Δείτε τη βραβευμένη «Παράλειψη» με το αθηνόραμα Club

Μια από τις παραστάσεις-μικρά διαμάντια του χειμώνα επαναλαμβάνεται και το αθηνόραμα Club σας προτείνει να τη δείτε με έκπτωση 50% τη μαύρη αργεντίνικη κωμωδία «Η παράλειψη της οικογένειας Κόλεμαν» στο Θεάτρο Οδού Κεφαλληνίας.

Δείτε τη βραβευμένη «Παράλειψη» με το αθηνόραμα Club

Μια από τις παραστάσεις-μικρά διαμάντια του χειμώνα επαναλαμβάνεται και το αθηνόραμα Club σας προτείνει να τη δείτε με έκπτωση 50%: τη μαύρη αργεντίνικη κωμωδία «Η παράλειψη της οικογένειας Κόλεμαν» στη Β΄ Σκηνή του Θεάτρου Οδού Κεφαλληνίας.

Δείτε τη βραβευμένη «Παράλειψη» με το αθηνόραμα Club - εικόνα 1

Η μαγκιόρα γιαγιά, η θεότρελη μαμά και τα παρανοϊκά –για διαφορετικούς λόγους το καθένα- παιδιά της οικογένειας Κόλεμαν έχουν πολλά να μας πουν… Κι έτσι, ανάμεσα στις χιλιάδες παραστάσεις της σεζόν, μια low-budget μαύρη κωμωδία από την Αργεντινή με θέμα τις απανωτές κρίσεις που βιώνει μια λαϊκή οικογένεια του Μπουένος Άιρες, σε μια παράσταση διάρκειας μόλις 90΄, ανεβασμένη βάσει δυναμικά ενορχηστρωμένων αυτοσχεδιασμών, με συντελεστές που δεν είναι ευρέως γνωστοί, ξεχώρισε.

Η μαύρη κωμωδία του Κλαούντιο Τολκατσίρ «Η παράλειψη της οικογένειας Κόλεμαν» έχει λάβει πάμπολλα βραβεία και παίζεται ανά τον κόσμο με μεγάλη επιτυχία από το 2006 που γράφτηκε. Το έργο ανεβαίνει φέτος στην Αθήνα σε πανελλήνια πρώτη (μετάφρ.: Μαρία Χατζηεμμανουήλ ), στην ευαίσθητη, λεπτοδουλεμένη στους κώδικές της σκηνοθεσία της Μαριτίνας Πάσσαρη κι όπως σημειώνει στην κριτική της στο «α» η Ιλειάνα Δημάδη: «η κωμικοτραγική παράνοια και οι ‘παραλείψεις’ της οικογένειας Κόλεμαν δεν είναι μόνο ιδιωτικές, ούτε αποκλειστικά αργεντίνικες. Απηχούν τη συλλογική «κατάντια» των λαϊκών στρωμάτων. Η ανέχεια, η απόγνωση, οι αυτοκαταστροφικές τάσεις, η άρνηση ανάληψης ευθυνών και ακόμη πολλές «παραλείψεις» των Κόλεμαν είναι οικείες μες στο σουρεαλισμό τους».

Η παράσταση, μετά την επιτυχία που σημείωσε την πρώτη σεζόν και στην Αθήνα, επιστρέφει στο Θέατρο Οδού Κεφαλληνίας-Β’ σκηνή, από τις 10 Μαρτίου, για λίγες μόνο παραστάσεις και τα μέλη του Αθηνόραμα Club μπορούν να τη δουν με έκπτωση 50% (δύο εισιτήρια στην τιμή του ενός).

Βρες εδώ όλες τις παραστάσεις που μπορείς να δεις με έκπτωση 50% με το αθηνόραμα Club.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

"Αίμα στη σκηνή": Μια ανατρεπτική κωμωδία για το ίδιο το θέατρο σκηνοθετεί ο Τάσος Πυργιέρης

Το έργο του Αμερικανού συγγραφέα και ηθοποιού Τσαρλς Λάντλαμ, που ανεβαίνει τον Μάιο, παρακολουθεί τη ζωή ενός οικογενειακού θιάσου τρίτης κατηγορίας που ετοιμάζεται να παρουσιάσει τον "Άμλετ".

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
16/04/2024

"Human Requiem in Eleusis": Παγκόσμια πρεμιέρα για την ταινία της εμβληματικής παράστασης της 2023 Ελευσίς Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης

Την παράσταση - ύμνο στη θνητότητά μας με την υπογραφή του σκηνοθέτη Γιόχεν Ζάντιγκκαι της χορογράφου Σάσα Βαλτς έχουμε ακόμα μια ευκαιρία να δούμε στο Σινέ Ελευσίς και στο Μέγαρο Μουσικής.

"Το μπουφάν της Χάρλεϊ ή πάλι καλά": Last call για την παράσταση με τη Μαριάννα Τουμασάτου

Το έργο του Βασίλη Κατσικονούρη σε σκηνοθεσία Αλέξανδρου Σταύρου, που έχει ως ηρωίδα μια μάνα που μιλά στον εύζωνα γιο της, μετρά τις τελευταίες του παραστάσεις στο Coronet.

"Μήδειας μπούρκα": Το Θεσσαλικό Θέατρο στην Αθήνα με τη βραβευμένη παράσταση για την ηρωίδα - σύμβολο

Η θεατρική παράσταση που ταξίδεψε μέχρι τη Νέα Υόρκη και βραβεύτηκε, σε κείμενο του Ανδρέα Φλουράκη, σκηνοθεσία της Κυριακής Σπανού και τη Μαρσέλα Λένα στον επώνυμο ρόλο, έρχεται το Μάιο για λίγες παραστάσεις στο Θέατρο Εν Αθήναις.

"#Free Prometheus": Όταν ο Αισχύλος συνάντησε τους Fem tettix

Μία κωμωδία παραλόγου που δανείζεται στοιχεία από τον "Προμηθέα Δεσμώτη" είναι το τρίτο πρωτότυπο έργο της ανατρεπτικής ομάδας το οποίο παρουσιάζεται στο studio Μαυρομιχάλη.

Έξι θεατρικές παραστάσεις του Εθνικού Θεάτρου κατεβάζουν αυλαία

Ο πρώτος θεατρικός οργανισμός της χώρας αποχαιρετά το "Goodbye, Lindita" και πέντε ακόμη παραγωγές του που φτάνουν στο τέλος του φετινού τους κύκλου.

"Ιnk": Η παράσταση του Δημήτρη Παπαϊωάννου επιστρέφει!

Ύστερα από ένα χρόνο παγκόσμιας περιοδείας, η τελευταία δουλειά του Δημήτρη Παπαϊωάννου ξανά στο Μέγαρο Μουσικής.