Οι ταινίες που θα δούμε στις αίθουσες την Πέμπτη 22/11

«Οι Χήρες», το θρίλερ εκδίκησης που σκηνοθετεί ο οσκαρικός Στιβ ΜακΚουίν με φόντο τα κινήματα #MeToo και Black Lives Matter πρωταγωνιστεί στις νέες ταινίες της εβδομάδας.

Οι ταινίες που θα δούμε στις αίθουσες την Πέμπτη 22/11

«Οι Χήρες», το θρίλερ εκδίκησης που σκηνοθετεί ο οσκαρικός Στιβ ΜακΚουίν με φόντο τα κινήματα #MeToo και Black Lives Matter πρωταγωνιστεί στις νέες ταινίες της εβδομάδας.

Οι Χήρες

Ο οσκαρικός Στιβ ΜακΚουίν («Shame», «12 Χρόνια Σκλάβος») και η συγγραφέας του «Κοριτσιού που Εξαφανίστηκε» Τζίλιαν Φλιν διασκευάζουν την ομώνυμη βρετανική σειρά των ’80s και συμπυκνώνουν την πάλη των τάξεων, τα κινήματα #MeToo και Black Lives Matter σε ένα heist movie. Οι Βαϊόλα Ντέιβις, Μισέλ Ροντρίγκεζ, Ελίζαμπεθ Ντεμπίκι και Σίνθια Ερίβο ενσαρκώνουν τέσσερις γυναίκες που χάνουν τους άντρες τους έπειτα από μια αποτυχημένη ληστεία. Πέρα από την απώλεια, σύντομα βρίσκονται αντιμέτωπες με οικονομικά προβλήματα αλλά και μια προθεσμία να επιστρέψουν στη μαφία τα χρήματα που της χρωστούσαν οι εκλιπόντες. Μόνη λύση να πάρουν την υπόθεση στα χέρια τους και να φέρουν τη ληστεία εις πέρας.

Dogman

Ο Μαρτσέλο, ένας μικροκαμωμένος και ευγενικός ιδιοκτήτης ενός κομμωτηρίου για σκύλους, θέλοντας να ξεφύγει από τον Σιμόνε, έναν πρώην πυγμάχο που τον ταπεινώνει συνεχώς και τρομοκρατεί όλη τη γειτονιά, καταστρώνει ένα σχέδιο εκδίκησης με αναπάντεχη έκβαση. To βραβευμένο στις Κάνες crime movie του σκηνοθέτη του «Γόμορρα» Ματέο Γκαρόνε βασίζεται σε μια αληθινή ιστορία βασανισμού και αγριότητας που συγκλόνισε την Ιταλία τη δεκαετία του ΄80 και αποτελεί την επίσημη πρόταση της Ιταλίας για το Όσκαρ Καλύτερης Ξενόγλωσσης Ταινίας.

Ανάσα Ελευθερίας

Μια Ισλανδή ελεγκτής διαβατηρίων και μια πρόσφυγας από τη Γουινέα-Μπισάου, που εισήλθε παράνομα στη χώρα, συνάπτουν μια απροσδόκητη συμμαχία όταν οι συγκυρίες ενώνουν μοιραία τις ζωές τους. Το ρεαλιστικό δράμα της Ίσολντ Ιγκαντότιρ από την Ισλανδία απέσπασε το βραβείο κοινού στις 24ες Νύχτες Πρεμιέρας.

Ραλφ Εναντίον Ίντερνετ

Έχοντας βαρεθεί να παίζει μια ζωή τον κακό, ο Ραλφ απέδρασε πριν από μισή δεκαετία από το ηλεκτρονικό παιχνίδι του και ξεκίνησε ένα επικό animated ταξίδι στον κόσμο των βιντεογκέιμ. Ο Ριτς Μουρ επιστρέφει για να σκηνοθετήσει μαζί με τον Φιλ Τζόνστον το σίκουελ του αναπάντεχου hit της Disney, στο οποίο ο αξιαγάπητος καταστροφέας, παρέα με την πάντα ανήσυχη φίλη του Βανελόπη, βρίσκεται χαμένος στο εκστατικό χάος του internet και με τα απίθανα, καλόκαρδα και αφελή καμώματά του θα κοντέψει να σμπαραλιάσει τον παγκόσμιο ιστό.

Tuftland

Ατμοσφαιρική ταινία τρόμου από την Φινλανδία. Μια νεαρή φοιτήτρια δέχεται πρόταση για καλοκαιρινή εργασία σε ένα απομονωμένο χωριό, όμως οι εκ πρώτης όψεως άκακοι αλλά ιδιόρρυθμοι κάτοικοι του χωριού, δεν αργούν να αποκαλύψουν το αληθινό τους πρόσωπο.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Μην Ανοίγεις την Πόρτα

Η πρώτη ταινία των Unboxholics είναι ένα ψυχολογικό θρίλερ με υποβλητική ατμόσφαιρα, αλλά ελάχιστο ψαχνό. Δραματικά ισχνό και σκηνοθετημένο μονότονα, κορυφώνεται χωρίς την παραμικρή έκπληξη.

ΓΡΑΦΕΙ: ΧΡΗΣΤΟς ΜΗΤΣΗς
25/04/2024

Οι Αντίπαλοι

Σεναριακό υπόδειγμα αθλητικού (μελο)δράματος πάνω στις απρόβλεπτες διαδρομές των ανθρώπινων επιθυμιών. "Χορογραφημένο" με ερωτική ένταση και σκηνοθετημένο με φλασάτη, βιντεοκλιπίστικη αυταρέσκεια.

Ζωντανό Πνεύμα

Δύο κόσμοι και τρεις γενιές συγκρούονται σε ένα δράμα ενηλικίωσης με στοιχεία μαγικού ρεαλισμού, κωμωδίας και θρίλερ, το οποίο, όμως, ασθμαίνει για να βρει την ιδανική ισορροπία.

Ο Τελευταίος Ήρωας

Κουστουριτσική, ξέφρενη και βιτριολική σάτιρα, η οποία βγαίνει απ’ τα νερά της όταν προσπαθεί, αδίκως, να σοβαρευτεί και να περάσει "μηνύματα".

Σούπερ Μάγκι

Σίκουελ ενός διεκπεραιωτικά στημένου αυστραλέζικου animation, το οποίο καταγγέλλει απλοϊκά τους κινδύνους της υπνωτιστικά γοητευτικής νέας εικονικής πραγματικότητας.

Ο Μύλος και ο Σταυρός

Με κάδρα που παραπέμπουν σε πίνακες της φλαμανδικής και της ολλανδικής σχολής, ο Μαγιέφσκι στήνει μια οπτικά μεγαλοπρεπή αλληγορία πάνω στην τέχνη, την αληθινή ζωή και την ανθρώπινη μισαλλοδοξία.