Follow us

Γιορτινά δώρα σε... limited edition

Διαχρονικά, η περίοδος των εορτών δημιουργεί την ανάγκη για την απόλαυση μικρών δόσεων πολυτέλειας στην καθημερινότητά μας. Αυτή ακριβώς τη διαπίστωση αξιοποιούν και οι εταιρείες αλκοολούχων ποτών, και χρησιμοποιούν το κατάλληλο marketing, όπως είναι η προώθηση στην αγορά εντυπωσιακών συλλεκτικών συσκευασιών.

Γιορτινά δώρα σε...  limited edition

Δεν είναι, εξάλλου, τυχαίο το γεγονός, ότι οι μεγάλες εταιρείες ποτών ανά τον κόσμο δαπανούν μεγάλα χρηματικά ποσά για την προώθηση των προϊόντων τους ακριβώς αυτήν την περίοδο. Παράλληλα, σύμφωνα και με προγενέστερη μελέτη της Mintel η οποία πραγματοποιήθηκε στη Μεγάλη Βρετανία, η περίοδος αυτή είναι ιδανική για την προσέγγιση νέων ηλικιών και ιδιαίτερα ανθρώπων που διανύουν την τρίτη και την τέταρτη δεκαετία της ζωής τους.

Γιορτινά δώρα σε...  limited edition

Χαρακτηριστικό είναι το στοιχείο της έρευνας, το οποίο αποτυπώνει ότι το 53% της παραπάνω ηλικιακή ομάδας, συνηθίζει να αγοράζει ποτά κατά τη διάρκεια των Χριστουγέννων, ενώ το ακόμη πιο ενδιαφέρον είναι ότι την ίδια περίοδο, δοκιμάζουν διαφορετικά ποτά από αυτά που καταναλώνουν συνήθως. Το 60% εμπλουτίζει την κάβα του σπιτιού προκειμένου να δοκιμάσουν μαζί με τους καλεσμένους τους διάφορα νέα για αυτούς αλκοόλ αλλά και κρασιά. Σε αυτή την περίπτωση, μεγάλη ζήτηση έχουν τα λεγόμενα party packs, τα οποία αποτελούνται από μικρά μπουκάλια και διαφορετικά ποτά και κρασιά. Πάντως, στη χώρα μας, αυτή η πρακτική δεν έχει βρει ακόμη την απαιτούμενη στήριξη και ενίσχυση από την πλευρά των εταιρειών.

Επετειακές καινοτομίες…

Ειδικότερα στην Ελλάδα, το ποτό παραμένει ανάμεσα στις δημοφιλέστερες προτάσεις δώρων κατά την περίοδο των εορτών, οπότε οι κινήσεις των εταιρειών να κυκλοφορούν επετειακές συσκευασίες αποτελεί βασικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στη διεκδίκηση της επιλογής από τον καταναλωτή. Εκτός αυτού, βέβαια, είναι πάντα ελκυστική η προσφορά κάποιου ιδιαίτερου ποτού είτε αυτή η ιδιαιτερότητα αφορά στη συσκευασία, είτε στο περιεχόμενο.

Σε limited edition

H ένδειξη limited edition που αναγράφεται πάνω στο μπουκάλι ή στη συσκευασία, είναι πολλές φορές αρκετή για να «πείσει» τον δυνητικό αγοραστή να το επιλέξει. Η αλήθεια είναι ότι στις γιορτές επιλέγουμε πάντα αυτό το διαφορετικό και θέλουμε να προσφέρουμε στους καλεσμένους μας κάτι ξεχωριστό. Ακόμη και για κάποιους που οι γνώσεις τους γύρω από το αλκοόλ είναι σε αρχικό στάδιο, η πληροφορία ότι πρόκειται να αγοράσουν κάτι σε limited edition, λειτουργεί δραστικά υπέρ της αγοράς.

Προσφορές

Μπορεί μεν αυτή την περίοδο να ζητάμε όλοι μας κάτι ξεχωριστό και πολυτελές, ωστόσο, με έναν μαγικό τρόπο, θέλουμε να το συνδυάσουμε και με το οικονομικό. Ιδανική επιθυμία των καταναλωτών, η αγορά να είναι σε προσφορά ώστε να ενισχύεται η πεποίθηση ότι πρόκειται για κάτι πολύ καλό ποιοτικά, χωρίς να δώσεις και μία… περιουσία. Στον αντίποδα αυτών, υπάρχουν και οι καταναλωτές που θέλουν τώρα να αγοράσουν κάτι ακριβότερο από εκείνα που αγοράζουν συνήθως. Οι εταιρείες ποτών, και τα τμήματα marketing, διακαώς επιθυμούν να βρουν την ισορροπία.

Τα δυνατά χαρτιά

Μπορεί το κρασί να είναι το πιο δημοφιλές ποτό των εορτών Χριστουγέννων-Πρωτοχρονιάς, ωστόσο τα λεγόμενα straight ποτά βρίσκουν μεγάλη ανταπόκριση στο κοινό, καθώς είναι μία περίοδος που ο καταναλωτής θέλει να δοκιμάσει περισσότερα από αυτά που συνηθίζει. Σημαντική είναι και η κατανάλωση των αφρωδών οίνων, συμπεριλαμβανομένης, φυσικά, της σαμπάνιας.

Τα νέα λανσαρίσματα

Την Grey Goose VX, παρουσιάζει για αυτά τα Χριστούγεννα η Grey Goose. Πρόκειται για ένα συνδυασμό Grey Goose vodka (95%) με την προσθήκη ενός εκλεκτού κονιάκ κατά 5%. Σύμφωνα με τον σχεδιασμό, ιδανικά καταναλώνεται παγωμένη σε σφηνάκι, είτε με πάγο είτε σκέτη. Η Grey Goose VX αποτελεί τη φυσική συνέχεια της Grey Goose Original, ως μια ultra-premium και ανατρεπτική πρόταση για αργά το βράδυ. Βέβαια, είναι σύνηθες, πέρα από τα νέα λανσαρίσματα κάποια brands να επιλέγουν την ανανέωση της εικόνας τους. Κάπως έτσι κινήθηκε το Chivas Regal 12 Ετών, το οποίο κυκλοφορεί πλέον με νέα εμφάνιση και το συναντάμε με πιο απλό σχεδιασμό, ενώ τόσο η φιάλη όσο και το κουτί, διατηρούν τα βασικά τους χαρακτηριστικά κάνοντάς το άμεσα αναγνωρίσιμο. Παράλληλα, η νέα φιάλη διατηρεί το στρογγυλό σχήμα της, ενώ οι καμπύλες της έχουν γίνει ελαφρώς πιο έντονες. Επίσης, συναντάμε τις υπογραφές των ιδρυτών James και John Chivas, ενώ επιλεγμένα σημεία της εξωτερικής συσκευασίας είναι ανάγλυφα και σκαλιστά.

Η συνεργασία της βότκας Belvedere με την 24η ταινία James Bond, «Spectre», επισφραγίστηκε με την κυκλοφορία μίας special edition. Στη συλλεκτικής αξίας φιάλη, εμφανίζονται τα λογότυπα των ταινιών James Bond με το 007 καθώς και το χαρακτηριστικό περίστροφο. Από την πλευρά της, η Absolut παρουσιάζει την απαστράπτουσα Absolut Electrik, σε δύο χρώματα, μπλε electric και ασημί, με ημι-διαφανή επικάλυψη που δημιουργεί see-through αντανακλάσεις, θυμίζοντας φώτα που αναβοσβήνουν.

Ο Οίκος Μεταξά, με το ΑΕΝ συνεργάστηκε με τον σχεδιαστή και αρχιτέκτονα Δημήτρη Τσίγκο, για να δημιουργηθεί το γλυπτό everness, ένα αντικείμενο που αγκαλιάζει τη φιάλη του AEN. Σε συνέχεια της μέχρι τώρα τακτικής της, η Serkova συνεχίζει την «Street Art Series», μία εξαιρετική σειρά, που θέλει τις συλλεκτικές φιάλες να φέρουν την υπογραφή γνωστών Ελλήνων street artists. Για το 2015 που φεύγει, λάνσαρε τη limited edition φιάλη με την υπογραφή του graffiti artist ApSet. Η νέα φιάλη είναι εμπνευσμένη από την καμπάνια της Serkova, #partyeverywhere.

Το γνωστό μας Disaronno, αποφάσισε να αλλάξει το οutfit του και το ανέθεσε στον ιταλικό οίκο Cavalli, που δημιούργησε μία μοναδικής κομψότητας και πρωτοτυπίας συλλεκτική φιάλη. Η έμπνευσή έρχεται από την Pre-collection 2015 του Roberto Cavalli, με τολμηρά εξωτικά animal prints και στοιχεία μαγεμένου βυθού να αποτυπώνονται επάνω σε έναν λευκό καμβά με χρυσές λεπτομέρειες...