Οι ιστορικές εκδόσεις Αιγόκερως που τροφοδοτούν διαχρονικά τις βιβλιοθήκες των σινεφίλ με πολύτιμα κινηματογραφικά βιβλία, κυκλοφορούν την ανανεωμένη «Ιστορία του ελληνικού κινηματογράφου» με την υπογραφή του Γιάννη Σολδάτου.
Σε δύο πλήρεις τόμους, ο Σολδάτος καταγράφει την εξέλιξη της 7ης τέχνης στην Ελλάδα, από την εμφάνισή του στις αρχές του 20ου αιώνα με τους αδελφούς Μανάκια μέχρι σήμερα και την ακόμα νωπή εμφάνιση του λεγομένου greek weird wave. Στις σελίδες των βιβλίων περνάμε από την ακμή του εμπορικού σινεμά από τη δεκαετία του '50 και έπειτα, στην άνθιση του Νέου Ελληνικού Κινηματογράφου (ΝΕΚ) που διαδέχθηκε την πτώση της δικτατορίας έως τη μεταβατική περίοδο των '90s και τις αρχές των '00s.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον βέβαια έχουν τα κεφάλαια που αφιερώνονται στην τελευταία εικοσαετία του ελληνικού σινεμά, όπου επιχειρείται η ερμηνεία -πέρα από την καταγραφή- των αισθητικών ρευμάτων που διαδέχθηκαν τον ΝΕΚ αλλά και των τάσεων που εκδήλωσε το κοινό. Έτσι ταινίες που έκαναν τομή όπως ο «Κυνόδοντας» (Γιώργος Λάνθιμος) και το «Attenberg» (Αθηνά Ραχήλ Τσαγγάρη), αντιπαρατίθενται με φιλμ όπως το «Μικρό Ψάρι» (Γιάννης Οικονομίδης) και το «Suntan» (Αργύρης Παπαδημητρόπουλος), προτού φτάσουμε σε φιλμ της πολύ πρόσφατης παραγωγής όπως ο «Απόστρατος» (Ζαχαρίας Μαυροειδής) και το «Θαύμα της Θάλασσας των Σαργασσών» (Σύλλας Τζουμέρκας). Παράλληλα, ο Σολδάτος δεν παραβλέπει τις μεγαλύτερες εμπορικές επιτυχίες των δύο τελευταίων δεκαετιών, οι οποίες σταθεροποίησαν το φαινόμενο μία ή δύο ελληνικές ταινίες το χρόνο να προσελκύουν μαζικά το κοινό στις αίθουσες, με χαρακτηριστικές περιπτώσεις το «Ένας Άλλος Κόσμος» (Χριστόφορος Παπακαλιάτης) και η «Ευτυχία» (Άγγελος Φραντζής).
Φυσικά από την εξίσωση δε λείπουν οι έτερες εξελίξεις στο χώρο του ελληνικού σινεμά. Είτε μιλάμε για την ψήφιση του νόμου Γερουλάνου (2010) και τις συνέπειές του, την ίδρυση της Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογράφου, τις διαδοχικές ανακατατάξεις στο Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου είτε την εφαρμογή του cash rebate και τη δημιουργία του ΕΚΟΜΕ. Όλη, λοιπόν, η ιστορία του ελληνικού σινεμά σε δύο τόμους must για κάθε σινεφίλ.