Riddick

1,5

Γεμάτη εφέ και ευκολίες, αλλά κενή σε ιδέες επιστροφή στο b-movie action πνεύμα της πρώτης και καλύτερης ταινίας της σειράς «Απέραντο Σκοτάδι».

Riddick

Τραυματισμένος και εγκαταλελειμμένος σε έναν αφιλόξενο πλανήτη, ο Ρίντικ καταφέρνει να καλέσει βοήθεια. Αυτοί που καταφθάνουν, όμως, είναι δυο ομάδες μισθοφόρων, οι οποίοι τον θέλουν με κάθε τρόπο νεκρό. Γεμάτη εφέ και ευκολίες, αλλά κενή σε ιδέες επιστροφή στο b-movie action πνεύμα της πρώτης και καλύτερης ταινίας της σειράς «Απέραντο Σκοτάδι».

Riddick - εικόνα 1

Π ρώτη κι εύκολη διαπίστωση όσον αφορά την τρίτη­ επίσκεψη του διαστημικού μισθοφόρου Ρίντικ στη μεγάλη οθόνη: αυτή είναι από κάθε άποψη συναρπαστικότερη της αμέσως προηγούμενης («Τα Χρονικά­ του Σκότους»). Αυτό θα έλειπε, καθώς η κλειστοφοβική b movie ατμόσφαιρα της πρώτης ταινίας («Απέραντο Σκοτάδι») είχε εγκαταλειφθεί για χάρη μιας άναρχης, αφελούς και γεμάτης ψεύτικα εφέ όπερας του Διαστήματος, η οποία τώρα εγκαταλείπεται ξανά ως ιδέα για να επιστρέψουμε στα βασικά. Τραυματισμένος κι εγκαταλειμμένος σε έναν αφιλόξενο πλανήτη, ο Ρίντικ καταφέρνει να ξεπεράσει τους θανάσιμους κινδύνους που τον απειλούν (υδρόβια και μη αρπακτικά) και να καλέσει βοήθεια.
Αυτοί που καταφθάνουν όμως είναι δύο ομάδες μισθοφόρων που τον θέλουν με κάθε τρόπο νεκρό­. Ο σεναριογράφος και σκηνοθέτης του franchise Ντέιβιντ Τούι προσπαθεί να αναδημιουργήσει το απέριττο και αποτελεσματικό κλίμα του «Απέραντου Σκοταδιού», δεν διαθέτει όμως ούτε τις ανάλογες (απλές και ξεκάθαρες) σεναριακές ιδέες ούτε μεταχειρίζεται τον ήρωα με ηθικά και ψυχολογικά αμφίσημο τρόπο. Στήνει ένα χιλιο­ϊδωμένο και άνευρο κυνηγητό, επιστρατεύει ένα σωρό οπτικά εφέ, τα οποία «φωνάζουν» από μακριά πόσο ψεύτικο είναι το ντεκόρ, και αφήνει τον μπασμένο στο ρόλο Βιν Ντίζελ να βγάλει –και να σκοτώσει– το διαστημικό φίδι από την τρύπα. Κι εκείνος το κανονίζει στο πιτς φιτίλι, διότι έχει κι ένα «Fast & Furious 7» που περιμένει…

ΗΠΑ. 2013. Διάρκεια: 119΄.
Διανομή: AUDIOVISUAL.

Περισσότερες πληροφορίες

Riddick

1,5
  • Περιπέτεια
  • 2013
  • Διάρκεια: 119 '
  • Ντέιβιντ Τούι

Τραυματισμένος και εγκαταλελειμμένος σε έναν αφιλόξενο πλανήτη, ο Ρίντικ καταφέρνει να καλέσει βοήθεια. Αυτοί που καταφθάνουν, όμως, είναι δυο ομάδες μισθοφόρων, οι οποίοι τον θέλουν με κάθε τρόπο νεκρό.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Επαγγελματίας Υπνοβάτης

Ενδιαφέρουσα ιδέα που μένει απλά υποσχόμενη, μιας και υλοποιείται με σεναριακή χοντροκοπιά, ερμηνευτική ανεπάρκεια και αφηγηματική προχειρότητα.

ΓΡΑΦΕΙ: ΧΡΗΣΤΟς ΜΗΤΣΗς
25/04/2024

Μην Ανοίγεις την Πόρτα

Η πρώτη ταινία των Unboxholics είναι ένα ψυχολογικό θρίλερ με υποβλητική ατμόσφαιρα, αλλά ελάχιστο ψαχνό. Δραματικά ισχνό και σκηνοθετημένο μονότονα, κορυφώνεται χωρίς την παραμικρή έκπληξη.

Οι Αντίπαλοι

Σεναριακό υπόδειγμα αθλητικού (μελο)δράματος πάνω στις απρόβλεπτες διαδρομές των ανθρώπινων επιθυμιών. "Χορογραφημένο" με ερωτική ένταση και σκηνοθετημένο με φλασάτη, βιντεοκλιπίστικη αυταρέσκεια.

Ζωντανό Πνεύμα

Δύο κόσμοι και τρεις γενιές συγκρούονται σε ένα δράμα ενηλικίωσης με στοιχεία μαγικού ρεαλισμού, κωμωδίας και θρίλερ, το οποίο, όμως, ασθμαίνει για να βρει την ιδανική ισορροπία.

Ο Τελευταίος Ήρωας

Κουστουριτσική, ξέφρενη και βιτριολική σάτιρα, η οποία βγαίνει απ’ τα νερά της όταν προσπαθεί, αδίκως, να σοβαρευτεί και να περάσει "μηνύματα".

Σούπερ Μάγκι

Σίκουελ ενός διεκπεραιωτικά στημένου αυστραλέζικου animation, το οποίο καταγγέλλει απλοϊκά τους κινδύνους της υπνωτιστικά γοητευτικής νέας εικονικής πραγματικότητας.

Ο Μύλος και ο Σταυρός

Με κάδρα που παραπέμπουν σε πίνακες της φλαμανδικής και της ολλανδικής σχολής, ο Μαγιέφσκι στήνει μια οπτικά μεγαλοπρεπή αλληγορία πάνω στην τέχνη, την αληθινή ζωή και την ανθρώπινη μισαλλοδοξία.