Τελευταία ευκαιρία για τη ψηφοφορία των καλύτερων ταινιών του 2015. Διαβάστε ποιοι προηγούνται…

Οι αναγνώστες του athinorama.gr συνεχίζουν με πρωτοφανή ρυθμό να επιλέγουν τα αγαπημένα φιλμ της προηγούμενης χρονιάς. Εσύ ψήφισες;

Τελευταία ευκαιρία για τη ψηφοφορία των καλύτερων ταινιών του 2015. Διαβάστε ποιοι προηγούνται…

Μία μέρα έμεινε μέχρι τη λήξη της ψηφοφορίας για τις καλύτερες ταινίες του 2015, αφού την Πέμπτη 11/2 αποσύρονται οι on-line κάλπες και ανακοινώνονται τα αποτελέσματα.

Μην ξεχνάτε ότι λαμβάνοντας μέρος στον μεγάλο διαγωνισμό που διοργανώνει το «α» (sponsored by OTE TV ) και ψηφίζοντας τις δικές σας καλύτερες ταινίες του 2015, κερδίζετε πλούσια κινηματογραφικά δώρα. Δείτε τα αναλυτικά εδώ.

Όλα δείχνουν ότι για τρίτη συνεχόμενη χρονιά θα σπάσει το ρεκόρ συμμετοχών, με τις ψήφους να αυξάνονται ώρα με την ώρα και τα αποτελέσματα να αλλάζουν συνεχώς. Η πρώτη αποκάλυψη είναι ότι η φετινή ψηφοφορία έχει δυνατό ελληνικό άρωμα. Για πρώτη φορά στα χρονικά του διαγωνισμού που διοργανώνει το «α», δυο ελληνικές ταινίες βρίσκονται στο top-ten. Μέχρι σήμερα, η μόνη ντόπια παραγωγή που είχε καταφέρει να μπει στις αγαπημένες του κοινού ήταν η «Μικρά Αγγλία» το 2013.

Επίσης, εντύπωση προκαλεί ότι ενώ ο περσινός Χρυσός Φοίνικας, «Χειμερία Νάρκη», βρίσκεται εκτός εικοσάδας, μια άλλη ευρωπαϊκή ταινία (εκτός του «Αστακού») που βραβεύτηκε στις περασμένες Κάνες έχει καταφέρει να πλασαριστεί στην πρώτη τριάδα, χτυπώντας ακόμη και την κορυφή! Για πρώτη φορά επίσης, δυο βιογραφίες που πρωταγωνίστησαν στα περσινά Όσκαρ, πλασάρονται μέχρι στιγμής στην δεκάδα. Με λίγα λόγια έχουμε διπλό bio hit.

Παρότι, το «Ξενοδοχείο Grand Budapest» που είχε βγει η αγαπημένη ταινία του κοινού για το 2014, απουσιάζει από τη φετινή λίστα και η φετινή ψηφοφορία έχει δυνατή οσκαρική παρουσία… Το μόνο σίγουρο είναι ότι οι ταινίες που έφυγαν με πολλά αγαλματίδια από το Kodak Theater κατάφεραν να κερδίσουν και την προτίμηση των Ελλήνων θεατών. Στην δεκάδα, όμως, βρίσκεται και μια περιπέτεια (οσκαρικών προσδοκιών και αυτή), κάτι που είναι σπάνιο για τα γούστα του κοινού του «α». Θα πρέπει να ανατρέξουμε στο 2014 και το «Interstellar» για να βρούμε ανάλογη περίπτωση.

Ψυχροπολεμικά θρίλερ, λεσβιακά δράματα, στιλιζαρισμένες αρτ αλληγορίες, διαστημικές όπερες, ευρωπαϊκά νουάρ, γαλλικές κωμωδίες, άγγλοι κατάσκοποι και «φωτογενή» ντοκιμαντέρ συμπληρώνουν την πρώτη εικοσάδα. Βέβαια, τα πάντα είναι ρευστά ακόμη, αφού υπάρχουν αρκετές ισοβαθμίες και ταινίες που τις χωρίζει μόνο μια ψήφος.

Μην αργείτε λοιπόν… Μην αφήσετε τους άλλους να επιλέξουν για εσάς!

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Η Φλεγόμενη Θάλασσα

Μετά το "Κύμα" (2015) και το "Σεισμό" (2018"), μια ακόμα σκανδιναβική περιπέτεια καταστροφής η οποία προσπαθεί να προσγειώσει στο ρεαλισμό ένα απόλυτα συνταγογραφημένο κινηματογραφικό είδος.

ΓΡΑΦΕΙ: ΧΡΗΣΤΟς ΜΗΤΣΗς
29/09/2022

Ο Έρωτας τα Αλλάζει Όλα

Χωρίς να ξεφεύγει από τα στάνταρντ, το πορτραίτο μιας σύγχρονης Αμερικάνας πάνω από τα 60 σκιαγραφείται με χιούμορ και μερικές πικάντικες αφηγηματικές ιδέες.

Bad Guy

Ο κοινωνικός αποκλεισμός, ο έρωτας ως θυσία, η βία των ανθρώπινων ενστίκτων. Ο Κιμ Κι-ντουκ παραλλάσσει την προβληματική του με ακόμα ένα τολμηρό και μη ορθό πολιτικά δράμα.

Τα ντοκιμαντέρ που θα μας "ταρακουνήσουν" στο Gimme Shelter Film Festival

Το Gagarin μας συστήνει στη ζωή και το έργο τριών εμβληματικών μορφών της μουσικής σκηνής.

Οι 10 πιο ακραίες ταινίες των 28ων "Νυχτών Πρεμιέρας"

Αυτά είναι τα φιλμ του Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας (28/9-9/10), που σερβίρουν ανελέητη ένταση και δεν συνιστώνται σε όσους έχουν ευαίσθητα στομάχια…

Τα "Μαγνητικά Πεδία" είναι η επίσημη πρόταση της Ελλάδας για τα 95α Όσκαρ

Το ρομαντικό road movie του Γιώργου Γούση επιλέχθηκε να εκπροσωπήσει τη χώρα μας στα βραβεία της Αμερικανικής Ακαδημίας Κινηματογράφου.

To 5o Balkan Can Kino Συμπόσιο Κινηματογράφου επιστρέφει στην Αθήνα

Προβολες ταινιών, μικρού και μεγάλου μήκους, καλλιτεχνικών εγκαταστάσεων, συζητήσεων και εργαστηρίων, σε παρουσιάσεις νέων καινοτόμων οπτικοακουστικών έργων που εγείρουν ερωτήματα σχετικά με τη δική μας ταυτότητα, θέση και σχέση με την αποαποικιοποίηση.