Ο Αριστερόχειρας

1,5

Χοντροκομμένο μελόδραμα γεμάτο «συγκινητικά» κλισέ, το οποίο θα ήταν πραγματικά αφόρητο χωρίς τη στιβαρή παρουσία των Τζίλενχαλ και Γουίτακερ.

Ο Αριστερόχειρας

Παγκόσμιος πρωταθλητής πυγμαχίας, παντρεμένος με τον παιδικό έρωτά του και πατέρας ενός έξυπνου κοριτσιού, ο Μπίλι Χόουπ έχει ό,τι είχε ονειρευτεί. Μέχρι που θα τα χάσει όλα σε μια στιγμή, ξεκινώντας από τον πάτο για να ξαναφτάσει στην κορυφή. Χοντροκομμένο μελόδραμα γεμάτο «συγκινητικά» κλισέ, το οποίο θα ήταν πραγματικά αφόρητο χωρίς τη στιβαρή παρουσία των Τζίλενχαλ και Γουίτακερ.

Ο Αριστερόχειρας - εικόνα 1

Σεναριογράφος των τηλεοπτικών «The Shield» και «Sons of Anarchy», ο Κερτ Σάκερ παραδίδει ως πρώτη του κινηματογραφική δουλειά στον άνισο μπλοκμπαστερά Άντουαν Φούκουα («Ημέρα Εκπαίδευσης», «Βασιλιάς Αρθούρος», «Ο Όλυμπος Έπεσε», «The Equalizer») όχι ένα περιπετειώδες θρίλερ, κάτι που μάλλον θα ταίριαζε καλύτερα και στους δυο τους, αλλά ένα πυγμαχικό μελόδραμα. Ήρωάς του ο παγκόσμιος πρωταθλητής πυγμαχίας Μπίλι Χόουπ, παντρεμένος με τον παιδικό έρωτα-φύλακα άγγελό του και πατέρας ενός έξυπνου κοριτσιού. Ένας απλός, πεισματάρης άνθρωπος που μεγάλωσε σε ορφανοτροφείο και έχει πλέον κατακτήσει ό,τι είχε ποτέ του ονειρευτεί.

Μέχρι που θα τα χάσει όλα σε μια στιγμή, καταλήγοντας με ιλιγγιώδη ταχύτητα στον πάτο. Η απόλυτη ευτυχία του ήταν έτσι κι αλλιώς υπερστιλβωμένη, αλλά ο τρόπος με τον οποίο η ταινία τον προσγειώνει στην απόλυτη δυστυχία είναι εντελώς απότομος και εξωφρενικά αφελής. Όχι πως η μέθοδος με την οποία θα τον ξαναβάλει σε τροχιά ανόδου είναι διαφορετική – μιας κι αν δεν το υποψιαστήκατε, ο πολλαπλά ταπεινωμένος Μπίλι αποφασίζει γρήγορα να μαζέψει τα κομμάτια του και να επανακατακτήσει το αθλητικό αμερικανικό όνειρο.

Ο Αριστερόχειρας - εικόνα 2

Ιδανικό για καταιγιστικής δράσης και γραφικής βίας εξιλέωση, το ρινγκ προσφέρει μερικές θεαματικές στιγμές που ανεβάζουν την κινηματογραφική αδρεναλίνη ενός γεμάτου «συγκινητικά» κλισέ, τεμπέλικα οικείου όταν απομακρύνεται από την πυγμαχική αρένα στόρι. Σαράντα χρόνια μετά το «Ρόκι» (μην περάσει καν από το νου σας υποψία σύγκρισης με το «Οργισμένο Είδωλο»), αυτό το τόσο χοντροκομμένο και απλοϊκό ψυχόδραμα –ύμνος ενός all American θριάμβου– θα ήταν πραγματικά αφόρητο χωρίς τη στιβαρή παρουσία του εντυπωσιακά μεταμορφωμένου σωματικά Τζέικ Τζίλενχαλ και του πολύπειρου Φόρεστ Γουίτακερ.

ΗΠΑ. 2015. Διάρκεια: 123΄. Διανομή: ODEON.

Περισσότερες πληροφορίες

Ο Αριστερόχειρας

Southpaw
1,5
  • Δραματική
  • 2015
  • Διάρκεια: 123 '
  • Αντουάν Φουκουά

Παγκόσμιος πρωταθλητής πυγμαχίας, παντρεμένος με τον παιδικό έρωτά του και πατέρας ενός έξυπνου κοριτσιού, ο Μπίλι Χόουπ έχει ό,τι είχε ονειρευτεί. Μέχρι που θα τα χάσει όλα σε μια στιγμή, ξεκινώντας από τον πάτο για να ξαναφτάσει στην κορυφή.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Επαγγελματίας Υπνοβάτης

Ενδιαφέρουσα ιδέα που μένει απλά υποσχόμενη, μιας και υλοποιείται με σεναριακή χοντροκοπιά, ερμηνευτική ανεπάρκεια και αφηγηματική προχειρότητα.

ΓΡΑΦΕΙ: ΧΡΗΣΤΟς ΜΗΤΣΗς
25/04/2024

Μην Ανοίγεις την Πόρτα

Η πρώτη ταινία των Unboxholics είναι ένα ψυχολογικό θρίλερ με υποβλητική ατμόσφαιρα, αλλά ελάχιστο ψαχνό. Δραματικά ισχνό και σκηνοθετημένο μονότονα, κορυφώνεται χωρίς την παραμικρή έκπληξη.

Οι Αντίπαλοι

Σεναριακό υπόδειγμα αθλητικού (μελο)δράματος πάνω στις απρόβλεπτες διαδρομές των ανθρώπινων επιθυμιών. "Χορογραφημένο" με ερωτική ένταση και σκηνοθετημένο με φλασάτη, βιντεοκλιπίστικη αυταρέσκεια.

Ζωντανό Πνεύμα

Δύο κόσμοι και τρεις γενιές συγκρούονται σε ένα δράμα ενηλικίωσης με στοιχεία μαγικού ρεαλισμού, κωμωδίας και θρίλερ, το οποίο, όμως, ασθμαίνει για να βρει την ιδανική ισορροπία.

Ο Τελευταίος Ήρωας

Κουστουριτσική, ξέφρενη και βιτριολική σάτιρα, η οποία βγαίνει απ’ τα νερά της όταν προσπαθεί, αδίκως, να σοβαρευτεί και να περάσει "μηνύματα".

Σούπερ Μάγκι

Σίκουελ ενός διεκπεραιωτικά στημένου αυστραλέζικου animation, το οποίο καταγγέλλει απλοϊκά τους κινδύνους της υπνωτιστικά γοητευτικής νέας εικονικής πραγματικότητας.

Ο Μύλος και ο Σταυρός

Με κάδρα που παραπέμπουν σε πίνακες της φλαμανδικής και της ολλανδικής σχολής, ο Μαγιέφσκι στήνει μια οπτικά μεγαλοπρεπή αλληγορία πάνω στην τέχνη, την αληθινή ζωή και την ανθρώπινη μισαλλοδοξία.