Το παρελθόν είναι ένα ζώο αλλόκοτο
Ο ρεαλισμός συναντά το σουρεαλισμό στην παράσταση του Αργεντινού Μαριάνο Πενσότι, που παρουσιάζει τη ζωή τεσσάρων νέων στο Μπουένος Άιρες από το γεμάτο οράματα 1999 μέχρι το 2009 της οικονομικοκοινωνικής κρίσης. (27/11)
Ο διανοούμενος συγγραφέας
Πώς είναι το θέατρο της Κολομβίας; Τραχύ, αλλά γεμάτο μαύρο χιούμορ, όπως το έργο της ομάδας La Maldita Vanidad, που παρακολουθεί σε ένα σαλόνι τον εμφύλιο μιας δυσλειτουργικής οικογένειας. (27/11)
Οι δράστες
Η δεύτερη παράσταση της ομάδας La Maldita Vanidad είναι μια κολομβιανή εκδοχή στο κλασικό έργο του Άλφρεντ Χίτσκοκ «Η Θηλιά», όπου η θεωρία του «τέλειου φόνου» προσαρμόζεται στα σημερινά δεδομένα της Μπογκοτά. (29-30/11)
Pindorama
Η Βραζιλιάνα χορογράφος Λία Ροντρίγκες έχει εγκαταστήσει την ομάδα της σε μια φαβέλα του Ρίο. Από εκεί μας φέρνει το ποιητικό της χοροθέαμα-ύμνος στην αλληλεγγύη και τη συλλογικότητα. (29-30/11)
Περισσότερες πληροφορίες
Το παρελθόν είναι ένα ζώο αλλόκοτο
Σε μια περιστρεφόμενη σκηνή που στροβιλίζεται στο χωροχρόνο με τη λογική του καρουζέλ, οι ήρωες του έργου συνειδητοποιούν πως κατασκευάζουν εκ νέου την ταυτότητά τους κάθε φορά που μιλούν για τον εαυτό τους
Ο διανοούμενος συγγραφέας
Τα οικεία περιστατικά και οι «βγαλμένοι από τη ζωή» διάλογοι εμβαπτίζονται στο μαύρο χιούμορ και στη συγκίνηση. Το έργο αποτελεί το πρώτο μέρος της τριλογίας «Sobre algunos asuntos de familia» («Σχετικά με κάποια οικογενειακά ζητήματα»)
Οι δράστες
Με την πρόφαση ενός φόνου και το πρόσχημα ενός θρίλερ δωματίου, η ομάδα διερευνά το ζήτημα της ανοχής και της συνενοχής στη βία, τοποθετώντας τους θεατές σε απόσταση αναπνοής από τους δράστες του εγκλήματος
Pindorama
Στην παράσταση της χορογράφου, γνωστής για τις πολιτικά ευαισθητοποιημένες δημιουργίες της και για τη δράση της στις φαβέλες της Βραζιλίας, γυμνά σώματα παλεύουν με τα στοιχεία της φύσης και ψάχνουν τρόπο να συνυπάρξουν αλλά και να λειτουργήσουν συλλογικά για να επιβιώσουν