«Η πιο επιτυχημένη σεζόν στην ιστορία του ALPHA» έγραφε ο τίτλος του απολογιστικού δελτίου Τύπου που λάβαμε, με τα στοιχεία τηλεθέασης να επιβεβαιώνουν ότι ο ALPHA «σημείωσε στο δυναμικό κοινό 15-44 τις υψηλότερες επιδόσεις από την έναρξη λειτουργίας του» καθώς και ότι «πολλές από τις εκπομπές του κατέκτησαν την πρώτη θέση στη ζώνη προβολής τους». Το είχαμε προβλέψει στην αρχή της περασμένης σεζόν – και δεν είχαμε καν φανταστεί το boost που θα έδινε το «Μην αρχίζεις τη μουρμούρα» στις επιδόσεις του καναλιού αλλά και στη ζήτηση για ελληνική μυθοπλασία συνολικότερα. «Η “Μουρμούρα…” μας βοήθησε πέραν των προσδοκιών και πιστοποίησε την ανάγκη του κόσμου να γελάσει στη γλώσσα του», μας ανέφερε ο Τζώρτζης Ποφάντης, διευθυντής προγράμματος του ALPHA, εξηγώντας αυτή την επιτυχία. Αλλά δεν ήταν μόνο αυτό: «Αυτό που πετύχαμε ήταν ότι βάλαμε τον ALPHA στις πρώτες επιλογές των τηλεθεατών. Κάναμε ένα ποικίλο πρόγραμμα, με τέσσερις επιτυχημένες ενημερωτικές εκπομπές [σ.σ. “360º”, “Αυτοψία”, “Φως στο τούνελ”, “60΄ Ελλάδα”], υπήρχε σατιρική φωνή με τη… χωρίς φρένο “Ελληνοφρένεια” και το “Αλ τσαντίρι νιουζ”, δοκιμάσαμε κάτι καινούργιο με το “World Party”, φέραμε το “Στην υγειά μας” που είχε απήχηση και στο δυναμικό και στο γενικό κοινό, κλείσαμε μια συμφωνία με την Disney που μας έδωσε ένα ωραίο πακέτο ταινιών, ενώ πολύ καλά πήγαν οι factual entertainment εκπομπές [σ.σ. “Κάτι ψήνεται” και “Πάμε πακέτο”]». Με το ζητούμενο της ποικιλίας να ικανοποιείται, ένα άλλο μυστικό της επιτυχίας ήταν, σύμφωνα με τον κ. Ποφάντη, η δημιουργική και ανανεωτική δουλειά στην εικόνα των εκπομπών της ομάδας παραγωγής και το έξυπνο λανσάρισμα των προγραμμάτων μαζί με τη διασύνδεσή τους με τα κοινωνικά δίκτυα από το τμήμα επικοινωνίας – σ’ αυτό το τελευταίο συνηγορούν τα πολλά tweets (όχι απαραίτητα κολακευτικά!) που μπήκαμε στον πειρασμό να γράψουμε. Μαζί με ό,τι προαναφέρθηκε και φυσικά συνεχίζεται, απ’ το φθινόπωρο μαθαίνουμε ότι έρχονται δύο καινούργιες κωμικές σειρές, μία του Θανάση Τσαλταμπάση με στιγμιότυπα από τις σχέσεις ενός χαρακτήρα που ονομάζεται Νώντας, και το «Σόι» με σεναριογράφους τους Αποστόλη Τσαούσογλου και Νίκο Μήτσα και σκηνοθέτη τον Νίκο Ζαπατίνα, ενώ το αγαπημένο brand του καναλιού, η «10η εντολή» του Πάνου Κοκκινόπουλου, επιστρέφει με καινούργιο κύκλο από τον Φεβρουάριο. Επιστροφή και στην… παράδοση, με άλλη μια δημοφιλή εκπομπή της δημόσιας τηλεόρασης, το «Κυριακή στο χωριό» να γλεντάει στην ελληνική επαρχία με παρουσιάστρια την Ευτυχία Φράγκου. Όσο για το σχεδιαζόμενο late night show της Αννίτας Πάνια, ας μην αρχίσουμε τη… μουρμούρα.
Επιτυχία με και χωρίς… μουρμούρα!
Ο ALPHA κλείνει τη σεζόν με τη μεγαλύτερη επιτυχία στην ιστορία του, ποντάροντας, σύμφωνα με τον διευθυντή προγράμματος Τζώρτζη Ποφάντη, στην ποικιλία, χαρακτηριστικό που θα εφαρμοστεί και στο πρόγραμμα της επόμενης σεζόν.