Στο Τέλος του Τούνελ

2

Αγωνιώδες θρίλερ που χειρίζεται επιδέξια το σασπένς, το παρακάνει όμως στις σεναριακές στροφές και ανατροπές, θέλοντας πάση θυσία να εντυπωσιάσει τον θεατή.

Στο Τέλος του Τούνελ

Αγωνιώδες θρίλερ που χειρίζεται επιδέξια το σασπένς, το παρακάνει όμως στις σεναριακές στροφές και ανατροπές, θέλοντας πάση θυσία να εντυπωσιάσει τον θεατή.

Στο Τέλος του Τούνελ - εικόνα 1

Τα ισπανικά αλλά και γενικώς­ τα ισπανόφωνα θρίλερ έχουν εισβάλει για τα καλά τόσο στη διεθνή όσο και στην ελληνική κινηματογραφική πραγματικότητα και προκαλούν εντύπωση με τις πρωτότυπες ιδέες και την αφηγηματική στιβαρότητά τους. Στοιχεία που έχουν ανανεώσει το είδος των ταινιών αγωνίας, ξεκινώντας από τα δράματα μυστηρίου ή τις αστυνομικές περιπέτειες και φτάνοντας στα horror movies.

Το «Στο Τέλος του Τούνελ» μας έρχεται από το Μπουένος Άιρες, του οποίου όμως δεν βλέπουμε την παραμικρή εικόνα, καθώς όλη η δράση εκτυλίσσεται μέσα και κάτω από το σπίτι του Χοακίν. Ενός τεχνικού κομπιούτερ, ο οποίος έχασε σε ατύχημα την οικογένειά του και εκείνος είναι καρφωμένος σε αναπηρικό καροτσάκι. Για να εξοικονομήσει χρήματα, νοικιάζει τη σοφίτα του, όπου εγκαθίστανται μια όμορφη, εξωστρεφής χορεύτρια με την εξάχρονη κόρη της, η οποία έχει σταματήσει να μιλάει τα τελευταία δύο χρόνια. Ο Χοακίν δουλεύει απομονωμένος στο υπόγειο, όταν κάποια στιγμή ακούει θορύβους από δίπλα, στήνει αφτί και ανακαλύπτει πως μια συμμορία ετοιμάζει ληστεία τράπεζας.

Στο Τέλος του Τούνελ - εικόνα 2

Με δύο κωμωδίες στο ενεργητικό του, ο Ροδρίγο Γκράντε αλλάζει ρότα και οργανώνει εδώ ένα συνδυασμό heist movie και αγωνιώδους θρίλερ, ενώ φροντίζει να κρατήσει ψηλά την ένταση, να χτίσει ένα non stop σασπένς και να τραβήξει την κατάλληλη στιγμή τους άσους από το (σεναριακό) μανίκι του. Παρά την εμφανέστατη πρόθεσή του να εντυπωσιάσει πάση θυσία τον θεατή, δεν τα καταφέρνει εξίσου καλά σε όλες τις πίστες, καθώς επιστρέφει στην ευκολία του δοκιμασμένου και στην ασφάλεια του κλισέ όταν ζορίζεται. Διατηρεί όμως μέχρι τέλους το σεβασμό του για το είδος, του οποίου γνωρίζει καλά τα τικ και τους κανόνες.

Αργεντινή, Ισπανία. 2016. Διάρκεια: 121΄. Διανομή: SEVEN FILMS.

Περισσότερες πληροφορίες

Στο Τέλος του Τούνελ

Al Final del Tunel
2
  • Θρίλερ
  • 2016
  • Διάρκεια: 120 '
  • Ροδρίγο Γκράντε

Καρφωμένος σε αναπηρικό καροτσάκι, ο Χοακίν δουλεύει ως τεχνικός κομπιούτερ στο σπίτι του, τη σοφίτα του οποίου νοικιάζει σε μια όμορφη νεαρή χορεύτρια και την κόρη της. Ακούγοντας κάποια στιγμή θορύβους από το διπλανό υπόγειο, ανακαλύπτει πως μια συμμορία ετοιμάζει τη ληστεία της διπλανής τράπεζας.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Κλείνουν οριστικά οι κινηματογράφοι Πάλας και Αλεξάνδρα;

Δυσοίωνες ειδήσεις που αφορούν δύο ιστορικές αίθουσες της Αθήνας θορύβησαν τους κατοίκους της πόλης τελευταία με τα δεδομένα, ωστόσο, να μην είναι τελεσίδικα.

ΓΡΑΦΕΙ: ΓΙΑΝΝΗς ΚΑΝΤΕΑ-ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟς
19/04/2024

Ο Χρήστος που δε μένει πια εδώ παρουσιάζει το ασύγκριτο "Μαζί, Ποτέ!"

Το ανατρεπτικό φιλμ του Φατίχ Ακίν αφηγείται μια hardcore ερωτική ιστορία στα άκρα που συνδυάζει τρυφερότητα, ανθρωπιά, ασυμβίβαστη τρέλα και rock’n’roll ρομαντισμό.

Η σκηνοθέτρια Ιρίς Καλτενμπάκ γύρισε μία από τις εκπλήξεις της χρονιάς

Στην "Αρπαγή" η πρωτοεμφανιζόμενη δημιουργός υπογράφει ένα ψυχογράφημα που μένει αξέχαστο.

Οι ταινίες "Χάρι Πότερ" επιστρέφουν στους κινηματογράφους

Τα "Epic Movie Nights" φέρνουν ξανά στη μεγάλη οθόνη το franchise που λατρεύουν οι millennials.

"Αγαπούσε τα Λουλούδια Περισσότερο": Η νέα ταινία του Γιάννη Βεσλεμέ στο φεστιβάλ της Τραϊμπέκα

Ο σκηνοθέτης της "Νορβηγίας" ετοιμάζεται για παγκόσμια πρεμιέρα στη σημαντική νεοϋορκέζικη διοργάνωση.

Οι Άλεξ Γκάρλαντ & Κίρστεν Ντανστ μιλούν στο "α" για τον "Εμφύλιο Πόλεμο"

Ο σκηνοθέτης και η πρωταγωνίστρια της πολιτικά φορτισμένης δυστοπικής περιπέτειας απαντούν στις ερωτήσεις του "α" γύρω από τη δημιουργία μιας αγωνιώδους ταινίας, η οποία απεικονίζει έναν ανησυχητικό μελλοντικό κόσμο.

Εμφύλιος Πόλεμος

Πολιτική περιπέτεια γυρισμένη με ρεαλισμό, προβλέψιμα απλοϊκή στην εξέλιξή της και μονοδιάστατη στην παραβολή της για τη σύγχρονη αμερικανική πραγματικότητα.