Γιατρέ μου, Κερατωθήκαμε

1

Ιντριγκαδόρικη ιδέα που εξαντλείται σε φλύαρες αμπελοφιλοσοφίες και στην άτονη, διαφημιστικού ύφους σκηνοθεσία, η οποία αφαιρεί κάθε συναίσθημα από την πιπεράτη ιστορία της.

Γιατρέ μου, Κερατωθήκαμε

Ιντριγκαδόρικη ιδέα που εξαντλείται σε φλύαρες αμπελοφιλοσοφίες και στην άτονη, διαφημιστικού ύφους σκηνοθεσία, η οποία αφαιρεί κάθε συναίσθημα από την πιπεράτη ιστορία της.

Γιατρέ μου, Κερατωθήκαμε - εικόνα 1

Tην ιντριγκαδόρικη πλοκή του ομότιτλου μυθιστορήματος του Ντιέγκο ντε Σίλβα χρησιμοποιεί ως πρώτη ύλη ο σκηνοθέτης Αλέσιο Μαρία Φεντερίτσι, ο οποίος παραβλέπει το γεγονός πως μια καλή ιδέα στο χαρτί δεν μεταφράζεται απαραίτητα και σε μια ενδιαφέρουσα ιστορία στην οθόνη. Το πρωταγωνιστικό δίδυμο­ Πιέτρο Σερμόντι - Άμπρα Αντζιολίνι ενσαρκώνει ένα ζευγάρι που αντιμετωπίζει προβλήματα, γι’ αυτό και ζητά τη βοήθεια ενός συμβούλου, με μόνη και σημαντική δια­φορά το ότι η σχέση τους είναι εξωσυζυγική.

Η περίπλοκη αυτή κατάσταση αναλύεται λεπτομερώς μεταξύ των τριών κι εξαντλείται σε φλύαρες αμπελοφιλοσοφίες για τη μάχη των φύλων, το φόβο της δέσμευσης και το μυστικό της ευτυχίας, οι οποίες διακόπτονται από μουσικά ιντερλούδια μακρά σε διάρκεια και χωρίς δραματουργικό ενδιαφέρον. Το βασικό όμως πρόβλημα της ταινίας έγκειται στη γενική απουσία συναισθήματος, απόρροια των μονοδιάστατα γραμμένων χαρακτήρων και της άτονης, διαφημιστικού ύφους σκηνοθετικής προσέγγισης­ του Φεντερίτσι. Η συνταγή του σινε­-γιατρού έπεσε εδώ τελείως έξω...

Ιταλία. 2017. Διάρκεια: 97΄. Διανομή: FEELGOOD ENT.

Περισσότερες πληροφορίες

Γιατρέ μου, Κερατωθήκαμε

Terapia di Coppia per Amanti
1
  • Κομεντί
  • 2017
  • Διάρκεια: 97 '
  • Αλέσιο Μαρία Φεντερίτσι

Ένα παράνομο ζευγάρι αντιμετωπίζει προβλήματα στη σχέση του και ζητά τη βοήθεια ενός συμβούλου γάμου.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Πανηγυρικό queer φινάλε στο "Σινεμά στο Κέντρο"

Οι προβολές που διοργανώνει η Ένωση Ελλήνων Σκηνοθετών - Παραγωγών Ελλάδος ετοιμάζονται να ρίξουν πανηγυρικά αυλαία.

ΓΡΑΦΕΙ: ΓΙΑΝΝΗς ΚΑΝΤΕΑ-ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟς
24/04/2024

Fundamentals of Cinema: Η "Αποκάλυψη Τώρα Redux" του Φράνσις Φόρντ Κόπολα στον Δαναό

Ο Φράνσις Φορντ Κόπολα μάς μεταφέρει στην καρδιά της κόλασης του Βιετνάμ και του αμερικανικού συλλογικού τραύματος.

Ο μικρομηκάς Νίκος Κολιούκος στο Φεστιβάλ των Καννών

Ο σκηνοθέτης με την ταινία "Το Χάος που Άφησε Πίσω της" συμμετέχει στο τμήμα La Cinef.

Το Ταινιόραμα στο Άστυ επιστρέφει "φορτωμένο" αριστουργήματα

Ο ετήσιος σινεφίλ μαραθώνιος στο υπόγειο της πλατείας Κοραή πλησιάζει.

Μια σπουδαία τιμή στην Αντουανέττα Αγγελίδη από τα Anthology Film Archives

Η κορυφαία δημιουργός τιμάται με ένα από τα σημαντικότερα βραβεία στο χώρο του πειραματικού σινεμά.

Την ίδρυση Κρατικής Σχολής Τεχνικών Κινηματογράφου και Οπτικοακουστικών Μέσων ανακοίνωσε το Υπουργείο Πολιτισμού

Το ΑΠΘ αναλαμβάνει την ανάπτυξη προγραμμάτων σπουδών για το σχεδιασμό του νέου πανεπιστημιακού ιδρύματος.

Οι ανησυχίες της Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογράφου για τον ενιαίο φορέα

Βρεθήκαμε στη συνέντευξη τύπου της ΕΑΚ όπου ακούστηκαν οι βάσιμες επιφυλάξεις των μελών για το νομοσχέδια που αλλάζει το εγχώριο κινηματογραφικό τοπίο.