Τα μυστικά του «Gotham» από τον Donal Logue

Στη δεύτερη από τις συνεντεύξεις που εξασφαλίσαμε αποκλειστικά για την Ελλάδα, ο ηθοποιός που υποδύεται τον διεφθαρμένο αστυνομικό Harvey Bullock μιλάει για τη σειρά η οποία προβάλλεται αποκλειστικά από τα κινηματογραφικά κανάλια της NOVA.

Τα μυστικά του «Gotham» από τον Donal Logue

Ο Donal Logue («Vikings», «Terriers», «Σαν τον Steve McQueen» για το οποίο βραβεύτηκε στο Sundance) μιλάει στη συνέντευξη που εξασφαλίσαμε αποκλειστικά για την Ελλάδα για το ρόλο του ως Harvey Bullock στο «Gotham» και για τις ομοιότητες της σειράς με το «Chinatown», με τα μυθιστορήματα του Don DeLillo, του Raymond Chandler και του James Ellroy.

Τα μυστικά του «Gotham» από τον Donal Logue - εικόνα 1

Πώς αισθάνεστε που είστε κομμάτι του σύμπαντος της DC Comics;
Δεν μπορώ να το περιγράψω. Το να αφήνεις το αποτύπωμά σου σε έναν κόσμο που έχει μεγάλη σημασία για πολλούς ανθρώπους είναι σπουδαίο. Η μοναδική μου σχέση με τον Harvey Bullock ήταν στο «Batman: The Animated Series». Καθώς οδηγούσα προς το σπίτι μας στο Όρεγκον, τα παιδιά μου έβλεπαν τη σειρά οπότε ήμουν εξοικειωμένος με αυτή την εκδοχή του χαρακτήρα – ήθελα ωστόσο να παρουσιάσω τη δική μου. Είναι συναρπαστικό να βρίσκεσαι πλάι σε όλους τους άλλους ανθρώπους που έχουν παίξει κάποιο ρόλο στο σύμπαν της DC. Είναι πραγματικά συναρπαστικό.

Ποια είναι η ατμόσφαιρα στα γυρίσματα του «Gotham»;
Είναι φανταστική. Κάθε επεισόδιο είναι μια αποκάλυψη. Συνολικά, νομίζω ότι η σειρά είναι πολύ πολύ δυνατή.

Αυτό ισχύει από το πρώτο επεισόδιο;
Συμβαίνει κάτι ενδιαφέρον. Το «The Sopranos», για παράδειγμα, χρειάστηκε λίγο καιρό για να βρει το ρυθμό του. Στο «Gotham» βρήκαμε το ρυθμό πολύ γρήγορα. Ειλικρινά, από την αρχή θεωρούσαμε ότι ο πιλότος ήταν πολύ δυνατός.

Πόσο δύσκολο είναι να περιγράψετε τη σειρά χωρίς να κάνετε spoilers;
Για όλες τις σειρές στις οποίες έχω δουλέψει στο παρελθόν έπρεπε να «πουλήσω» την ιδέα στο κοινό. Για το «Terriers», για παράδειγμα, του οποίου ο τίτλος δεν ήταν πολύ ξεκάθαρος, έπρεπε να δώσω όλες τις πληροφορίες και να το προωθήσω στις συνεντεύξεις. Δεν χρειάζεται να το κάνω αυτό για το «Gotham». Ανήκει σε μία ξεχωριστή κατηγορία σειρών.

Τι σας γοήτευσε στη σειρά;
Από την αρχή τράβηξε το ενδιαφέρον μου, αλλά όχι απαραίτητα εξαιτίας της φανταστικής και υπερηρωικής διάστασής της. Αυτό που με γοήτευσε ήταν η ατμόσφαιρα, που έχει στοιχεία από τα μυθιστορήματα του Raymond Chandler και του James Ellroy. Πάντα μου άρεσε η νουάρ πλευρά της αμερικανικής κοινωνίας, το αμερικανικό αστικό υπογάστριο. Το «Gotham» θα μπορούσε να περιγράφει ως όρος τη σκοτεινότερη και πιο βρόμικη πλευρά οποιουδήποτε μητροπολιτικού κέντρου. Μ’ αυτή την έννοια, η σειρά μοιάζει με την «Chinatown» κι ο χαρακτήρας μου μοιάζει με τον Jake Gittes από εκείνη την ταινία. Ο Jim Gordon είναι αληθινά ιδεαλιστής, αλλά συνεργάζεται με τον Harvey Bullock ο οποίος έχει περάσει πολλά. Ίσως υπάρχει ακόμη λίγη καλωσύνη μέσα του, αλλά χρειάζεται κάποιος όπως ο Jim Gordon για να επαναφέρει αυτή την πλευρά του χαρακτήρα του Harvey Bullock.

Έχετε παίζει πολλούς σκληρούς χαρακτήρες σε σειρές όπως το «Vikings» και το «Sons of Anarchy». Ανυπομονείτε να παίξετε άλλον έναν στο «Gotham»;
Σίγουρα, αν και ο Lee Toric στο «Sons of Anarchy» ήταν λίγο σκληρότερος. Ένας τηλεκριτικός μου έλεγε ότι το «Gotham» είναι πολύ βίαιο και ακατάλληλο για κοινό νεαρής ηλικίας. Κι εγώ του απάντησα: «Μα τι λέτε; Βίαιο σε σύγκριση με ποιο; Με το “Vikings” και το “Sons of Anarchy”;» Δεν πιστεύω πολύ σ’ αυτούς τους χαρακτηρισμούς. Τα παιδιά μου είδαν τον «Άρχοντα των Δαχτυλιδιών» στα δύο τους και τον λάτρεψαν.

Πώς θα περιγράφατε τον Harvey Bullock;
Είναι ένας ντετέκτιβ παλαιάς κοπής, ο οποίος έχει ζήσει πολλά. Είναι ένα θρύλος. Στη δουλειά του είναι αρεστός γιατί υπερασπίζεται τους συναδέλφους του. Δεν θα έλεγα ότι λειτουργεί αντιδεοντολογικά, αλλά ότι είναι πραγματιστής. Μερικές φορές χρειάζεται να καλοπιάσεις ένα κάθαρμα για τον κάνεις έμπιστο πληροφοριοδότη σου ώστε να συλλάβεις ένα μεγαλύτερο κάθαρμα. Ο Harvey το έχει ξεπεράσει κάπως αυτό το όριο, διατηρώντας σχέσεις με εγκληματίες. Προσπαθεί να επιβιώσει και ίσως να τη βγάλει καθαρή μέχρι τη σύνταξη. Όταν εμφανίζεται ο Jim Gordon που ξεχωρίζει το καλό από το κακό, είναι σαν ο Harvey να σκέφτεται «Καλή τύχη!». Ωστόσο, ο Jim Gordon ξυπνάει κάτι μέσα στον Harvey Bullock. Νομίζω ότι κάνει τον Harvey να θέλει να γίνει ξανά ο αστυνομικός που ήταν κάποτε.

Θα σκαλίσει η σειρά το παρελθόν του Harvey Bullock;
Βεβαίως. Έχω μάθει κάποια στοιχεία για το παρελθόν του και είναι συναρπαστικά. Θα φτάσουμε και σε αυτό σύντομα.

Πόσα γνωρίζατε για το παρελθόν του Harvey Bullock όταν υπογράφατε για το ρόλο;
Με τον Bruno Heller είχαμε μια όμορφη μακρά συνομιλία για το χαρακτήρα όταν συναντηθήκαμε για πρώτη φορά. Ο Bruno είναι ευφυής. Εγώ δεν θα μπορούσα να εξηγήσω με τόση σαφήνεια τη σειρά όσο εκείνος σε μένα. Μερικές φορές δεν χρειάζεται να προσπαθήσεις τόσο σκληρά για να κατανοήσεις ένα χαρακτήρα. Δεν σημαίνει ότι θα τον καταλάβεις καλύτερα. Ήταν ευκολότερο να υποδυθώ τον Harvey Bullock απ’ ό,τι τον Donovan στο «Copper» ή το βασιλιά Horik στους «Vikings». Μου φάνηκε ένας πολύ εύκολος και ξεκάθαρος ρόλος.

Οι σειρές «Vikings», «Copper» και «Gotham» εκτυλίσσονται σε τρεις πολύ συγκεκριμένες και διαφορετικές χρονικές περιόδους. Σας μπερδεύουν όλοι αυτοί οι διαφορετικοί χαρακτήρες και οι ιδέες;
Όχι, γιατί ως ηθοποιός συνηθίζεις στις αλλαγές. Όταν, για παράδειγμα, συμμετέχεις σε ένα θέατρο ρεπερτορίου και το βράδυ παίζεις σε μια κωμωδία του Joe Orton ενώ το πρωί κάνεις πρόβες για ένα έργο του Sam Sheppard, τότε πρέπει να το συνηθίσεις. Αντιμετώπισα δυσκολίες όταν γύριζα ταυτόχρονα το «Copper» και το «Sons of Anarchy», γιατί έπρεπε να πηγαινοέρχομαι σε δύο πόλεις για τα γυρίσματα. Τη μία μέρα ήμουν στο «Copper» και την άλλη στο «Sons of Anarchy». Αυτό ήταν δύσκολο. Όταν γυρίζαμε τον πιλότο του «Gotham» συμμετείχα επίσης σε δύο κομβικά επεισόδια του «Law & Order». Κι αυτό ήταν μια πρόκληση. Αυτό που πιστεύω ωστόσο είναι ότι όταν θέλεις να γίνει η δουλειά σου, πρέπει να την αναθέτεις σε έναν πολυάσχολο άνθρωπο. Εγώ τα καταφέρνω πολύ καλύτερα σε ένα απαιτητικό επαγγελματικό περιβάλλον παρά όταν δεν υπάρχει πίεση.

Ποια είναι τα πλεονεκτήματα ενός prequel;
Θα χρησιμοποιήσω το λογοτεχνικό έργο του Don DeLillo για να απαντήσω σ’ αυτή την ερώτηση. Ο συγκεκριμένος συγγραφέας ήταν πάντα καλύτερος όταν ξεκινούσε από ένα γεγονός το οποίο γνωρίζουμε ότι συνέβη, και επινοούσε διάφορα πιθανά σενάρια που οδήγησαν στο γεγονός. Η δολοφονία του Kennedy, για παράδειγμα: όλοι γνωρίζουμε τι συνέβη εκείνη τη μέρα, αλλά το μυθιστόρημα του Don DeLillo [σ.σ. αναφέρεται στο «Libra»] παρουσιάζει νέες ιδέες. Στη σειρά υπάρχουν πολλές σταθερές από τη μυθολογία του Batman. Ξέρουμε ότι κάποια στιγμή ο Batman θα είναι ο Batman. Ο δικός μας Πιγκουίνος δεν απαρνιέται την ταυτότητα του Πιγκουίνου. Μαθαίνει να την αποδέχεται και να μεταμορφώνεται σε Πιγκουίνο. Ξέρουμε ότι θα οδηγηθούμε σε γνώριμα πράγματα, οπότε πώς δημιουργούμε σασπένς όταν η έκβαση είναι γνωστή; Φτιάχνουμε στιγμές που θα κάνουν το κοινό να σκεφτεί: «Τι θα συνέβαινε ή τι δεν θα συνέβαινε αν...;» Τι (δεν) θα συνέβαινε αν δέχονταν τον Hitler στη σχολή Καλών Τεχνών στη Βιέννη; Αυτό είναι, λοιπόν, ένα στοιχείο που κάνει ενδιαφέρον το «Gotham».

Ποια είναι η γνώμη σας για το ρόλο του Oswald Cobblepot, δηλαδή του Πιγκουίνου;
Έπρεπε να ξεκινήσουμε δυναμικά και το κρίσιμο κομμάτι του παζλ ήταν ο ηθοποιός που θα τον υποδυόταν. Τον Robin Lord Taylor τον γνωρίζω πολύ καιρό, από τότε που ήταν μικρός. Είναι τέλειος. Αν δεν έκανε τόσο φανταστική δουλειά, νομίζω ότι η σειρά δεν θα λειτουργούσε, αλλά ευτυχώς βρήκαμε τον σωστό άνθρωπο. Νομίζω πως είναι εκπληκτικός. Νομίζω ότι συζητάμε πολύ με τον Oswald Cobblepot κι αυτό είναι καλό.

Υπάρχει μία πληθώρα τηλεοπτικών μεταφορών των κόμικς της DC. Βοηθάει αυτό το «Gotham»;
Φυσικά. Σε μια παλίρροια, όλα τα πλοία επιπλέουν. Γενικά, τα κόμικς ταιριάζουν απόλυτα στην τηλεόραση, γιατί αποτελεούν διαρκώς εξελισσόμενες ιστορίες. Είναι δυσκολότερο να μεταφέρεις στην οθόνη μυθιστορήματα εξαιτίας του εσωτερικού διαλόγου που περιέχουν, ενώ τα κόμικς έχουν κινηματογραφικό χαρακτήρα. Επιπλέον, θεωρώ ότι υπάρχει χώρος για όλους.

Το «Gotham» προβάλλεται αποκλειστικά στα κανάλια Novacinema 1 και Novacinema 1 HD, κάθε Τετάρτη στις 21:00, 48 ώρες μετά την Αμερική. Η σειρά προβάλλεται σε κορυφαία ποιότητα εικόνας και ήχου high definition και είναι επίσης διαθέσιμη σε laptop, smartphone και tablet μέσω της υπηρεσίας Nova GO. Δείτε το trailer της σειράς:

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Τηλεόραση

H "Φόνισσα" της Εύας Νάθενα στην COSMOTE TV

Η δραματική ταινία που έφτασε τον περασμένο Δεκέμβριο στην κορυφή του ελληνικού box office είναι πλέον διαθέσιμη on demand στην COSMOTE TV.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
22/04/2024

Ημέρα Γης στο Disney+ με "Τα Μυστικά των Χταποδιών" και την "Τίγρη"

Η Disney και το National Geographic γιορτάζουν την Ημέρας της Γης (22/4), τον σκοπό προστασίας και αποκατάστασης, με τη νέα καμπάνια "το Σπίτι μας".

"Book Club" στο Novacinema2 με αξέχαστες ταινίες βασισμένες βιβλία

Η Nova γιορτάζει την Παγκόσμια Ημέρα Βιβλίου (23 Απριλίου) με δύο ταινίες back-to-back καθημερινά, από σήμερα, Δευτέρα 22/4, μέχρι την Κυριακή 28/4.

Τα "Εκατό χρόνια μοναξιά" γίνονται σειρά για το Netflix

Το αριστουργηματικό μυθιστόρημα του Γκαμπριέλ Γκαρσία Μάρκες μεταφέρεται για τη μικρή οθόνη στα ισπανικά.

Το "Άγνωστοι μεταξύ μας" έρχεται αυτόν τον μήνα στο Disney+

Μια από τις πιο πολυσυζητημένες ταινίες της χρονιάς, το μελαγχολικό δράμα του Άντριου Χέιγκ με τους Άντριου Σκοτ και Πολ Μεσκάλ έρχεται σύντομα στο streaming.

ERTFLIX: 13 ταινίες που έφτασαν "Από το βιβλίο στην οθόνη"

Η ελληνική πλατφόρμα γιορτάζει την Παγκόσμια Ημέρα Βιβλίου (23 Απριλίου) με μια ειδική κατηγορία. Δείτε παρακάτω 5 ταινίες του "λογοτεχνικού" αφιερώματος.

"Am I Being Unreasonable?": Δυο ανορθόδοξες γυναίκες επαναπροσδιορίζουν την έννοια της λογικής

Ένα κράμα κωμωδίας και θρίλερ, η βραβευμένη με BAFTA σειρά του BBC είναι διαθέσιμη στο Cinobo με τα πρώτα τέσσερα επεισόδια.