Η Νικόλ Κίντμαν «υπνωτίστηκε» από τον Γιώργο Λάνθιμο

Η πρωταγωνίστρια του «The Killing of a Sacred Deer» παραδέχτηκε στους δημοσιογράφους του 70ου Φεστιβάλ των Κανών ότι ζήτησε από το Λάνθιμο να παίξει στην ταινία του.

Η Νικόλ Κίντμαν «υπνωτίστηκε» από τον Γιώργο Λάνθιμο

Οι πρώτες εντυπώσεις μετά την πρωινή προβολή της νέας ταινίας του Γιώργου Λάνθιμου «The Killing of a Sacred Deer» μιλούν για μια ζοφερή ιστορία ακόμα πιο σπαρακτική από τον «Αστακό», η οποία αναμένεται να διχάσει κοινό και κριτικούς. Ο σκηνοθέτης Γιώργος Λάνθιμος μαζί με τους πρωταγωνιστές Νικόλ Κίντμαν, Μπάρι Κίγκαν στο πλάι των νεαρών Ράφι Κάσιντι και Σάνι Σούλιτς απάντησαν στις ερωτήσεις των δημοσιογράφων από όλο τον κόσμο, στην καθιερωμένη συνέντευξη τύπου των ταινιών του διαγωνιστικού τμήματος.

Οι ερωτήσεις επικεντρώθηκαν αναπόφευκτα στη συνεργασία της διάσημης Αυστραλέζας ηθοποιού με το Λάνθιμο, η οποία σε κάθε ευκαιρία υπογράμμιζε πόσο ήθελε δουλέψει στην ταινία, καθώς δήλωσε «υπνωτισμένη»με το σενάριο, και το σκηνοθέτη να χρειάστηκε απλώς να της προτείνει το ρόλο για να δεχθεί. Η Κίντμαν ανέφερε πως «έχουμε ανάγκη σκηνοθέτες σαν κι αυτόν, που έχουν ένα μοναδικό όραμα και προσωπικά με προκαλούν να θέλω πάση θυσία να συμμετέχω στις ταινίες τους. Είμαι σε μια φάση της ζωής μου που δε χρειάζεται να δουλεύω για να ζήσω, έτσι θεωρώ πως αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να υποστηρίζουμε τέτοιους σκηνοθέτες που είτε ξεκινούν τώρα είτε φτιάχνουν κάτι πραγματικά ξεχωριστό. Ήταν τιμή μου να δουλεύω με το Γιώργο». Από τη μεριά του ο Λάνθιμος δήλωσε για την υποκριτική δουλειά των ηθοποιών πως τους ζητούσε «να μην «παίζουν», να μην υποδύονται αλλά να νιώθουν. Έπρεπε να καταλάβουν πως στην ουσία γυρίζαμε μια κωμωδία, έτσι δεν έπρεπε να προσεγγίσουν το σενάριο με απόλυτη σοβαρότητα, αλλά να το διασκεδάσουν». Συγκεκριμένα η Κίντμαν εκμυστηρεύτηκε στους δημοσιογράφους πως οι οδηγίες του συχνά την κατεύθυναν στο «να μην κάνει τίποτα».

Αναφορικά με τη θεματική της ταινίας, η οποία γυρίστηκε σε φιλμ, ο Γιώργος Λάνθιμος δήλωσε πως κάθε φορά αναζητά καινούρια πεδία να ανακαλύψει, τα οποία δεν ξέρει πού θα τον οδηγήσουν. «Αυτή τη φορά με ενδιέφεραν οι έννοιες της θυσίας, της δικαιοσύνης, και της επιλογής. Δε γνωρίζω κι εγώ τι ακριβώς ψάχνω όμως, γι’ αυτό και προτιμώ να μην εξηγώ τις ταινίες μου. Εκείνο που ξέρω είναι ότι έχω ένα σενάριο που νιώθω ότι δουλεύει, μαζευόμαστε μια ομάδα ανθρώπων και φτιάχνουμε μια ταινία. Οι ηθοποιοί είναι μαζί μου σ’ αυτήν τη διαδικασία, δουλεύουμε αρκετά με το σώμα και συχνά τους ζητώ να κάνουν πράματα που δεν έχουν άμεση σχέση με την ίδια την ταινία.» Οι νεαρότεροι ηθοποιοί του καστ επιβεβαίωσαν τα λεγόμενά του, με τον Σούλιτς να λέει χαρακτηριστικά πως «την ώρα που μίλαγα έπρεπε να σφίγγω τα δάχτυλα των ποδιών μου, κάτι που αρχικά με δυσκόλεψε αρκετά» και τον Μπάρι Κίγκαν να συμπληρώνει πως του έλεγε «να μην κινείται όλη την ώρα, αλλά όσο δύσκολα κι αν φαίνονται όσα κάνουμε στην ταινία, στην πραγματικότητα ήταν αρκετά απλό».

Είναι σίγουρο πως ο Έλληνας σκηνοθέτης έφτιαξε μια ακόμα εκκεντρική ταινία στην εξαιρετικά απρόβλεπτη φιλμογραφία του, με το «The Killing of a Sacred Deer» να καθιστά τη μάχη για το Χρυσό Φοίνικα τρομερά αμφίρροπη.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Οι Αντίπαλοι

Σεναριακό υπόδειγμα αθλητικού (μελο)δράματος πάνω στις απρόβλεπτες διαδρομές των ανθρώπινων επιθυμιών. "Χορογραφημένο" με ερωτική ένταση και σκηνοθετημένο με φλασάτη, βιντεοκλιπίστικη αυταρέσκεια.

ΓΡΑΦΕΙ: ΧΡΗΣΤΟς ΜΗΤΣΗς
25/04/2024

Ζωντανό Πνεύμα

Δύο κόσμοι και τρεις γενιές συγκρούονται σε ένα δράμα ενηλικίωσης με στοιχεία μαγικού ρεαλισμού, κωμωδίας και θρίλερ, το οποίο, όμως, ασθμαίνει για να βρει την ιδανική ισορροπία.

Ο Τελευταίος Ήρωας

Κουστουριτσική, ξέφρενη και βιτριολική σάτιρα, η οποία βγαίνει απ’ τα νερά της όταν προσπαθεί, αδίκως, να σοβαρευτεί και να περάσει "μηνύματα".

Σούπερ Μάγκι

Σίκουελ ενός διεκπεραιωτικά στημένου αυστραλέζικου animation, το οποίο καταγγέλλει απλοϊκά τους κινδύνους της υπνωτιστικά γοητευτικής νέας εικονικής πραγματικότητας.

Ο Μύλος και ο Σταυρός

Με κάδρα που παραπέμπουν σε πίνακες της φλαμανδικής και της ολλανδικής σχολής, ο Μαγιέφσκι στήνει μια οπτικά μεγαλοπρεπή αλληγορία πάνω στην τέχνη, την αληθινή ζωή και την ανθρώπινη μισαλλοδοξία.