Είπε/Εννοούσε

Joe Belfiore, επικεφαλής του τμήματος συσκευών Windows της Microsoft: "Θα συνεχίσουμε να υποστηρίζουμε τα Windows 10 Mobile με ενημερώσεις ασφαλείας και διορθώσεις προβλημάτων, αλλά δεν εστιάζουμε πια σε νέα χαρακτηριστικά ή συσκευές".
Μετάφραση: "Όλος ο κόσμος το ξέρει εδώ και δύο χρόνια πως αποτύχαμε οικτρά στα κινητά, ας το παραδεχθούμε τώρα σε ανύποπτο χρόνο για να περάσει στα ψιλά γράμματα". Μα ναι.

Andrew House, διευθύνων της Sony Interactive Entertainment: "Δεν μάς αρέσει που έχουμε τόσο μεγάλο προβάδισμα στην αγορά της εικονικής πραγματικότητας με το PlayStation VR".
Μετάφραση: "Φοβόμαστε πως αν το Oculus Rift και το HTC Vive δεν γνωρίσουν εμπορική επιτυχία σχετικά σύντομα, θα μείνουμε να την παλεύουμε την υπόθεση VR μόνοι". Λογικό.

Elon Musk, διευθύνων της Tesla, για το... αγαπημένο θέμα του τελευταία: "Θεωρώ πιθανότερο ο Γ' Παγκόσμιος Πόλεμος να προέλθει από τον ανταγωνισμού των μεγάλων κρατών στο πεδίο της τεχνητής νοημοσύνης, παρά από την Βόρεια Κορέα ή τις ΗΠΑ".
Μετάφραση: "Αφήστε τις συγκρίσεις και προκλήσεις, γατάκια, οι μηχανές θα μάς καταστρέψουν όλους έτσι κι αλλιώς".

Aaron Greenberg, διευθυντής marketing της Microsoft για το Xbox, αυτολεξεί: "Οι καταναλωτές επιλέγουν Xbox γιατί έχουμε τις δημοφιλέστερες σειρές games και τις μεγαλύτερες αποκλειστικές παραγωγές".
Μετάφραση: "Ο δάσκαλος Trump μάς εξήγησε πώς δουλεύουν τα fake news. Λέμε ό,τι μάς κατεβαίνει στην κούτρα, κι ας μην έχει ουδεμία σχέση με την πραγματικότητα, τ' ονομάζουμε alternate fact, το πουλάμε". Ε, μα ναι.

Rober Iger, πρόεδρος της Disney, σχολιάζοντας τα σχέδια για Δικτυακή υπηρεσία δική της το 2019: "Το ψυχαγωγικό περιεχόμενο χαρακτηρίζεται όλο και πιο πολύ από την απευθείας σχέση ανάμεσα στους παραγωγούς και το κοινό. Αναγνωρίζουμε αυτήν την τάση και θα εκμεταλλευτούμε όλες τις επιχειρηματικές ευκαιρίες που μάς προσφέρει η τεχνολογία".
Μετάφραση: "Σόρι, Netflix, ο Captain America, o Nemo και οι Jedi σε αποχαιρετούν σύντομα - ίσως και για πάντα μη σου πω".

Elon Musk, διευθύνων της Tesla, αναφερόμενος στην τεχνητή νοημοσύνη και την ανάγκη που προκύπτει για να μην αφεθεί ανεξέλεγκτη η εξέλιξη και χρήση της, θέση που ο Mark Zuckerberg του Facebook ειρωνεύτηκε δημόσια: "Τού έχω μιλήσει του Mark σχετικά μ' αυτό, η κατανόησή του στο συγκεκριμένο θέμα είναι περιορισμένη".
Μετάφραση: "Πιτσιρίκο, σοβαρά τώρα, ούτε το The Matrix ούτε ή το The Terminator έτυχε να δεις ποτέ εσύ;"

Eric Hirshberg, διευθύνων της Activision: Μετά την μεγάλη εμπορική επιτυχία της επανέκδοσης του Crash Bandicoot στο PS4 "είναι φανερό το πάθος που έχουν πολλοί καταναλωτές για τα games των παιδικών τους χρόνων - και αυτό θα μπορούσε να μάς εμπνεύσει για περισσότερα".
Μετάφραση: "Ετοιμαστείτε για τόσα remakes, που τα ετήσια Call of Duty θα σάς φαίνονται ανάσα δροσιάς στην έρημο".

Phil Spencer, Microsoft: "Δεν θεωρώ το PlayStation4 Pro ως ανταγωνιστικό του νέου μας Xbox One X, αλλά ως ανταγωνιστικό του παλαιότερου Xbox One S"...
Μετάφραση: "...γιατί εννοείται πως τα 4.2 TFLOPS επεξεργαστικής δύναμης του PS4 Pro είναι πιο κοντά στα 1.4 TFLOPS του Xbox One S, παρά στα 6 TFLOPS του Xbox One X. Συγνώμη, όχι...; Ε, μάλλον για λόγους εντυπώσεων θα το έθεσα έτσι. Συμβαίνει. Δεν θα πιστέψετε πόσο συχνά".

Phil Spencer, Microsoft: "Αναγνωρίζουμε την ανάγκη για υποστήριξη του νέου Xbox Scorpio, που θα κυκλοφορήσει τα Χριστούγεννα, με δικά μας games..."
Μετάφραση: "...και αναφερόμενοι στα δικά μας games, εννοούμε το Forza MotorSport 7, κάτι δευτεράντζες και κάτι αναβαθμίσεις γραφικών για παλιότερους τίτλους μας". Γιατί αυτή είναι η αλήθεια. Και αν πρώτα έχεις αποδεκατίσει τις εσωτερικές σου ομάδες ανάπτυξης, έχεις ακυρώσει μία σειρά από παραγωγές και έχεις μείνει μόνο με τρεις καθιερωμένες σειρές games, δικαιούσαι να μιλάς για "ανάγκη που αναγνωρίζεις"; Μάλλον όχι.

Marissa Mayer, διευθύνουσα της Yahoo: "Μετά την εξαγορά της εταιρείας από την Verizon θα παραμείνω ώστε να επιβλέψω την μετάβαση της πρώτης στο νέο περιβάλλον της δεύτερης".
Μετάφραση: "Αφού έχω εισπράξει πάνω από 150 εκ. δολάρια κατά την διάρκεια της απολύτως αποτυχημένης και ντροπιαστικής θητείας μου, και αφού θα αποζημιωθώ με ακόμη 23 εκ. όταν ολοκληρωθεί η εξαγορά, ε, ας μην φύγω και σαν τον κλέφτη, νύχτα". Μα αλοίμονο, Marissa, αλοίμονο... δεν θα ήθελες να κακοχαρακτηριστείς. Καταλαβαίνουμε απολύτως.

Tatsumi Kimishima, Nintendo: "Μπορεί το Switch να ξεκινήσει τον Μάρτιο με μόλις 10 games, αλλά αυτό έχει γίνει σκόπιμα: έχουμε κάνει τον σχεδιασμό μας έτσι ώστε να διασπείρουμε τους επόμενους τίτλους σε τακτά χρονικά διαστήματα τους επόμενους μήνες και να μην υπάρξει περίοδος ανενεργή σε κυκλοφορίες".
Μετάφραση: "Μάς πείραζε να έχει το Switch 20-30 games από την πρώτη μέρα, όπως τα PS4 και Xbox One, γι' αυτό προτιμήσαμε να τα... απλώσουμε ως το τέλος του χρόνου - όχι επειδή το σύστημά μας δεν έχει ακόμη υποστήριξη αρκετή, όχι επειδή πολλές παραγωγές θα καθυστερήσουν, αλλά βάσει σχεδιασμού". Μα ναι, αλοίμονο...

Reggie Fils-Aime, Nintendo: "(αναφερόμενος στο επερχόμενο Switch) Ιστορικά ως εταιρεία πως πάντοτε κάναμε έξυπνες επιλογές και στεκόμασταν τυχεροί".
Μετάφραση: "Κατά βάση ιδέα δεν έχουμε τί ακριβώς θέλουμε να κάνουμε κάθε φορά, απλά είναι πολύ ακριβό να κάνουμε ό,τι και ο ανταγωνισμός οπότε κάνουμε κάτι άλλο και ό,τι γίνει". Σεβαστό, αλλά όχι και πολύ... τυχερά τα Wii και WiiU, ε;

Yoshinori Ono, Capcom: "Για το Street Fighter V τα σχέδιά μας δεν είναι μόνο για ένα ή δύο χρόνια, αλλά φτάνουν μέχρι το 2020".
Μετάφραση: "Όχι μόνο δεν μετανοιώνουμε που προσφέραμε το Φλεβάρη ημιτελές και προβληματικό παιχνίδι, όχι μόνο μάς πήρε 9 μήνες για να το φέρουμε σε αξιοπρεπή μορφή, αλλά σάς έχουμε και για αρκετά ηλίθιους ώστε να πληρώνετε το extra υλικό του για 4 χρόνια ακόμη". Ε, μα ναι. Αλοίμονο.

Tomonobu Itagaki, Valhalla Game Studios: "Τα PS4 Pro και Xbox Scorpio είναι απλώς παχιά λόγια, οι Sony και Microsoft τα δημιούργησαν γιατί τα πρώτα PS4/Xbox One δεν ήταν αρκετά ισχυρά για games εικονικής πραγματικότητας".
Μετάφραση: "Αφού με έδιωξαν κακήν κακώς από την Tecmo, αφού μού πήρε 8 χρόνια για να φτιάξω τον πρώτο μου τίτλο, αφού αυτός απέτυχε εμπορικά και γενικώς αφού δεν έχω στον ήλιο μοίρα κι αξία καμιά, ας κάνω μερικές δηλώσεις μήπως τραβήξω κανενός την προσοχή". Αλοίμονο.

Shawn Layden, Sony Interactive Entertainment: "Ίσως τo No Man's Sky μια μέρα θα έχει την ευκαιρία να δείξει στον κόσμο όλα όσα μπορεί να είναι".
Μετάφραση: "Ίσως, ίσως μια μέρα, στο 60ο update γίνει αυτό που υποσχέθηκε, ίσως, ίσως μια μέρα πλησιάσει τον κρυμμένο του εαυτό". Με λίγη προσπάθεια τραγουδιέται και με τη μουσική του Αντώνη Βαρδή.

Phil Spencer, Microsoft: "Δεν έχουμε αποκλείσει να καταστήσουμε το Xbox One συμβατό όχι μόνο με games του Xbox 360, αλλά και του... αρχικού Xbox" (κυκλοφόρησε το 2001 κι αποσύρθηκε το 2005).
Μετάφραση: "Υπάρχει ένα συγκριτικό πλεονέκτημα του Xbox One έναντι του PS4...; Ε, θα το τραβήξουμε απ' τα μαλλιά για λόγους εντυπώσεων. Και μόνο". Γελάνε κι οι πέτρες, Phil. Φτιάξτε πρώτα τα universal apps του Xbox One τα σημερινά, και κοιτάμε μετά για τα games... δεκαετίας και πίσω.

Michael Pachter, οικονομικός αναλυτής: "Οι PC gamers συμπεριφέρονται σαν ρατσιστές, δεν τούς αρέσει να δοκιμάζουν διαφορετικά συστήματα ψυχαγωγίας. Είναι ηλίθιοι αλαζόνες που πιστεύουν ότι οι επιλογές τους είναι οι καλύτερες και των άλλων σκάρτες".
Μετάφραση: "Ήμουν τόσο, μα τόσο κακός στο Wolfenstein στο πανεπιστήμιο. Και στο Doom. Και στο Diablo. Και στο Age of Empires. Δεν μ' έπαιζε κανείς. Δεν ξεχνώ".

Terry Myerson, Microsoft: "Λόγω αλλαγής στρατηγικής στην κατηγορία των smartphones, τελικά δεν θα επιτύχουμε τον στόχο του 1 δις συσκευών βασισμένων σε Windows 10 έως το 2018".
Μετάφραση: "Ήταν κατά βάση αντιρεαλιστικός στόχος, ας φορτώσουμε το φταίξιμο στις συσκευές μας που ούτως ή άλλως δεν έχουν στον ήλιο μοίρα, τα κινητά με Windows 10 Mobile, κι ας προσποιηθούμε πως δεν εκτιμήσαμε λάθος εξ αρχής". Αλοίμονο.