4 must-see στο 22ο Φεστιβάλ Γαλλόφωνου Κινηματογράφου

Επιλέγουμε τους πιο hot τίτλους της τρικολόρ διοργάνωσης, η οποία έχει ανάψει για τα καλά τους προβολείς της στα σινεμά της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης.

delicatessen_movie2 «Ντελικατέσεν»

Το φετινό 22ο Φεστιβάλ Γαλλόφωνου Κινηματογράφου (29/3-6/4) προσφέρεται για πολλά και διαφορετικά ποτ πουρί προβολών, μιας και στο πρόγραμμά του περιλαμβάνονται αξιοσημείωτες νέες και παλαιότερες ταινίες για κάθε γούστο. Εκτός από τα 10 highlights που παρουσιάσαμε την περασμένη εβδομάδα, επιλέγουμε τέσσερα ακόμα must-see φιλμ της τρικολόρ διοργάνωσης, τα οποία προτείνουμε να έχετε στο σινεφίλ ραντάρ σας…

"Full Time"

full_time_fff

Με δύο βραβεία από το τμήμα "Orizzonti" του Φεστιβάλ Βενετίας (σκηνοθεσίας, γυναικείας ερμηνείας) έρχεται το "Full Time" του Ερίκ Γκραβέλ, στο οποίο η Λορ Καλαμί δίνει μια παθιασμένη ερμηνεία. Η 47χρονη ηθοποιός υποδύεται μια μητέρα η οποία προσπαθεί να αναθρέψει τα παιδιά της δουλεύοντας σε ένα πεντάστερο ξενοδοχείο. Η πίεση που δέχεται αυξάνεται κατακόρυφα όταν κλείνει συνέντευξη για μια πολύ καλύτερη δουλειά, που μετατρέπει τη ζωή της σε αγωνιώδες δράμα. Για να αφηγηθεί πειστικά τα αδιέξοδα της ηρωίδας του, ο Γκραβέλ την κινηματογραφεί με νεύρο και σασπένς, υιοθετώντας μια ακαταμάχητη φρενίτιδα αλά "Uncut Gems".

"Ο Άνδρας μου, ο Εραστής μου και Εγώ"

antoinette_dans_les_cevennes

Την προαναφερθείσα Καλαμί, ωστόσο, τη βρίσκουμε να πρωταγωνιστεί και στην κομεντί της Καρολίν Βινιάλ, η οποία της χάρισε το Σεζάρ α΄ γυναικείου ρόλου. Εδώ ενσαρκώνει την Αντουανέτ, μια γυναίκα που ανυπομονεί να περάσει μια εβδομάδα ρομαντικών διακοπών με τον παράνομο εραστή της. Την ύστατη ώρα, όμως, όλα πάνε στραβά, αφού η σύζυγος του συντρόφου της κανονίζει οικογενειακή εκδρομή με… γάιδαρο σε μια οροσειρά! Η αποφασισμένη να "διακοπάρει" με κάθε τρόπο Αντουανέτ παίρνει τα βουνά, μόνο και μόνο για να συναντήσει εκεί έναν ανυπάκουο γάιδαρο…

"Ντελικατέσεν"

delicatessen_movie

Τα είδη του crime και της κωμωδίας σμίγουν σε αυτό το σουξέ των 90s των Ζαν-Πιέρ Ζενέ και Μαρκ Καρό, όπου, σε μια μελλοντική κοινωνία στην οποία το κρέας σπανίζει, οι ένοικοι μιας απόμερης πολυκατοικίας επιδίδονται σε κανιβαλικά γεύματα. Βιτριολικό χιούμορ και "επιθετικές" εικόνες εγγυώνται μια αξέχαστη κινηματογραφική εμπειρία.

"Χοντρόπετσοι"

peaux_des_vaches

Ένα από τα πιο ενδιαφέροντα γαλλικά ντεμπούτα των 80s (Πατρίσια Μαζουί) έχει την πάντα απολαυστική Σαντρίν Μπονέρ σε πρώτο ρόλο και μια πλοκή που υπόσχεται δράματα: Δέκα χρόνια μετά τη δολοφονία ενός άντρα, μια οικογένεια συναντιέται ξανά σε μια απομονωμένη αγροικία, προσπαθώντας να διαχειριστεί τις συνέπειες όσων συνέβησαν τότε.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Minions 2: Η Άνοδος του Γκρου

Χρώματα, ενέργεια και ζωηρό σκίτσο προσπαθούν να συντηρήσουν τη διασκεδαστική γοητεία ενός franchise που στηρίζεται πλέον σε αστεία κεκτημένης ταχύτητας.

ΓΡΑΦΕΙ: ΧΡΗΣΤΟς ΜΗΤΣΗς
18/08/2022

Οδηγός για Ζευγάρια

Ελεύθερο ριμέικ της σπονδυλωτής αυστραλιανής κωμωδίας "Μαζί σου κι ας Πεθάνω". Ευρηματικό, πικάντικο όσο και άνισο, μένει στην επιφάνεια των σεναριακών ευτράπελων.

Πού Πάω Πάλι ο Άνθρωπος;

Γαλλικό ριμέικ της πετυχημένης κωμωδίας του Κέκο Ζαλόνε "Που Πάω, Θεέ μου;".

Το Δείπνο μου με τον Αντρέ

Αυστηρά διαλογική ταινία ντοκιμαντερίστικης απλότητας. Χωρίς τρικ, μετατρέπεται σε ένα συναρπαστικό κινηματογραφικό οδοιπορικό στις φιλοσοφικότερες αλήθειες πάνω στη σχέση του καλλιτέχνη με την πεζή καθημερινότητα.

Οι Γέφυρες του Μάντισον

Μια από τις πιο συγκινητικές ερωτικές ιστορίες του σύγχρονου Χόλιγουντ, υπόδειγμα σεναριακής ευαισθησίας (διασκευή ενός λογοτεχνικού μπεστ σέλερ), σκηνοθετικής οικονομίας και ερμηνευτικής μεγαλοπρέπειας.

Υποψίες

Τρεις οσκαρικές υποψηφιότητες (ταινίας, μουσικής και α΄ γυναικείου ρόλου, το οποίο και κέρδισε η Τζόαν Φοντέν) για ένα υποδειγματικό σινε-παιχνίδι παραπλάνησης γεμάτο περίτεχνες ψυχαναλυτικές αναφορές, στο οποίο το στούντιο επέβαλε ένα "συναισθηματικά" ορθό φινάλε.

Ο Κακός Μπελάς

Κωμωδία απανωτών γκαγκς και απρόβλεπτης εξέλιξης, με ένα ευφάνταστο σενάριο που εντυπωσίασε ακόμα και τον Μπίλι Γουάιλντερ (το διασκεύασε ως "Τα Φιλαράκια").