Ένα emoji στις υπηρεσίες των ταξιδιωτών από την KLM 17/03/2017

Ένα βήμα παρακάτω προχωρά στο Messenger η KLM, συστήνοντας μια νέα υπηρεσία με emojis που κάνει εύκολη την αναζήτηση διαδρομών σε μια άγνωστη πόλη ή χώρα

Αναζητάτε το κοντινότερο ΑΤΜ ή σιδηροδρομικό σταθμό; Στείλτε απλά το σχετικό emoji στην KLM Royal Dutch Airlines, δείξτε το σημείο όπου βρίσκεστε και η KLM θα σας απαντήσει αμέσως, δίνοντάς σας την κοντινότερη διεύθυνση. Που βρίσκεται το κοντινότερο ιταλικό εστιατόριο; Το emoji της πίτσας και η ακριβής σας θέση είναι τα στοιχεία που θα σας βοηθήσουν να βρείτε την διαδρομή που ζητάτε. Δείτε το σχετικό βίντεο εδώ.

«Θεωρούμε ότι πρέπει να είμαστε εκεί που βρίσκονται οι πελάτες μας, και εκεί είναι όπου KLM και Messenger ταιριάζουν απόλυτα. Από τον Μάρτιο της προηγούμενης χρονιάς προσφέρουμε στους πελάτες μας την εναλλακτική να λαμβάνουν όλα τα σχετικά με το ταξίδι τους έγγραφα και πληροφορίες μέσα από το Messenger.


H KLM μεταφέρει ανθρώπους σε όλο τον κόσμο και γνωρίζει πόσο δύσκολο μπορεί να είναι να βρεις το δρόμο σου σε άγνωστα μέρη, οπότε η νέα αυτή υπηρεσία με τα emoji ήταν το επόμενο λογικό βήμα», δήλωσε ο Tjalling Smit, Ανώτερος Αντιπρόεδρος E-Commerce της Air France-KLM. Η νέα υπηρεσία της KLM στο Messenger είναι διαθέσιμη για όλους, σε όλο τον κόσμο.


Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε το www.klm.com/messenger