Απαγωγή

2

Τα ηθικά όρια του συστήματος δοκιμάζονται σε ένα ευπρεπώς στημένο, αλλά χωρίς ηχηρές εκπλήξεις θρίλερ της στιβαρής ισπανικής παράδοσης, διά χειρός Οριόλ Πάουλο («Το Σώμα», «Αόρατος Επισκέπτης»).

Απαγωγή

Τα ηθικά όρια του συστήματος δοκιμάζονται σε ένα ευπρεπώς στημένο, αλλά χωρίς ηχηρές εκπλήξεις θρίλερ της στιβαρής ισπανικής παράδοσης, διά χειρός Οριόλ Πάουλο («Το Σώμα», «Αόρατος Επισκέπτης»).

Απαγωγή - εικόνα 1

Άμεσα συνδεδεμένοι με το σύγχρονο ισπανικό σινεμά τρόμου, ο σεναριογράφος και σκηνοθέτης Οριόλ Πάουλο («Το Σώμα», «Αόρατος Επισκέπτης») κι η παραγωγός του Μαρ Ταργκαρόνα («Ορφανοτροφείο») συνεργάζονται στενά εδώ και χρόνια. Η τελευταία αποφασίζει τώρα να κάτσει η ίδια στη σκηνοθετική καρέκλα, για άλλο ένα θρίλερ γραμμένο από τον Πάουλο, το οποίο ξεκινά με τον κακοποιημένο Βίκτορ να περπατά «χαμένος» σε έναν εξοχικό δρόμο. Πρόκειται για το μικρό γιο της μεγαλοδικηγόρου Πατρίσια ντε Λούκας, ο οποίος έπεσε θύμα απαγωγής ενός αγνώστου, κατόρθωσε όμως γρήγορα να δραπετεύσει.

Ο μικρός αναγνωρίζει το δράστη, έναν άνεργο μπλεγμένο σε μικροπαρανομίες, ο οποίος όμως αφήνεται ελεύθερος από την αστυνομία λόγω έλλειψης στοιχείων. Νιώθοντας πως απειλεί το παιδί της, η Ντε Λούκας καταφεύγει σε έναν παλιό γνωστό και σε αδιαφανείς μεθόδους… πειθούς, ανοίγοντας έναν κύκλο βίας με τραγικές συνέπειες, τις οποίες η «Απαγωγή» χρησιμοποιεί χοντροκομμένα για να δοκιμάσει τα ηθικά όρια του συστήματος. Βλέπουμε λοιπόν την προκατάληψη, την απληστία και την κατάχρηση εξουσίας να βασιλεύουν στον κόσμο μας και σε ένα ευπρεπώς στημένο, αλλά χωρίς καμιά ηχηρή έκπληξη θρίλερ της στιβαρής ισπανικής παράδοσης.

Ισπανία. 2016. Διάρκεια: 105΄. Διανομή: TANWEER.

Περισσότερες πληροφορίες

Απαγωγή

Secuestro
2
  • Θρίλερ
  • 2016
  • Διάρκεια: 105 '
  • Μαρ Ταργκαρόνα

Όταν ο βασικός ύποπτος για την απαγωγή του γιου της αφήνεται ελεύθερος από την αστυνομία λόγω έλλειψης στοιχείων, η επιτυχημένη δικηγόρος Πατρίσια ντε Λούκας αποφασίζει να καταφύγει σε έναν παλιό γνωστό και σε αδιαφανείς μεθόδους για να προστατεύσει το παιδί της.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Αγγελική Παπούλια πώς βρέθηκες στη Σλοβενία για τον "Τελευταίο Ήρωα";

Η καταξιωμένη Ελληνίδα ηθοποιός μιλά στο "α" για τη συμμετοχή της στη σπιρτόζικη δραμεντί όπου υποδύεται μια εκπρόσωπο πολυεθνικής που αναστατώνει μια μικρή φτωχή κοινωνία.

ΓΡΑΦΕΙ: ΓΙΑΝΝΗς ΚΑΝΤΕΑ-ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟς
25/04/2024

Επαγγελματίας Υπνοβάτης

Ενδιαφέρουσα ιδέα που μένει απλά υποσχόμενη, μιας και υλοποιείται με σεναριακή χοντροκοπιά, ερμηνευτική ανεπάρκεια και αφηγηματική προχειρότητα.

Μην Ανοίγεις την Πόρτα

Η πρώτη ταινία των Unboxholics είναι ένα ψυχολογικό θρίλερ με υποβλητική ατμόσφαιρα, αλλά ελάχιστο ψαχνό. Δραματικά ισχνό και σκηνοθετημένο μονότονα, κορυφώνεται χωρίς την παραμικρή έκπληξη.

Οι Αντίπαλοι

Σεναριακό υπόδειγμα αθλητικού (μελο)δράματος πάνω στις απρόβλεπτες διαδρομές των ανθρώπινων επιθυμιών. "Χορογραφημένο" με ερωτική ένταση και σκηνοθετημένο με φλασάτη, βιντεοκλιπίστικη αυταρέσκεια.

Ζωντανό Πνεύμα

Δύο κόσμοι και τρεις γενιές συγκρούονται σε ένα δράμα ενηλικίωσης με στοιχεία μαγικού ρεαλισμού, κωμωδίας και θρίλερ, το οποίο, όμως, ασθμαίνει για να βρει την ιδανική ισορροπία.

Ο Τελευταίος Ήρωας

Κουστουριτσική, ξέφρενη και βιτριολική σάτιρα, η οποία βγαίνει απ’ τα νερά της όταν προσπαθεί, αδίκως, να σοβαρευτεί και να περάσει "μηνύματα".

Σούπερ Μάγκι

Σίκουελ ενός διεκπεραιωτικά στημένου αυστραλέζικου animation, το οποίο καταγγέλλει απλοϊκά τους κινδύνους της υπνωτιστικά γοητευτικής νέας εικονικής πραγματικότητας.