Good Time

2,5

Ένταση, πυρετώδης ρυθμός, η νυχτερινή Νέα Υόρκη του περιθωρίου κι ένα ατμοσφαιρικά σκηνοθετημένο crime thriller που προσθέτει ελάχιστα (καινούργια) πράγματα στο μύθο του εξεγερμένου ενάντια στην κοινωνική μοίρα του loser.

Good Time

Ένταση, πυρετώδης ρυθμός, η νυχτερινή Νέα Υόρκη του περιθωρίου κι ένα ατμοσφαιρικά σκηνοθετημένο crime thriller που προσθέτει ελάχιστα (καινούργια) πράγματα στο μύθο του εξεγερμένου ενάντια στην κοινωνική μοίρα του loser.

Good Time - εικόνα 1

Έχοντας συμπληρώσει μία δεκαετία ως παραγωγοί ανεξάρτητων αλλά και χολιγουντιανών παραγωγών («Machete: Η Επιστροφή», «Η Τζέιν Πήρε τ’ Όπλο της», «American Made»), οι Έλληνες Τέρι Ντούγκας και Πάρις Κασιδόκωστας-Λάτσης συνεχίζουν να επενδύουν σε ενδιαφέροντα εναλλακτικά projects, όπως η τρίτη ταινία των αδερφών Σάφντι, η οποία έφτασε στο Διαγωνιστικό Τμήμα των Κανών.

Γεννημένοι στη Νέα Υόρκη, ο Τζος και ο Μπένι Σάφντι –με τον πρώτο να κρατάει και τον ρόλο του σεναριογράφου, ενώ τον δεύτερο να περνάει συχνά μπροστά από την κάμερα–, έπειτα από δύο μίνι επιτυχίες στο indie κύκλωμα («Daddy Longlegs», «Heaven Knows What»), στρέφουν τώρα την κάμερά τους προς τη λιγότερο θεαματική πλευρά της αγαπημένης τους μεγαλούπολης: τις φτωχογειτονιές και τους κατοίκους της, άλλους συμβιβασμένους με τη μοίρα τους και άλλους ανυπόμονους να αρπάξουν το κομμάτι από το αμερικανικό όνειρο που (νομίζουν πως) τους αντιστοιχεί. Όπως ο Κόνι, που μαζί με τον ψυχολογικά προβληματικό αδερφό του Νικ επιχειρούν μια άτσαλα σχεδιασμένη ληστεία.

Ο πρώτος καταφέρνει να διαφύγει, όμως ο Νικ συλλαμβάνεται και καταλήγει στη φυλακή. Εκεί τραυματίζεται σοβαρά και διακομίζεται σε νοσοκομείο, απ’ όπου ο Κόνι –με ελάχιστο περιθώριο χρόνου– θα προσπαθήσει να τον βοηθήσει να δραπετεύσει.

Good Time - εικόνα 2

Οι Σάφντι, αν και ωμοί ρεαλιστές, δεν χάνουν καθόλου χρόνο με ντοκιμαντερίστικες, κοινωνιολογικού τύπου σκηνές που θα επιχειρούσαν να εξηγήσουν τα κίνητρα ή το περιβάλλον (και παρελθόν) των ηρώων. Σκέφτονται καθαρά κινηματογραφικά, έχοντας στο νου τους τις αντιηρωικές αστυνομικές περιπέτειες των ’70s. Με ένταση, πυρετώδη ρυθμό και τη νυχτερινή Νέα Υόρκη πραγματική πρωταγωνίστρια, στήνουν ένα απελπισμένο κυνηγητό ενάντια στο χρόνο, σπάζοντας τα αφηγηματικά κλισέ με απρόσμενες χιουμοριστικές παρεμβολές. Ο τρόπος με τον οποίο παγιδεύουν τον Κόνι σε έναν ατσάλινο, αναπόδραστο κλοιό είναι συναρπαστικός, αν και στην ουσία η προβλέψιμης κατάληξης διαδρομή του προσθέτει ελάχιστα (καινούργια) πράγματα στον κινηματογραφικό μύθο του εξεγερμένου ενάντια στην κοινωνική μοίρα του loser.

ΗΠΑ. 2017. Διάρκεια: 100΄. Διανομή: FEELGOOD ENT.

Περισσότερες πληροφορίες

Good Time

2,5
  • Αστυνομική
  • 2017
  • Διάρκεια: 100 '
  • Μπένι Σάφντι

Έπειτα από μια αποτυχημένη ληστεία ο Κόνι καταφέρνει να διαφύγει, αλλά ο αδερφός του Νικ καταλήγει στη φυλακή. Εκεί τραυματίζεται σοβαρά και διακομίζεται σε νοσοκομείο, απ’ όπου ο Κόνι, με ελάχιστο περιθώριο χρόνου, θα προσπαθήσει να τον βοηθήσει να δραπετεύσει.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Μην Ανοίγεις την Πόρτα

Η πρώτη ταινία των Unboxholics είναι ένα ψυχολογικό θρίλερ με υποβλητική ατμόσφαιρα, αλλά ελάχιστο ψαχνό. Δραματικά ισχνό και σκηνοθετημένο μονότονα, κορυφώνεται χωρίς την παραμικρή έκπληξη.

ΓΡΑΦΕΙ: ΧΡΗΣΤΟς ΜΗΤΣΗς
25/04/2024

Οι Αντίπαλοι

Σεναριακό υπόδειγμα αθλητικού (μελο)δράματος πάνω στις απρόβλεπτες διαδρομές των ανθρώπινων επιθυμιών. "Χορογραφημένο" με ερωτική ένταση και σκηνοθετημένο με φλασάτη, βιντεοκλιπίστικη αυταρέσκεια.

Ζωντανό Πνεύμα

Δύο κόσμοι και τρεις γενιές συγκρούονται σε ένα δράμα ενηλικίωσης με στοιχεία μαγικού ρεαλισμού, κωμωδίας και θρίλερ, το οποίο, όμως, ασθμαίνει για να βρει την ιδανική ισορροπία.

Ο Τελευταίος Ήρωας

Κουστουριτσική, ξέφρενη και βιτριολική σάτιρα, η οποία βγαίνει απ’ τα νερά της όταν προσπαθεί, αδίκως, να σοβαρευτεί και να περάσει "μηνύματα".

Σούπερ Μάγκι

Σίκουελ ενός διεκπεραιωτικά στημένου αυστραλέζικου animation, το οποίο καταγγέλλει απλοϊκά τους κινδύνους της υπνωτιστικά γοητευτικής νέας εικονικής πραγματικότητας.

Ο Μύλος και ο Σταυρός

Με κάδρα που παραπέμπουν σε πίνακες της φλαμανδικής και της ολλανδικής σχολής, ο Μαγιέφσκι στήνει μια οπτικά μεγαλοπρεπή αλληγορία πάνω στην τέχνη, την αληθινή ζωή και την ανθρώπινη μισαλλοδοξία.

"Ίχνη αιωνιότητας: Θόδωρος Αγγελόπουλος": Μια ημερίδα για το έργο του σπουδαίου σκηνοθέτη

Στην ημερίδα θα παρουσιάσουν κεντρικές εισηγήσεις των Βρασίδα Καραλή και Sylvie Rollet που έχουν μελετήσει σε βάθος το καλλιτεχνικό έργο και τη γλώσσα του διεθνώς καταξιωμένου σκηνοθέτη.