Το «1917» θριαμβεύει στα βραβεία του Σωματείου Αμερικανών Σκηνοθετών

Ο Σαμ Μέντες ήταν ο νικητής της απονομής η οποία τον φέρνει τετ α τετ με τα μεγάλα οσκαρικά βραβεία.

Το «1917» θριαμβεύει στα βραβεία του Σωματείου Αμερικανών Σκηνοθετών

Ο Σαμ Μέντες έχει κάθε λόγο να ανεβάζει τις προσδοκίες του για τη μεγάλη βραδιά των Όσκαρ (9/2) καθώς μία βδομάδα μετά το Σωματείο Αμερικανών Παραγωγών, έρχεται τώρα εκείνο των Σκηνοθετών να του απονείμει το βραβείο καλύτερης ταινίας για το «1917».

Από το 1948, όταν και ξεκίνησε να απονέμει βραβεία, το Σωματείο Αμερικανών Σκηνοθετών προβλέπει σταθερά τον νικητή του Όσκαρ σκηνοθεσίας με μόλις 7 φορές να έχει αστοχήσει. Θυμίζουμε πως πέρσι είχε πέσει μέσα, βραβεύοντας τον Αλφόνσο Κουαρόν για το «Ρόμα», αλλά και πριν δύο χρόνια με τον Γκιγιέρμο ντελ Τόρο για τη «Μορφή του Νερού».

Μένει να φανεί εάν θα διατηρήσει το σερί ο Σαμ Μέντες, καθώς εκ των οσκαρικών συνυποψήφιων του στιβαρή δυναμική έχει αναπτύξει και ο Νοτιοκορεάτης Μπονγκ Τζουν-χο, ο οποίος πρόσφατα απέσπασε το βραβείο καλύτερου cast για τα «Παράσιτα» από το Σωματείο Αμερικανών Ηθοποιών, ενός διαχρονικού ρυθμιστή των Όσκαρ.

Το «1917» θριαμβεύει στα βραβεία του Σωματείου Αμερικανών Σκηνοθετών - εικόνα 1
«Honey Boy»

Ως προς τα βραβεία των Σκηνοθετών πάντως, εκτός από το «1917», βραβείο απέσπασε και το πολυσυζητημένο «Honey Boy» της πρωτοεμφανιζόμενης Άλμα Χαρ'ελ. Σε σενάριο του Σάια ΛαΜπεφ ο οποίος επίσης πρωταγωνιστεί, η ταινία της Χαρ'ελ έχει χαιρετηθεί στο εξωτερικό για το σκηνοθετικό όραμά της αλλά και τη συναισθηματική ένταση με την οποία αφηγείται την ιστορία ενός παιδιού ηθοποιού που προσπαθεί να διαχειριστεί τον προβληματικό πατέρα του.

Τέλος, καλύτερο ντοκιμαντέρ αναδείχθηκε το παραγωγής Netflix «American Factory» (Στίβεν Μπόγκναρ & Τζούλια Ρέιχερτ) βάζοντας «φωτιά» στην αντίστοιχη οσκαρική κατηγορία, όπου υπάρχει το υποψήφιο και ως καλύτερο διεθνές φιλμ «Honeyland» (Ταμάρα Κοτέβσκα & Λιούμπομιρ Στεφάνοβ).

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Χαμογέλα

Ως ορισμός της χαμένης ευκαιρίας, η ταινία υποβάλλει με την ανατριχιαστική απεικόνιση των συνεπειών του μετατραυματικού άγχους, αποτυγχάνει όμως στην απόπειρά της να ισορροπήσει ανάμεσα στον ατμοσφαιρικό υπαινιγμό και τη σεναριακή σαφήνεια.

ΓΡΑΦΕΙ: ΓΙΑΝΝΗς ΚΑΝΤΕΑ-ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟς
29/09/2022

Η Φλεγόμενη Θάλασσα

Μετά το "Κύμα" (2015) και το "Σεισμό" (2018"), μια ακόμα σκανδιναβική περιπέτεια καταστροφής η οποία προσπαθεί να προσγειώσει στο ρεαλισμό ένα απόλυτα συνταγογραφημένο κινηματογραφικό είδος.

Ο Έρωτας τα Αλλάζει Όλα

Χωρίς να ξεφεύγει από τα στάνταρντ, το πορτραίτο μιας σύγχρονης Αμερικάνας πάνω από τα 60 σκιαγραφείται με χιούμορ και μερικές πικάντικες αφηγηματικές ιδέες.

Bad Guy

Ο κοινωνικός αποκλεισμός, ο έρωτας ως θυσία, η βία των ανθρώπινων ενστίκτων. Ο Κιμ Κι-ντουκ παραλλάσσει την προβληματική του με ακόμα ένα τολμηρό και μη ορθό πολιτικά δράμα.

Τα ντοκιμαντέρ που θα μας "ταρακουνήσουν" στο Gimme Shelter Film Festival

Το Gagarin μας συστήνει στη ζωή και το έργο τριών εμβληματικών μορφών της μουσικής σκηνής.

Οι 10 πιο ακραίες ταινίες των 28ων "Νυχτών Πρεμιέρας"

Αυτά είναι τα φιλμ του Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας (28/9-9/10), που σερβίρουν ανελέητη ένταση και δεν συνιστώνται σε όσους έχουν ευαίσθητα στομάχια…

Τα "Μαγνητικά Πεδία" είναι η επίσημη πρόταση της Ελλάδας για τα 95α Όσκαρ

Το ρομαντικό road movie του Γιώργου Γούση επιλέχθηκε να εκπροσωπήσει τη χώρα μας στα βραβεία της Αμερικανικής Ακαδημίας Κινηματογράφου.