Έχει την άνεση αλλά και το θάρρος να περνά από τον Χόρβατ στον Μπέκετ, ενώ έχει κατασταλαγμένη άποψη για το θέατρο αλλά και για την κοινωνία. Ο Αργύρης Πανταζάρας είναι ένας νέος ηθοποιός που θα μας απασχολήσει και στο μέλλον.
Που σε ξέρω. Μέσα από τις συνεργασίες με τους Δημήτρη Καραντζά, Δημήτρη Παπαϊωάννου, Λευτέρη Βογιατζή, Γιάννη Χουβαρδά, Μιχαήλ Μαρμαρινό, Άντζελα Μπρούσκου, Ρούλα Πατεράκη και Νίκο Καραθάνο.
Που αλλού σε βρίσκω. Στην παράσταση «ΑΩ» κάθε Δευτέρα και Τρίτη στο Θέατρο Οδού Κυκλάδων «Λευτέρης Βογιατζής» και κάθε Πέμπτη με Κυριακή στην παράσταση «Σλάντεκ» σε σκηνοθεσία Δημήτρη Καραντζά στο Θέατρο Πόρτα - κατά τα αλλά δεν με βρίσκεις, δεν έχω στέκι, δεν έχω χρόνο.
Πες μου κάτι για το θέατρο. Είναι οι τελευταίες του ώρες. Βρίσκεται στα τελευταία του, ψυχορραγεί, πεθαίνει. Η παράσταση που σε έχει συγκινήσει περισσότερο. Η «Γυναίκα από τη Πάτρα» της Λένας Κιτσοπούλου, ένας μονόλογος με την Ελένη Κοκκίδου.
Αυτό που σε παρακίνησε ν’ ανεβάσεις Σάμουελ Μπέκετ.
Η απίστευτη έγνοια για τον άνθρωπο.
Το «μικρόβιο» της σκηνοθεσία μπήκε.
Όχι! Έχω το μικρόβιο της δημιουργίας πριν καν ασχοληθώ με το θέατρο. Η σκηνοθεσία, η ερμηνεία και ό,τι άλλο συμπεριλαμβάνει το θέατρο είναι περισσότερο θεραπεία παρά μικρόβιο. Οποίοι το ζούνε σα μικρόβιο τους εύχομαι περαστικά.
Η μεγαλύτερη αγωνία σου.
Να ζήσει ο Ρωμανός.
Η φράση που κρατάς από το έργο.
«Δοκιμάζεις τη θάλασσα, δοκιμάζεις την πόλη, σε ψάχνεις στα βουνά και στα λαγκάδια, τι τα θες, θες τον εαυτό σου, τον θες στην γωνίτσα του...».
Off the record.
Για να έρθει μια αναγέννηση πρέπει να φτάσουμε στο μηδέν. Αυτό που με φοβίζει είναι ότι δεν ξέρουμε ποιο είναι αυτό το μηδέν.
Περισσότερες πληροφορίες
ΑΩ
Με αφετηρία το λογοτεχνικό κείμενο «Ο ακατονόμαστος» του Σάμιουελ Μπέκετ, αυτός ο μονόλογος μιλά για έναν άνθρωπο που ανοίγει τα μάτια του και δεν ξέρει πού βρίσκεται και ποιος είναι.