Ερμηνείες για …Όσκαρ β΄ ανδρικού ρόλου

Τι θα ήταν το θέατρο χωρίς τους ρολίστες του, εκείνους που ακομπανιάρουν τους πρωταγωνιστές δίνοντας τα δικά τους ρεσιτάλ; Εστιάζουμε εδώ σε τρεις, είναι όμως πολύ περισσότεροι. Εντοπίστε τους!

Ερμηνείες για …Όσκαρ β΄ ανδρικού ρόλου

Τι θα ήταν το θέατρο χωρίς τους ρολίστες του, εκείνους που ακομπανιάρουν τους πρωταγωνιστές δίνοντας τα δικά τους ρεσιτάλ; Εστιάζουμε εδώ σε τρεις, είναι όμως πολύ περισσότεροι. Εντοπίστε τους!

Ερμηνείες για …Όσκαρ β΄ ανδρικού ρόλου - εικόνα 1
Προμηθέας Αλειφερόπουλος και Ναταλία Τσαλίκη σε χαρακτηριστική σκηνή από το «Φλόρενς Φόστερ Τζένκινς-Ενθύμιο»

Προμηθέας Αλειφερόπουλος Η Ναταλία Τσαλίκη είναι δικαιωματικά «η» πρωταγωνίστρια στο «Φλόρενς Φόστερ Τζένκινς-Ενθύμιο», καθώς εκείνη παίζει, με σαρωτικό τρόπο, τη χειρότερη σοπράνο όλων των εποχών. Με φόντο το δικό της ρεσιτάλ (υποκριτικό αλλά και φωνητικό ), όμως, ο Προμηθέας Αλειφερόπουλος είναι εκείνος που δίνει τον τόνο, άλλοτε τραγουδώντας, άλλοτε παίζοντας κι άλλοτε αφηγούμενος. Εκείνος εγείρει τα θεμελιώδη ερωτήματα γύρω από τον ορισμό του εαυτού και της τέχνης (αλλά και της αντι-τέχνης ), για το σωφρονισμό στο ευρέως αποδεκτό και την αμφισημία της «τελειότητας», για τη συνάφεια του καλλιτέχνη με το χρήμα, ακόμη και για την έλξη του μη κανονικού ή, τέλος, για την αποδοχή του ατελούς και δη του ξεχωριστού. Χάρη σε εκείνον μιλάμε για ένα ντουέτο συναρπαστικό και όχι για μια παράσταση μόνο της πρωταγωνίστριάς της (Θησείον-Ένα θέατρο για τις τέχνες).

©Karol Jarek

Ερμηνείες για …Όσκαρ β΄ ανδρικού ρόλου - εικόνα 2
Ο Μάνος Βακούσης στον «Αύγουστο» (με τη ...νεκρώσιμη φωτογραφία του ανά χείρας) μαζί με τους Μαρία Κατσιαδάκη, Θέμιδα Μπαζάκα και Αλέξανδρο Μυλωνά

Μάνος Βακούσης Μπορεί ένας ηθοποιός να σε συνταράξει παίζοντας για μόλις πέντε-δέκα λεπτά; Αυτό συμβαίνει με τον Μάνο Βακούση στο έργο του Τρέισι Λετς «Αύγουστος» που ανεβαίνει από τον Κωνσταντίνο Μαρκουλάκη κι έχει όλα τα προσόντα για να χρηστεί «η» παράσταση σύγχρονου αστικού θεάτρου της χρονιάς. Στον αβανταδόρικο αλλά εξωφρενικά σύντομο ρόλο του, ο καρατερίστας αυτός του θεάτρου και του σινεμά δίνει το σήμα εκκίνησης της παράστασης ερμηνεύοντας τον πατέρα μιας δυσλειτουργικής οικογένειας με απαράμιλλη πειστικότητα, ευρύτητα, βαθύτητα και, πάνω απ’ όλα, σαρδόνιο ύφος. Μιλώντας με στίχους του Τ.Σ. Έλιοτ και έχοντας το θυμόσοφο χιούμορ του ανθρώπου που έχει ζήσει αρκετά ώστε να είναι «έτοιμος για όλα». Πολλοί ακόμη γνωστοί πρωταγωνιστές (Θέμις Μπαζάκα, Μαρία Πρωτόπαππα, Βίκυ Βολιώτη κ.α.) κρατούν τους βασικούς ρόλους. Όμως κάθε ένας από τους 12 ηθοποιούς βρίσκει το χώρο και το χρόνο για να δώσει το προσωπικό του στίγμα («Δημήτρης Χορν»).

Ερμηνείες για …Όσκαρ β΄ ανδρικού ρόλου - εικόνα 3
Ο Αντώνης Κρόμπας εφορμά εναντίον όλων, πιάνοντας τον Θανάση Αλευρά από το μούσι, στο «Μάνα θα πάω στο Χόλιγουντ»

Αντώνης Κρόμπας Κακά τα ψέματα, στο «Μάνα θα πάω στο Χόλιγουντ» της Δήμητρας Παπαδοπούλου, την παράσταση κλέβει ο Θανάσης Αλευράς και οι αλησμόνητες μεταμορφώσεις του. Στην παράσταση αυτή που παίζεται με μεγάλη επιτυχία από πέρυσι, παραμένοντας μάλιστα στις πιο δημοφιλείς για τους αναγνώστες του διαδικτυακού «α», όλος ο θίασος δίνει σάρκα και οστά στους χαρακτήρες/ τύπους που καλείται να ερμηνεύσει, με φοβερό χιούμορ και κέφι, ομοψυχία, επικοινωνιακό γκελ και μια αυθεντικότητα που δύσκολα σε αφήνει αδιάφορο. Ειδική μνεία, ωστόσο, αξίζει στον Αντώνη Κρόμπα που στηρίζει με απόλυτη φυσικότητα τον πιο «επικίνδυνο» ρόλο του έργου: έναν ρομαντικό νεοναζί με κτηνώδη δύναμη και ογκώδη άγνοια, αυτό που παρείστικα αποκαλούμε «ΚΔΟΑ». Ο έρωτας, στο πρόσωπο της Κωνσταντίνας Μιχαήλ, θα τον κάνει καλύτερο άνθρωπο -από κάθε άποψη (Ιλίσια).

Περισσότερες πληροφορίες

Αύγουστος

  • Δράμα
  • Διάρκεια: 150 '

Οι τρεις κόρες της οικογένειας Γουέστον συγκεντρώνονται στο σπίτι των γονιών τους στο Όσατζ της Οκλαχόμα, αναζητώντας μαζί με τους κοντινούς συγγενείς τον πατέρα τους, ο οποίος έχει να δώσει σημάδια ζωής για μέρες.

Φλόρενς Φόστερ Τζένκινς - Ενθύμιο

  • Κοινωνικό
  • Διάρκεια: 90 '

Η αληθινή ιστορία της χειρότερης τραγουδίστριας του κόσμου, η οποία έμεινε πιστή στο όνειρό της και ανάγκασε το κοινό να υποκλιθεί όχι στη φωνή της, αλλά στην αγάπη της για την όπερα

Μάνα θα πάω στο Hollywood

  • Κωμωδία
  • Διάρκεια: 120 '

Δύο άνεργοι ηθοποιοί, που μηχανεύονται τα πάντα ώστε να καταφέρουν να φτάσουν στο Χόλιγουντ, δεν διστάζουν να μετατρέψουν το διαμέρισμά τους σε οίκο ανοχής.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

"Το μπορντέλο της Μαντάμ Ρόζας": Τέσσερις τελευταίες παραστάσεις στο Αυλαία

Ο πολυχώρος του Πειραιά θα υποδεχτεί για δύο Κυριακές και δύο Δευτέρες το έργο που βασίζεται σε βιβλίο της Σπεράντζας Βρανά.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
24/04/2024

Ζουζέπ Μαρία Μιρό: "Η προσπάθειά ενός σώματος να απελευθερωθεί είναι ήδη μια μορφή ελευθερίας"

Στην Καταλονία μας μετέφερε νοερά η συζήτηση που είχαμε με τον συγγραφέα του μονολόγου "Το πιο όμορφο σώμα που έχει υπάρξει ποτέ σε αυτό το μέρος" που ερμηνεύει ο Αργύρης Ξάφης στο Θησείον. Μάθετε όλα όσα είπαμε μαζί του για την ομορφιά, την επιθυμία αλλά και την αφιέρωση της ελληνικής μετάφρασης στ@ δολοφονημέν@ Ζακ Κωστόπουλο/Zackie Oh.

Θέατρο Κάτω Από Τη Γέφυρα: Αυτές είναι οι τρεις παραστάσεις του που κατεβάζουν αυλαία

Μία φουτουριστική παράσταση αλλά και δύο έργα που απευθύνονται στους μικρούς θεατές ολοκληρώνουν τον κύκλο τους στον χώρο την Κυριακή των Βαΐων.

Φεστιβάλ Πανεπιστημιακού Θεάτρου: Ολοκληρώθηκε η σημαντική πρωτοβουλία της 2023 Ελευσίς Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης

Oι φοιτήτριες σκηνοθεσίας Γεωργία Διάκου, Αριάδνη Ζούπινα, Αλεξία Παραμύθα και Ειρήνη Σεβαστοπούλου, που συμμετείχαν στο Φεστιβάλ Πανεπιστημιακού Θεάτρου στην Ελευσίνα, μιλούν στο "α".

Δήμος Αβδελιώδης: "Στο θέατρο πάμε πρωτίστως για να νιώσουμε"

Ο διακεκριμένος σκηνοθέτης μιλά στο "α" με αφορμή την "Απολογία του Σωκράτη" που ανεβάζει στην αρχαία ελληνική γλώσσα (26-27/4) αλλά και το "Όνειρο στο κύμα / Έρως ήρως" του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη (29/4), που παρουσιάζονται στη νέα θεατρική σκηνή που φέρει το όνομά του στο ιστορικό Studio New Star Art Cinema.

"I am falling in love | Εκδοχές πάνω στη Δωδέκατη Νύχτα": Πειραγμένος Σαίξπηρ στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά από τον Γιώργο Βαλαή

Ο ανήσυχος δημιουργός αποσυναρμολογεί τη "Δωδέκατη νύχτα" του Ουίλιαμ Σαίξπηρ στη Σκηνή Ωμέγα, εστιάζοντας στις σχέσεις των ηρώων και την ερωτική έλξη που δεν γνωρίζει πρότυπα.

Το "Αλ Τσαντίρι Νιουζ" σε μία και μοναδική παράσταση

Η καυστική, αλλά πάντα χαρούμενη και ξεκαρδιστική, σάτιρα του Λάκη Λαζόπουλου ζωντανά στο Christmas Theater!