άνευρη μαύρη κωμωδία, η οποία γίνεται στο δεύτερο μισό δυσκίνητη και... θανατηφόρα βαριά.
Το βραβευμένο στη Βενετία ισραηλινό φιλμ προσπαθεί να προσεγγίσει το ευαίσθητο ζήτημα της ευθανασίας με έναν ιδιότυπο κωμικοτραγικό τόνο. Το ντεμπούτο του δημιουργικού δίδυμου Ταλ Γκρανίτ - Σαρόν Μεϊμόν μας μεταφέρει σε έναν πρότυπο οίκο ευγηρίας στην Ιερουσαλήμ. Εκεί ζει ο συνταξιούχος τεχνίτης Γεχεζκέλ με τη γυναίκα του. Όταν ο καλός τους φίλος Μαξ αρρωσταίνει βαριά, το ηλικιωμένο ζευγάρι πρέπει να αποφασίσει αν θα τον βοηθήσει να δώσει ένα αξιοπρεπές τέλος στη ζωή του. Μόνο που το χειροποίητο μηχάνημα ευθανασίας που φτιάχνει παράνομα ο Γεχεζκέλ, το οποίο λειτουργεί με τη βοήθεια των ηλικιωμένων συγκατοίκων του, γεννά περισσότερα προβλήματα από όσα λύνει.
Όσο ξετυλίγεται το κουβάρι της μακάβριας ιστορίας τόσο γίνεται σαφής η θετική άποψη που έχει το σκηνοθετικό ντουέτο υπέρ του δικαιώματος κάθε ανθρώπου σε ένα αξιοπρεπές τέλος. Αυτή η ξεκάθαρη σεναριακή δήλωση αναγκάζει το δημιουργικό βάρος να πέφτει όλο και περισσότερο προς το δράμα και λιγότερο προς την κωμωδία. Χωρίς ρυθμό, με άστοχα μουσικά διαλείμματα, δακρύβρεχτο μελοδραματισμό και χλιαρότατο χιούμορ, το φιλμ γίνεται στο δεύτερο μισό δυσκίνητο και... θανατηφόρα βαρύ.
Περισσότερες πληροφορίες
Το Πάρτι του Αποχαιρετισμού
Ο συνταξιούχος τεχνίτης Γεχεζκέλ ζει με τη γυναίκα του σε έναν πρότυπο οίκο ευγηρίας στην Ιερουσαλήμ. Όταν ο καλός τους φίλος Μαξ αρρωσταίνει βαριά, το ηλικιωμένο ζευγάρι πρέπει να αποφασίσει αν θα τον βοηθήσει να δώσει ένα αξιοπρεπές τέλος στη ζωή του. Μόνο που το χειροποίητο μηχάνημα ευθανασίας που φτιάχνει παράνομα ο Γεχεζκέλ, το οποίο λειτουργεί με τη βοήθεια των ηλικιωμένων συγκατοίκων του, γεννά περισσότερα προβλήματα από όσα λύνει.