Τα Δικά μας Παιδιά

1,5

Η ζωή δυο διαφορετικών σε νοοτροπία και ζωή αδελφών, σε μια σχηματική και σεναριακά αφελής διασκευή ενός ευπώλητου μυθιστορήματος του Χέρμαν Κοχ.

Τα Δικά μας Παιδιά

Η ζωή δυο διαφορετικών σε νοοτροπία και ζωή αδελφών, του ιδεαλιστή παιδιάτρου Πάολο και του κυνικού μεγαλοδικηγόρου Μάσιμο, θα αλλάξει όταν τα παιδιά τους εμπλακούν σε ένα θανατηφόρο ατύχημα. Σχηματική και σεναριακά αφελής διασκευή ενός ευπώλητου μυθιστορήματος του Χέρμαν Κοχ.

Τα Δικά μας Παιδιά - εικόνα 1

Π ολυπρόσωποι χαρακτήρες και οικογενειακά θέματα συγκινούν πάντα τον Ιταλό σκηνοθέτη Ιβάνο ντε Ματέο, που στην τέταρτη ταινία του βρίσκει έμπνευση σε ένα μυθιστόρημα του Ολλανδού Χέρμαν Κοχ, το οποίο η Κέιτ Μπλάνσετ έχει επίσης ανακοινώσει την πρόθεσή της να διασκευάσει κινηματογραφικά. Το «Δείπνο» αφορά τα πολλά και διαφορετικά προσωπεία της (μεγαλο)αστικής ηθικής, είναι βαθιά και σκοτεινά σατιρικό, ενώ διαθέτει μια θεατρική, κλειστοφοβική αίσθηση του σασπένς – στοιχεία τα οποία μπορούν να αξιοποιηθούν δυναμικά στη μεγάλη οθόνη.

Ο Ντε Ματέο μένει λίγο πολύ πιστός στην πλοκή του βιβλίου, η οποία εξελίσσεται μέσα από διαρκή φλας μπακ, αλλάζοντας ωστόσο το φύλο ενός από τους βασικούς χαρακτήρες, κάτι που δίνει στα δύο δεκαπεντάχρονα ξαδέρφια (στο έργο του Κοχ είναι αγόρια) επιπλέον μία ενδια­φέρουσα ερωτική διάσταση. Πρόκειται για τα παιδιά δύο διαφορετικών σε νοοτροπία και ζωή αδερφών, του ιδεαλιστή παιδιάτρου Πάολο και του κυνικού μεγαλοδικηγόρου Μάσιμο, τα οποία εμπλέκονται σε ένα θανατηφόρο δυστύχημα (;). Οι οικογένειές τους, οι οποίες διατηρούν μια απόμακρη, συγκεκαλυμμένα ψυχρή και ανταγωνιστική σχέση, έρχονται σε αντιπαράθεση για το πώς θα χειριστούν (κατά βάση πώς θα συγκαλύψουν) την υπόθεση, με τα συμπλέγματα, τους ανταγωνισμούς και τις φοβίες παρόντος και παρελθόντος να αναδύονται βίαια στην επιφάνεια.

Με αισθητική τηλεταινίας και μια άχρωμη σεναριακή διασκευή, τα «Δικά μας Παιδιά» δεν καταφέρνουν να κορυφώσουν πειστικά την αγωνιώδη ένταση, αλλά ούτε και να καρφώσουν βαθιά τα σατιρικά τους βέλη. Ξύνουν απλώς την επιφάνεια μιας σαθρής κοινωνικής πραγματικότητας κι επιστρατεύουν σχηματικές, μελοδραματικές λύσεις για να στήσουν μια σεναριακή (και ψυχολογική) ανατροπή που, δυστυχώς, δεν πείθει ούτε στο ελάχιστο. Για να μην πούμε για το ουρανοκατέβατο, κωμικοτραγικά αψυχολόγητο φινάλε…

Ιταλία. 2014. Διάρκεια: 92΄. Διανομή: ROSEBUD.21 / FEELGOOD ENT.

Περισσότερες πληροφορίες

Τα Δικά μας Παιδιά

I Nostri Ragazzi
1,5
  • Δραματική
  • 2014
  • Διάρκεια: 92 '
  • Ιβάνο Ντε Ματέο

Η ζωή δυο διαφορετικών σε νοοτροπία και ζωή αδελφών, του ιδεαλιστή παιδίατρου Πάολο και του κυνικού μεγαλοδικηγόρου Μάσιμο, θα αλλάξει όταν τα παιδιά τους εμπλακούν σε ένα θανατηφόρο δυστύχημα.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Κλείνουν οριστικά οι κινηματογράφοι Πάλας και Αλεξάνδρα;

Δυσοίωνες ειδήσεις που αφορούν δύο ιστορικές αίθουσες της Αθήνας θορύβησαν τους κατοίκους της πόλης τελευταία με τα δεδομένα, ωστόσο, να μην είναι τελεσίδικα.

ΓΡΑΦΕΙ: ΓΙΑΝΝΗς ΚΑΝΤΕΑ-ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟς
19/04/2024

Ο Χρήστος που δε μένει πια εδώ παρουσιάζει το ασύγκριτο "Μαζί, Ποτέ!"

Το ανατρεπτικό φιλμ του Φατίχ Ακίν αφηγείται μια hardcore ερωτική ιστορία στα άκρα που συνδυάζει τρυφερότητα, ανθρωπιά, ασυμβίβαστη τρέλα και rock’n’roll ρομαντισμό.

Η σκηνοθέτρια Ιρίς Καλτενμπάκ γύρισε μία από τις εκπλήξεις της χρονιάς

Στην "Αρπαγή" η πρωτοεμφανιζόμενη δημιουργός υπογράφει ένα ψυχογράφημα που μένει αξέχαστο.

Οι ταινίες "Χάρι Πότερ" επιστρέφουν στους κινηματογράφους

Τα "Epic Movie Nights" φέρνουν ξανά στη μεγάλη οθόνη το franchise που λατρεύουν οι millennials.

"Αγαπούσε τα Λουλούδια Περισσότερο": Η νέα ταινία του Γιάννη Βεσλεμέ στο φεστιβάλ της Τραϊμπέκα

Ο σκηνοθέτης της "Νορβηγίας" ετοιμάζεται για παγκόσμια πρεμιέρα στη σημαντική νεοϋορκέζικη διοργάνωση.

Οι Άλεξ Γκάρλαντ & Κίρστεν Ντανστ μιλούν στο "α" για τον "Εμφύλιο Πόλεμο"

Ο σκηνοθέτης και η πρωταγωνίστρια της πολιτικά φορτισμένης δυστοπικής περιπέτειας απαντούν στις ερωτήσεις του "α" γύρω από τη δημιουργία μιας αγωνιώδους ταινίας, η οποία απεικονίζει έναν ανησυχητικό μελλοντικό κόσμο.

Εμφύλιος Πόλεμος

Πολιτική περιπέτεια γυρισμένη με ρεαλισμό, προβλέψιμα απλοϊκή στην εξέλιξή της και μονοδιάστατη στην παραβολή της για τη σύγχρονη αμερικανική πραγματικότητα.