Δύο σπουδαίους πιανίστες της ίδιας γενιάς απολαύσαμε στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών τον Ιανουάριο μέσα σε διάστημα δύο εβδομάδων.
ΓΡΑΦΕΙ: ΕΥΤΥΧΙΟς Δ. ΧΩΡΙΑΤΑΚΗςΙστορικό γεγονός αποτέλεσε τις προάλλες (10/3) το πρώτο ανέβασμα από την Εθνική Λυρική Σκηνή της όπερας "Η Βαλκυρία" του Ρίχαρντ Βάγκνερ στην κατάμεστη "Αίθουσα Σταύρος Νιάρχος" του ΚΠΙΣΝ.
ΓΡΑΦΕΙ: ΕΥΤΥΧΙΟς Δ. ΧΩΡΙΑΤΑΚΗςΔύο πρώην καλλιτεχνικούς διευθυντές της, τον Βύρωνα Φιδετζή και τον Στέφανο Τσιαλή, υποδέχθηκε στις αρχές του χρόνου και σε διάστημα λίγων εβδομάδων η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών σε τακτικές συναυλίες της στην "Αίθουσα Χρήστος Λαμπράκης" του Μεγάρου Μουσικής.
ΓΡΑΦΕΙ: ΕΥΤΥΧΙΟς Δ. ΧΩΡΙΑΤΑΚΗςΣε συμπαραγωγή με τη Βασιλική Όπερα της Δανίας, η Εθνική Λυρική Σκηνή προτείνει για έξι συνολικά παραστάσεις (μεταξύ 10 και 31/3), που έχουν ήδη ανακοινωθεί sold out, τη "Βαλκυρία" του Βάγκνερ.
ΓΡΑΦΕΙ: ΕΥΤΥΧΙΟς Δ. ΧΩΡΙΑΤΑΚΗςΑμφότερες οι εκδηλώσεις έφεραν την υπογραφή του Ολιβιέ Ντεκότ, σε μια περίοδο που έγινε γνωστή η απόφαση της νέας δημοτικής αρχής για μη ανανέωση της -επιτυχημένης- θητείας του ως καλλιτεχνικός διευθυντής του θεάτρου.
ΓΡΑΦΕΙ: ΕΥΤΥΧΙΟς Δ. ΧΩΡΙΑΤΑΚΗςΤο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών φιλοξένησε δυο διάσημους βιολιστές, τον Γάλλο Ρενώ Καπυσόν και την Γερμανίδα Γιούλια Φίσερ σε προγράμματα με κλασικές και ρομαντικές σονάτες για βιολί και πιάνο.
ΓΡΑΦΕΙ: ΕΥΤΥΧΙΟς Δ. ΧΩΡΙΑΤΑΚΗςΗ μετάκληση σπουδαίων πιανιστών από την πρώην Σοβιετική Ένωση σε δύο από τις πρώτες τακτικές συναυλίες της Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών για το νέο έτος στην "Αίθουσα Χρήστος Λαμπράκης" του Μεγάρου Μουσικής επιβεβαίωσε μία από τις σταθερές της τρέχουσας καλλιτεχνικής -κατά πολλούς "ρωσικής"- σαιζόν.
ΓΡΑΦΕΙ: ΕΥΤΥΧΙΟς Δ. ΧΩΡΙΑΤΑΚΗςΗ όπερα βρέθηκε στο επίκεντρο της αθηναϊκής μουσικής ζωής κατά το τελευταίο εικοσαήμερο.
ΓΡΑΦΕΙ: ΕΥΤΥΧΙΟς Δ. ΧΩΡΙΑΤΑΚΗςΤο τελευταίο δίμηνο την προσοχή τράβηξαν τρεις συναυλίες με σχηματισμούς για τρίο, και μάλιστα διαφορετικών κάθε φορά οργάνων.
ΓΡΑΦΕΙ: ΕΥΤΥΧΙΟς Δ. ΧΩΡΙΑΤΑΚΗςΗ ουγγρική μουσική είχε την τιμητική της στο Μέγαρο Μουσικής το περασμένο δίμηνο.
ΓΡΑΦΕΙ: ΕΥΤΥΧΙΟς Δ. ΧΩΡΙΑΤΑΚΗςΑμφότερες κατέδειξαν τη σημασία της ποιότητας και της εντελέστερης επεξεργασίας λιμπρέτου, ενορχήστρωσης και φωνητικής γραφής, μέσα από την οποία οφείλει να λειτουργεί η μουσική δραματουργία.
ΓΡΑΦΕΙ: ΕΥΤΥΧΙΟς Δ. ΧΩΡΙΑΤΑΚΗς