Φυσικά στην παρουσίαση του αφιερώματος έγινε εκτενής σχολιασμός για τους Έλληνες παραγωγούς και το ελληνικό κρασί. Ο δημοσιογράφος τόνισε ότι στην κατανάλωση κρασιού στην Ελλάδα υπάρχουν δυσκολίες και η αποδοτικότερη διέξοδος τόσο για το ελληνικό κρασί όσο και για την οινική παραγωγή των υπόλοιπων Ευρωπαϊκών χωρών, είναι η στροφή προς τη ραγδαία αναπτυσσόμενη αγορά της Κίνας. Είναι αλήθεια ότι οι Κινέζοι με πληθυσμό που αγγίζει τα 1,3 δις αποτελούν αυτή την στιγμή την πιο δυνατή αγορά για ποιοτικά προϊόντα όπως το κρασί. Σε αυτό προσθέτουμε την αδυναμία που έχουν στο ποτό ζύμωσης και στη συνήθεια τους να αναζητούν την εισαγωγή στη χώρα τους οινικών αντιπροσώπων. Σύμφωνα με την Μαρία Πατέρνας που είναι υπεύθυνη για τις εξαγωγές Ελληνικών κρασιών, τα τοπικά κρασιά βελτιώνονται όλο και περισσότερα και τα πηγαίνουν όλο και πιο καλά. Κατάφεραν να εισχωρήσουν στην απαιτητική αγορά της Κίνας, να κερδίσουν το δικό τους χώρο και να διατηρήσουν ή καλύτερα να αυξήσουν τις πωλήσεις τους στην Αμερική, το Καναδά και την Αυστραλία. Με αυτό τον τρόπο το Ελληνικό κρασί αρχίζει επιτέλους να γίνεται ένας υπολογίσιμος παίχτης στις εξαγωγές, που σύμφωνα πάλι με το άρθρο, το 2011 οι ευρωπαϊκές εξαγωγές σε χώρες εκτός Ευρώπης άγγιξαν την αύξηση του 12,7%. Μόνο στην Κίνα το νούμερο αυτό σε ένα χρόνο έφτασε το 49% και στο Hong Kong το 28% . Κατά τη γνώμη μου είναι ένα αισιόδοξο μήνυμα όταν τόσοι ξένοι δημοσιογράφοι ασχολούνται και γράφουν για το ελληνικό κρασί, κάτι το οποίο φυσικά οφείλεται στην καλή πορεία των ελληνικών κρασιών σε διεθνείς διαγωνισμούς, σε εκδηλώσεις γευσιγνωσίας που πραγματοποιούνται στο εξωτερικό και γενικά σε μια συλλογική προσπάθεια που γίνεται από οινοπαραγωγούς και ανθρώπους του κρασιού.