Follow us

Νέο concept με προϊόντα Ho.Re.Ca στα METRO Cash & Carry

Μεγάλες επενδύσεις, καινούργια καταστήματα, αλλά και νέα concept, που διευκολύνουν και δίνουν λύσεις τόσο τους μεμονωμένους καταναλωτές, όσο και τους επαγγελματίες της εστίασης και του hoteling έχει προγραμματίσει για το 2018 η εταιρεία METRO ΑΕΒΕ.

Νέο concept με προϊόντα Ho.Re.Ca στα METRO Cash & Carry

Στις 14 Φεβρουαρίου, στο METRO Cash & Carry στην Πέτρου Ράλλη, παρουσιάστηκε στους δημοσιογράφους η Milestone, το καινούργιο concept της METRO AEBE. Ολόκληρος ο πρώτος όροφος του καταστήματος, ένας χώρος περίπου 1.000 τ.μ., περιλαμβάνει πλέον αποκλειστικά προϊόντα μαζικής εστίασης και προϊόντα Hotel Restaurant Cafe (Ho.Re.Ca) και καλύπτει κατηγορίες όπως είδη για την τραπεζαρία και την κουζίνα, την κρεβατοκάμαρα και το μπάνιο, είδη μιας χρήσης και είδη γενικής χρήσης.

Εκτός από τη μεγάλη ποικιλία, τις ανταγωνιστικές τιμές και την υψηλή ποιότητα των προϊόντων, πολύ ενδιαφέρουσες είναι και οι premium υπηρεσίες που παρέχονται. Για παράδειγμα, ο επαγγελματίας μπορεί να κάνει χρήση της ειδικής ραπτομηχανής και, επιλέγοντας από το δειγματολόγιο ή προσκομίζοντας το σχέδιο της αρεσκείας του, να ζητήσει να κεντηθεί σε σεντόνια, πετσέτες, μπουρνούζια, κουβέρτες κ.λπ., το λογότυπο της επιχείρησής του ή κάποιο άλλο χαρακτηριστικό όνομα από ένα μόνο κομμάτι μέχρι απεριόριστη ποσότητα. Ακόμα, λειτουργεί ειδικό σημείο ηλεκτρονικής πληροφόρησης info point, που αφορά σε περισσότερα από 20.000 είδη. Πρόκειται για μια πολύ φιλική “one stop shop” προσέγγιση στον μικρό επαγγελματία, που “τρέχει” από ένα καφέ, μια ταβέρνα, ένα μικρό εστιατόριο ή ακόμα και μια καντίνα, μέχρι κάποιον μικρό ξενοδόχο ή κάποιον που διαχειρίζεται ένα μικρό συγκρότημα με τουριστικές κατοικίες και γενικά οποιονδήποτε επιχειρηματία δραστηριοποιείται στους χώρους της εστίασης και του hoteling.

Νέο concept με προϊόντα Ho.Re.Ca στα METRO Cash & Carry

Το καινούργιο concept με προϊόντα Ho.Re.Ca που ξεκίνησε ήδη στην Πέτρου Ράλλη, θα λειτουργήσει αρχικά και στα καταστήματα METRO Cash & Carry του Αλίμου, της Ελευσίνας και των Γλυκών Νερών και θα επεκταθεί σιγά -σιγά και στα υπόλοιπα 48 καταστήματα Cash & Carry του ομίλου METRO σε ολόκληρη την Ελλάδα.

Παράλληλα με το καινούργιο concept της Milestone, που αφορά τους επαγγελματίες του κλάδου της Ho.Re.Ca., μέσα στο 2018 έχει προγραμματισθεί η δημιουργία διαδρόμων με τις ίδιες κατηγορίες εμπορευμάτων και στα 223 καταστήματα My Market του ομίλου. Η αρχή θα γίνει σε τέσσερα My market, στο Ολυμπιακό Χωριό, την Κηφισιά, το Χαλάνδρι και τη Βάρη, με στόχο σύντομα να αποκτήσουν όλα τα My Market της χώρας τη δικιά τους “γωνιά” με είδη για το σπίτι. Το στιλιστικό ύφος των εμπορευμάτων θα ακολουθεί τις τάσεις της μόδας, ενώ υπάρχει προοπτική ακόμα και για design αντικείμενα σε πολύ καλές τιμές -ένα συγκριτικό πλεονέκτημα σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

Η Milestone δημιουργήθηκε από τη METRO, με αντικείμενο την εμπορία οικιακών ειδών και ειδών μαζικής εστίασης, κυρίως δικής της εισαγωγής και σχεδίασης, που θα διακινούνται αποκλειστικά από τα δίκτυα του Ομίλου. Σημαντικό είναι το γεγονός πως έχει ήδη ξεκινήσει συνεργασίες με Έλληνες παραγωγούς, όπως άλλωστε και οι υπόλοιπες εταιρίες του ομίλου.

Καθώς οι καταναλωτικές συνήθειες αλλάζουν με ταχύ ρυθμό, τόσο στον τομέα του λιανικού εμπορίου όσο και στον επαγγελματικό τομέα της εστίασης και του hoteling (με δεδομένη τη ραγδαία αύξηση του τουρισμού), η παροχή value for money νέων υπηρεσιών ανταποκρίνεται ευθέως σε μια αγορά που μεταβάλλεται συνεχώς κάτω από τις καινούργιες οικονομικές συνθήκες που έχουν διαμορφωθεί τα τελευταία επτά χρόνια.

Η ΜΕΤRO AEBE, μέσω της Milestone, προσαρμόζεται στις νέες τάσεις των καιρών, αλλά και στις απαιτήσεις μιας αγοράς που ζητάει καινούρια πράγματα, με δικά της εμπορικά σήματα που θα διακινούνται αποκλειστικά στα δίκτυα του ομίλου. Επίσης, διαθέτει εξειδικευμένους συμβούλους πωλήσεων για το χώρο της μαζικής εστίασης, που θα υποστηρίζουν μεγάλα και εξειδικευμένα έργα της Ho.Re.Ca αγοράς, ενώ σε πρώτη φάση απασχολεί 12 στελέχη. Διαθέτει δικές της αποθήκες και έχει στην αποκλειστική της ευθύνη την ανάπτυξη του κλάδου των οικιακών ειδών στα My Market και των ειδών μαζικής εστίασης και Ho.Re.Ca στα Metro Cash and Carry.

Διευθύνων σύμβουλος της Milestone είναι ο κ. Γεώργιος Σαλάχας, στέλεχος με μεγάλη εμπειρία από το χώρο του λιανικού εμπορίου στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Στην συνέντευξη τύπου, ο κ.Παντελιάδης τόνισε ότι το συνολικό επενδυτικό πρόγραμμα του 2018 στη METRO ΑΕΒΕ θα φτάσει τα 45 εκτ. Ευρώ, ελαφρώς αυξημένο από το περυσινό. Μέσα σ' αυτό, όπως τόνισε, περιλαμβάνονται τα πέντε νέα καταστήματα που ήδη δημιουργούνται, πέντε που θα δημιουργηθούν, καθώς και όλες οι ανακαινίσεις, οι αναδιαρθρώσεις και οι ποιοτικές τροποποιήσεις καταστημάτων που είναι σε εξέλιξη.

Σ' έναν χώρο που διαρκώς μεταβάλλεται και είναι σε μόνιμο αναβρασμό τα τελευταία χρόνια, εν μέσω αποχωρήσεων βασικών «παικτών», διεργασιών και ανακατατάξεων, η METRO βρίσκεται σε φάση ολοκλήρωσης του 3ετούς πλάνου ενσωμάτωσης των καταστημάτων της πρώην Βερόπουλος, ενώ ενισχύει περαιτέρω την ηγετική του θέση στο χώρο του Cash & Carry.

«Για να παραμείνεις στην αγορά πρέπει να μεγαλώνεις διαρκώς, να επενδύεις και να εξελίσσεσαι. Εμείς αυτό κάνουμε». Με τη φράση αυτή, χθες ο Διευθύνων Σύμβουλος του ομίλου METRO κ. Αριστοτέλης Παντελιάδης οριοθέτησε τους στόχους αλλά και την κουλτούρα ανάπτυξης της αλυσίδας.

Σ' ό,τι αφορά το δίκτυο της Βερόπουλος φέτος ολοκληρώνεται η ενσωμάτωση των καταστημάτων με την ολοκλήρωση και των 51 τελευταίων ανακαινίσεων. Θυμίζουμε ότι το 2016 ανακαινίστηκαν περί τα 65 καταστήματα, ενώ πέρυσι έγιναν κοντά στις 40 ανακαινίσεις.

Για τη συνολική αγορά του λιανικού εμπορίου ο κ. Παντελιάδης επισήμανε ότι το 2017 ήταν ένα έτος σταθεροποίησης της αγοράς, μετά από σειρά ετών πτώσης και συρρίκνωσης της κατανάλωσης..

Για το 2018 προέβλεψε μικρή ανάπτυξη της οικονομίας η οποία – όπως είπε – δε σημαίνει ότι θα καθρεφτιστεί άμεσα στα αποτελέσματα (όλων) των εταιρειών λιανικής καθώς υπάρχει σημαντική μετακίνηση καταναλωτών, λόγω του επαναλανσαρίσματος στην αγορά τόσο των καταστημάτων της Βερόπουλος (ως My Market), αλλά και της Μαρινόπουλος (από τη Σκλαβενίτης). «Πάντως, είναι σημαντικό ότι σταμάτησε η πτώση», τόνισε χαρακτηριστικά.