Το Ακροπόλ, η παλιά καρβουναποθήκη της οδού Ιπποκράτους που λειτουργεί σα θέατρο από το 1934, επέζησε της Κατοχής και έζησε μεγάλες δόξες ως ναός της ελληνικής επιθεώρησης, σφραγίστηκε πριν από τρεις μέρες. Σαν αποτέλεσμα, η παιδική παράσταση «Ψαρόσουπα» του Γιώργου Λεμπέση σταμάτησε να παίζεται. Όπως μας είπε ο τελευταίος, «Το θέατρο έκλεισε με λουκέτο εν μία νυκτί, δίχως να μας ειδοποιήσει κανείς από την πλευρά της παραγωγής. Οι ηθοποιοί έφτασαν εκεί για να δώσουν παράσταση και βρήκαν το θέατρο σφραγισμένο. Καθώς έμαθα, υπήρχαν οφειλές από την πλευρά του εντολοδόχου, διαχειριστή του Ακροπόλ και θεατρικού παραγωγού, Φάνη Κιρκινέζου, προς την οικογένεια Παρίση, στην οποία ανήκει το οίκημα. Το λουκέτο φαντάζομαι πως ήταν ένας ακόμη μοχλός πίεσης από την πλευρά των ιδιοκτητών ούτως ώστε να εισπράξουν τα ανεξόφλητα ενοίκια…». Θυμάμαι τον Φάνη Κιρκινέζο, πριν καν πατήσει τα τριάντα, να κάνει το 2011 μια δυναμική είσοδο στο θεατρικό τοπίο. Μας αιφνιδίασε αναλαμβάνοντας την ανακαίνιση και επαναλειτουργία του Ακροπόλ και προχωρώντας ευθύς αμέσως σε ένα ρεπερτόριο που παράπεμπε, λόγω των συντελεστών αλλά και των δραματουργικών επιλογών, στο παλιό -επί Νίκου Κούρκουλου- Εθνικό θέατρο. Κάνοντας απολογισμό της πρώτης χρονιάς που το ιστορικό θέατρο της Ιπποκράτους λειτούργησε υπό τη διεύθυνσή του (2011), μας είπε τότε στο «α» πως «το Ακροπόλ αποδείχτηκε κερδοφόρα επιχείρηση». Σταδιακά, λοιπόν, ανέλαβε τη διαχείριση και άλλων σκηνών της πόλης. Τα πράγματα, όμως, μάλλον δεν εξελίχθηκαν όπως φανταζόταν. Τι ειρωνεία. Αντί η καριέρα του να σφραγίζεται από αξέχαστες παραστάσεις, σφραγίστηκε τελικά η ναυαρχίδα των θεατρικών του επιχειρήσεων. Άδοξη η εξέλιξη τόσο για το νεαρό επιχειρηματία όσο και για το ιστορικό θέατρο –πόσο μάλλον για όσους εργάζονταν σε αυτό.
Σφραγίστηκε το θέατρο Ακροπόλ
Ένα ιστορικό θέατρο έκλεισε άδοξα και η παιδική παράσταση «Ψαρόσουπα» κατέβηκε εσπευσμένα.