Το CineDoc μας ξεναγεί σε ένα… ανύπαρκτο μουσείο

Μια ασυνήθιστη ιστορία αποκαλύπτεται στην επόμενη προβολή του CineDoc.

Το CineDoc μας ξεναγεί σε ένα… ανύπαρκτο μουσείο

Πώς γίνεται μια εμβληματικής αξίας συλλογή, η οποία παραλίγο να γίνει η βάση για ένα από τα πρώτα μουσεία ντιζάιν στον κόσμο, να μένει μέχρι σήμερα άστεγη; Τις απαντήσεις δίνει το ντοκιμαντέρ «Πώς να Κλέψετε μια Καρέκλα» του Κωνσταντίνου Καμπούρογλου, που προβάλλει το CineDoc στο Γαλλικό Ινστιτούτο αυτήν την Τετάρτη 23/1 (7.30 μ.μ.) και τον κινηματογράφο Δαναό στις 27/1.

Η ταινία αποκαλύπτει την ιστορία του σημαντικού Έλληνα σχεδιαστή Στέργιου Δελιαλή, ο οποίος τη δεκαετία του ’90 επιχείρησε να στεγάσει τη μοναδική συλλογή του σε ένα σπάνιο για την εποχή μουσείο. Το μόνο που χρειαζόταν ήταν ένας χώρος για να τη στεγάσει, αλλά αυτός δεν έχει βρεθεί ακόμη, παρότι έχουν περάσει δύο δεκαετίες. Ο χαρισματικός σχεδιαστής, ωστόσο, συνεχίζει απτόητος την προσπάθεια για τη δημιουργία του.

Δείτε το τρέιλερ του «Πώς να Κλέψετε μια Καρέκλα»:

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Μην Ανοίγεις την Πόρτα

Η πρώτη ταινία των Unboxholics είναι ένα ψυχολογικό θρίλερ με υποβλητική ατμόσφαιρα, αλλά ελάχιστο ψαχνό. Δραματικά ισχνό και σκηνοθετημένο μονότονα, κορυφώνεται χωρίς την παραμικρή έκπληξη.

ΓΡΑΦΕΙ: ΧΡΗΣΤΟς ΜΗΤΣΗς
25/04/2024

Οι Αντίπαλοι

Σεναριακό υπόδειγμα αθλητικού (μελο)δράματος πάνω στις απρόβλεπτες διαδρομές των ανθρώπινων επιθυμιών. "Χορογραφημένο" με ερωτική ένταση και σκηνοθετημένο με φλασάτη, βιντεοκλιπίστικη αυταρέσκεια.

Ζωντανό Πνεύμα

Δύο κόσμοι και τρεις γενιές συγκρούονται σε ένα δράμα ενηλικίωσης με στοιχεία μαγικού ρεαλισμού, κωμωδίας και θρίλερ, το οποίο, όμως, ασθμαίνει για να βρει την ιδανική ισορροπία.

Ο Τελευταίος Ήρωας

Κουστουριτσική, ξέφρενη και βιτριολική σάτιρα, η οποία βγαίνει απ’ τα νερά της όταν προσπαθεί, αδίκως, να σοβαρευτεί και να περάσει "μηνύματα".

Σούπερ Μάγκι

Σίκουελ ενός διεκπεραιωτικά στημένου αυστραλέζικου animation, το οποίο καταγγέλλει απλοϊκά τους κινδύνους της υπνωτιστικά γοητευτικής νέας εικονικής πραγματικότητας.

Ο Μύλος και ο Σταυρός

Με κάδρα που παραπέμπουν σε πίνακες της φλαμανδικής και της ολλανδικής σχολής, ο Μαγιέφσκι στήνει μια οπτικά μεγαλοπρεπή αλληγορία πάνω στην τέχνη, την αληθινή ζωή και την ανθρώπινη μισαλλοδοξία.