίδας Τούμπανος

Θυμίζουμε πως για το πρώτο διάστημα λειτουργίας μαζί με το εισιτήριο, το οποίο κοστίζει € 12 (€ 7 παιδικό), θα προσφέρεται ένα δροσερό ποτό καλωσορίσματος. Στα σκαριά, επίσης, βρίσκονται συνεννοήσεις ώστε προσεχώς να προσφέρεται ειδική τιμή για όσους θεατές επιθυμούν να χρησιμοποιήσουν το πάρκινγκ που βρίσκεται δίπλα στο Cine Πολεμικό Μουσείο. Διαβάστε περισσότερα για το Cine Πολεμικό Μουσείο εδώ.

cine_polemiko_mouseio_opening6
©Λεωνίδας Τούμπανος

cine_polemiko_mouseio_opening7
©Λεωνίδας Τούμπανος

cine_polemiko_mouseio_opening8
©Λεωνίδας Τούμπανος

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Οι Αντίπαλοι

Σεναριακό υπόδειγμα αθλητικού (μελο)δράματος πάνω στις απρόβλεπτες διαδρομές των ανθρώπινων επιθυμιών. "Χορογραφημένο" με ερωτική ένταση και σκηνοθετημένο με φλασάτη, βιντεοκλιπίστικη αυταρέσκεια.

ΓΡΑΦΕΙ: ΧΡΗΣΤΟς ΜΗΤΣΗς
25/04/2024

Ζωντανό Πνεύμα

Δύο κόσμοι και τρεις γενιές συγκρούονται σε ένα δράμα ενηλικίωσης με στοιχεία μαγικού ρεαλισμού, κωμωδίας και θρίλερ, το οποίο, όμως, ασθμαίνει για να βρει την ιδανική ισορροπία.

Ο Τελευταίος Ήρωας

Κουστουριτσική, ξέφρενη και βιτριολική σάτιρα, η οποία βγαίνει απ’ τα νερά της όταν προσπαθεί, αδίκως, να σοβαρευτεί και να περάσει "μηνύματα".

Σούπερ Μάγκι

Σίκουελ ενός διεκπεραιωτικά στημένου αυστραλέζικου animation, το οποίο καταγγέλλει απλοϊκά τους κινδύνους της υπνωτιστικά γοητευτικής νέας εικονικής πραγματικότητας.

Ο Μύλος και ο Σταυρός

Με κάδρα που παραπέμπουν σε πίνακες της φλαμανδικής και της ολλανδικής σχολής, ο Μαγιέφσκι στήνει μια οπτικά μεγαλοπρεπή αλληγορία πάνω στην τέχνη, την αληθινή ζωή και την ανθρώπινη μισαλλοδοξία.