Όμορφες εξιστορήσεις, κρυμμένα νοήματα της ανθρώπινης ύπαρξης και υπέροχη εικονογράφηση ρίχνουν φως σε γνωστούς και αγαπημένους μύθους μικρών και μεγάλων, σε μία προσπάθεια για μία σύγχρονη επανανάγνωσή τους. Οι τραγικοί ήρωες ζωντανεύουν χάρη στα «μαγικά» πινέλα της Ναταλίας Καπατσούλια, η οποία επιμελήθηκε τα φανταστικά χρώματα και τις παιδικές φιγούρες συνθέτοντας το παραμυθένιο τοπίο, όπου θα μεταφερθούν οι μικροί αναγνώστες από την πρώτη κιόλας σελίδα.
Έτσι, «Η Μήδεια, η μάγισσα από την Ανατολή» μας μεταφέρει στην πατρίδα της, την Κολχίδα, όπου εγκατέλειψε τον θείο προορισμό της ως ιέρεια της θεάς Εκάτης για να ακολουθήσει τον θρυλικό Ιάσωνα, μέχρι εκείνος να την προδώσει…
Ο «Οιδίποδας, ο βασιλιάς λύκος» είναι η δεύτερη ιστορία, του παιδιού με την βασιλική καταγωγή που εγκαταλείφθηκε στο βουνό, για να μην εκπληρώσει ποτέ την φριχτή προφητεία της μοίρας.
Η «Αντιγόνη, το κορίτσι που αγαπούσε τους λύκους», είναι η ιστορία της γυναικείας μορφής που έβαλε την τιμή πάνω από τους νόμους του θείου της βασιλιά Κρέοντα και διάλεξε τον δύσκολο δρόμο του σκοτεινού δάσους, για να μείνει ελεύθερη.
H «Ελένη, το τίμημα της ομορφιάς» το παραμύθι που μας ζωντανεύει τον μύθο της ωραίας Ελένης, η οποία διάλεξε να εγκαταλείψει τον βασιλιά συζυγό της Μενέλαο, οδηγώντας Τρώες και Αχαιούς σε έναν πόλεμο με έπαθλο την ομορφιά της.
Τα κείμενα της σειράς «Αρχαίες τραγωδίες για παιδιά» έχουν ως στόχο να εξοικειώσουν τους μικρούς αναγνώστες με ζητήματα της πολύπλοκης ανθρώπινης ύπαρξης όπως «η γέννηση και ο θάνατος, το δίκαιο και το άδικο, η αλήθεια και το ψέμα, η ελευθερία και η υποταγή», αναφέρουν οι εκδόσεις της σειράς, «Πατάκη». Ο συγγραφέας, σεβόμενος την παιδική προσωπικότητα, θέτει προς συζήτηση μύθους της αρχαίας τραγωδίας και σύμβολα, με τρόπο προσιτό, σε τρυφερές αφηγήσεις που σέβονται την παιδική ψυχή. Το στοίχημα είναι μεγάλο: Μπορούμε άραγε να αφηγηθούμε ιστορίες της ελληνικής παράδοσης με την ίδια απλότητα και αμεσότητα που «αφηγούμαστε σκοτεινές ιστορίες όπως αυτές της Χιονάτης, της Σταχτοπούτας, του Χάνσελ και της Γκρέτελ ή της Μικρής Γοργόνας»;