Ο Ορέστης Ανδρεαδάκης νέος Διευθυντής του Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης

Ο για χρόνια ηγέτης των αθηναϊκών Νυχτών Πρεμιέρας παίρνει τα ηνία του μεγαλύτερου κινηματογραφικού event της χώρας

Ο Ορέστης Ανδρεαδάκης νέος Διευθυντής του Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης

Ύστερα από εισήγηση της Γενικής Διευθύντριας Ελίζ Ζαλαντό και με σημερινή απόφαση του Δ.Σ. του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, ο Ορέστης Ανδρεαδάκης παίρνει τα ηνία της κορυφαίας κινηματογραφικής διοργάνωσης της χώρας. Η μετακόμιση του για χρόνια ηγέτη των Νυχτών Πρεμιέρας στη Θεσσαλονίκη προκαλεί ένα μίνι φεστιλικό ντόμινο, αφού ορφανεύει η θέση του Καλλιτεχνικού Διευθυντή στο πετυχημένο αθηναϊκό φεστιβάλ..

Ακολουθεί η αναλυτική ανακοίωση από το γραφείου τύπου του φεστιβάλ «Τη θέση του Διευθυντή του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης με απόφαση του Δ.Σ. του Φεστιβάλ, ύστερα από εισήγηση της Γενικής Διευθύντριας κ. Ελίζ Ζαλαντό αναλαμβάνει ο κριτικός κινηματογράφου Ορέστης Ανδρεαδάκης. Με την αλλαγή σελίδας στη διοίκηση και λαμβάνοντας υπόψη τη διευρυμένη ετήσια δραστηριότητα του οργανισμού, η γενική διευθύντρια και το Δ.Σ. θα προχωρήσουν αμέσως σε αλλαγές που θα αναδιαμορφώσουν τη δομή του καλλιτεχνικού προγράμματος του φεστιβάλ, με τη σύσταση Τμημάτων Προγράμματος και Επιλογής Ταινιών τόσο για το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, όσο και για το Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης. Σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα τα τμήματα αυτά θα επανδρωθούν με έμπειρα και καταξιωμένα στελέχη που θα συνεργάζονται με τον Διευθυντή στα καλλιτεχνικά του καθήκοντα».

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Οι Αντίπαλοι

Σεναριακό υπόδειγμα αθλητικού (μελο)δράματος πάνω στις απρόβλεπτες διαδρομές των ανθρώπινων επιθυμιών. "Χορογραφημένο" με ερωτική ένταση και σκηνοθετημένο με φλασάτη, βιντεοκλιπίστικη αυταρέσκεια.

ΓΡΑΦΕΙ: ΧΡΗΣΤΟς ΜΗΤΣΗς
25/04/2024

Ζωντανό Πνεύμα

Δύο κόσμοι και τρεις γενιές συγκρούονται σε ένα δράμα ενηλικίωσης με στοιχεία μαγικού ρεαλισμού, κωμωδίας και θρίλερ, το οποίο, όμως, ασθμαίνει για να βρει την ιδανική ισορροπία.

Ο Τελευταίος Ήρωας

Κουστουριτσική, ξέφρενη και βιτριολική σάτιρα, η οποία βγαίνει απ’ τα νερά της όταν προσπαθεί, αδίκως, να σοβαρευτεί και να περάσει "μηνύματα".

Σούπερ Μάγκι

Σίκουελ ενός διεκπεραιωτικά στημένου αυστραλέζικου animation, το οποίο καταγγέλλει απλοϊκά τους κινδύνους της υπνωτιστικά γοητευτικής νέας εικονικής πραγματικότητας.

Ο Μύλος και ο Σταυρός

Με κάδρα που παραπέμπουν σε πίνακες της φλαμανδικής και της ολλανδικής σχολής, ο Μαγιέφσκι στήνει μια οπτικά μεγαλοπρεπή αλληγορία πάνω στην τέχνη, την αληθινή ζωή και την ανθρώπινη μισαλλοδοξία.