Η Γιούλη Σύψα είναι φοιτήτρια σε ΤΕΙ Διοίκησης Επιχειρήσεων. Προτού βρεθεί πίσω από την μπάρα του «Baraonda», συνεργάστηκε με πολλά από τα μεγάλα αθηναϊκά clubs. Σημειώνει ότι σήμερα ο πελάτης παρουσιάζεται περισσότερο συνειδητοποιημένος. Επιλέγει το label της αρεσκείας του ακόμη και σε mixed drinks ή cocktails, τα οποία μπορεί να ξεκίνησαν ως μόδα, όμως έχουν κερδίσει πλέον τη θέση που τους αξίζει. Πέρα από το γεγονός ότι σε πολλές περιπτώσεις η προέλευσή τους κρύβει ενδιαφέρουσες ιστορίες, η ίδια η προετοιμασία τους είναι μια «ιεροτελεστία» – γοητεύει τελικά και τον bartender και αυτόν που το επιλέγει.
Η ίδια προτιμά κλασικές προτάσεις. όταν προετοιμάζονται με το σωστό τρόπο, πραγματικά «επιβραβεύουν» την επιλογή σου. Θεωρεί δύσκολο να αντισταθεί κάποιος σε ένα καλό Cosmopolitan ή μια Margarita. Ως «συστατικά» στοιχεία του σωστού bartender αναφέρει την αγάπη για αυτό που κάνει κατ’ αρχάς και τη συνεχή εκπαίδευση στις νέες τάσεις. Υπογραμμίζει τη σημασία της έφεσης στην επικοινωνία –καθώς έχει να κάνει με πολλούς και διαφορετικούς χαρακτήρες ανθρώπων–, αλλά και τη διατήρηση της χρυσής ισορροπίας ανάμεσα στη φιλική εξυπηρέτηση και τον επαγγελματισμό.
Bartender confidential
«Η εμπειρία στο bartending δεν ισοδυναμεί μόνο με τεχνογνωσία στην προετοιμασία ακόμη και του πιο ‘‘ψαγμένου’’ ποτού, αλλά έχει να κάνει με τη σχέση εμπιστοσύνης που αποκτάς με τον πελάτη. Ο καλός bartender ‘‘ψυχολογεί’’ και αναγνωρίζει πότε του δίνεται πραγματικά ο ‘‘χώρος’’ να επέμβει. Να κάνει μια πρόταση σε κάποιον που ζητά επί της ουσίας τη γνώμη του, και δεν το κάνει απλώς και μόνο για να ξεκινήσει, για παράδειγμα, μια συζήτηση…»