Η «Λούφα και Παραλλαγή» είναι η καλύτερη ελληνική ταινία των τελευταίων 40 χρόνων για τους αναγνώστες του athinorama.gr


Οι Έλληνες σινεφίλ μίλησαν… Ύστερα από μια πρωτόγνωρη σε συμμετοχή ψηφοφορία, η οποία έγινε με τη χορηγία του 11888, η «Λούφα και Παραλλαγή» επιλέχτηκε ως η καλύτερη ελληνική ταινία των τελευταίων σαράντα χρόνων, αποδεικνύοντας ότι το εγχώριο σινεμά όταν θέλει μπορεί να συγκινήσει και να αποκτήσει άρρηκτους δεσμούς με το κοινό.

Η αποκορύφωση του επετειακού εορτασμού είναι το ανοιχτό στον κόσμο event που θα γίνει τη Δευτέρα 12/9 στην Ταινιοθήκη (στο πλαίσιο του Athens Open Air Film Festival ) όπου θα προβληθεί η νικήτρια ταινία «Λούφα και Παραλλαγή», θα βραβευτούν οι συντελεστές και θα ακολουθήσει ένα party με live μουσικές, ποτά, κέφι και χορό.

Σας περιμένουμε όλους εκεί, ενώ 10 τυχεροί από τους συμμετέχοντες κέρδισαν από μία πρόσκληση για το event.

Δείτε τους νικητές

Η ταινία που γύρισε ο Νίκος Περάκης το 1984. υπήρξε ένα από τα καλύτερα δείγματα κωμωδίας στο σύγχρονο ελληνικό σινεμά. Με μοναδική τόλμη μίλησε δέκα μόλις χρόνια μετά την αποκατάσταση της δημοκρατίας στη χώρα μας, για τη Χούντα των Συνταγματαρχών. Διαθέτοντας ένα αξεπέραστο, αιχμηρό χιούμορ έδειξε την κωμικοτραγική πλευρά της δικτατορίας, συνθέτοντας με δεξιοτεχνία το κοινωνικό παζλ μιας ανέκαθεν άναρχης Ελλάδας. Οι ατάκες του φιλμ πέρασαν στη συλλογική κινηματογραφική συνείδηση, ήδη από την επιτυχημένη πορεία της στις αίθουσες (κοντά μισό εκατομμύριο θεατές μόνο στην Αθήνα!) όσο και από τις δεκάδες τηλεοπτικές προβολές και τα σίκουελ που ακολούθησαν.

Δείτε τη νικητήρια δεκάδα

ΧΟΡΗΓΟΣ

11888
11888

Η γνώμη των κριτικών

Οι νικητές του διαγωνισμού

ΣΠΥΡΟΣ ΚΟΥΚΙΔΗΣ

ΝΑΤΑΣΑ ΜΑΤΖΟΥΛΑ

ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΘΩΜΑΙΔΗΣ

ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΣ ΜΑΡΑΚΗΣ

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΜΗΤΡΟΠΑΝΟΥ

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΤΑΓΑΡΟΥΛΙΑΣ

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΠΟΛΟΣ

ΣΤΕΛΙΟΣ ΚΑΡΑΠΕΤΡΟΣ

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΣΙΟΥΝΗΣ

ΚΥΡΙΑΚΗ ΛΑΣΚΑΡΗ

Η νικητήρια δεκάδα

«Λούφα και Παραλλαγή» του Νίκου Περάκη

«Πολίτικη Κουζίνα» του Τάσου Μπουλμέτη

«Ρεμπέτικο» του Κώστα Φέρρη

«Πέτρινα Χρόνια» του Παντελή Βούλγαρη

«Γλυκιά Συμμορία» του Νίκου Νικολαΐδη

«Κυνόδοντας» του Γιώργου Λάνθιμου

«Ταξίδι στα Κύθηρα» του Θόδωρου Αγγελόπουλου

«Στρέλλα» του Πάνου Κούτρα

«Αυτή η Νύχτα Μένει» του Νίκου Παναγιωτόπουλου

«Δεκαπενταύγουστος» του Κωνσταντίνου Γιάνναρη

Οι Υποψηφιότητες

Αγέλαστος Πέτρα (2000)
Ντοκιμαντέρ
Σκηνοθεσία: Φίλιππος Κουτσαφτής
Υπόθεση: Ο φακός του Φίλιππου Κουτσαφτή κινηματογραφεί επί 10 ολόκληρα χρόνια την Ελευσίνα, καταγράφοντας τη ζωή κι ενίοτε το θάνατο των απλών κατοίκων της, αλλά και τις αλλαγές που συντελούνται σ' ένα μυθικό τόπο (συνδεδεμένο με το μύθο της θεάς Δήμητρας και τα Ελευσίνια Μυστήρια), ο οποίος εκβιομηχανοποιήθηκε με καταστροφικές συνέπειες για την περιοχή και τους αρχαιολογικούς της χώρους. Το ωραιότερο ελληνικό ντοκιμαντέρ.

Άδικος Κόσμος (2011)
Κοινωνική
Σκηνοθεσία: Φίλιππος Τσίτος
Υπόθεση: Ένας προανακριτής της αστυνομίας, στην προσπάθειά του να σώσει έναν άδικα κατηγορούμενο, σκοτώνει κατά λάθος έναν εκβιαστή. Οι σχέσεις του με τους μάρτυρες του εγκλήματος θα περιπλακούν επικίνδυνα όταν στη μέση μπουν η απληστία και ο έρωτας.

Απ' Το Χιόνι (1993)
Κοινωνική
Σκηνοθεσία: Σωτήρης Γκορίτσας
Υπόθεση: Το οδοιπορικό τριών Βορειοηπειρωτών λαθρομεταναστών από τα σύνορα μέχρι την Αθήνα.

Οι Απέναντι (1981)
Κοινωνική
Σκηνοθεσία: Γιώργος Πανουσόπουλος
Υπόθεση: Ενας εικοσάχρονος νέος που γλίτωσε το στρατιωτικό εξαιτίας ελαφράς σχιζοφρένειας και κυκλοφορεί μόνο το βράδυ ανάμεσα στους καμικάζι μηχανάκηδες, εντοπίζει, με το τηλεσκόπιό του, μια τριανταπεντάχρονη γυναίκα που ζει απέναντι από την πολυκατοικία του.

Από την Άκρη της Πόλης (1998)
Κοινωνική
Σκηνοθεσία: Κωνσταντίνος Γιάνναρης
Υπόθεση: Όνειρα, πλάκες και σκληρή καθημερινότητα μιας παρέας νεαρών Ρωσοπόντιων που ζουν στην "άκρη της πόλης" και στο περιθώριο της ελληνικής κοινωνίας. Μοντέρνο σινεμά, παρά την "κοινωνικού" χαρακτήρα θεματική του. Τέλειοι "ηθοποιοί" οι ερασιτέχνες Ρωσοπόντιοι.

Απόντες (1996)
Κοινωνική
Σκηνοθεσία: Νίκος Γραμματικός
Υπόθεση: Οι σποραδικές συναντήσεις έξι φίλων στη Σαλαμίνα, που κάποτε ήταν πολύ δεμένοι μεταξύ τους, αλλά που ο καθένας ακολούθησε τη δική του πορεία στη ζωή. Ο Νίκος Γραμματικός δίνει το δικό του "Τέλος εποχής", δηλαδή μια ταινία προσωπικών βιωμάτων, η οποία όμως καταφέρνει να αγγίξει το θεατή.

Attenberg (2010)
Δραματική
Σκηνοθεσία: Αθηνά Ραχήλ Τσαγγαρη
Υπόθεση: Η Μαρίνα μεγαλώνει με τον πατέρα της, ο οποίος είναι σοβαρά άρρωστος, σε μια μικρή παραθαλάσσια πόλη. Περνά τις ώρες της παρακολουθώντας στην τηλεόραση ντοκιμαντέρ για τη ζωή των θηλαστικών και κάνοντας παρέα με τη φίλη της Μπέλλα, ώσπου γνωρίζει έναν μηχανικό που έχει έρθει στην πόλη για δουλειές.

Αυτή η Νύχτα Μένει (1999)
Δραματική
Σκηνοθεσία: Νίκος Παναγιωτόπουλος
Υπόθεση: Ο Αντρέας αγαπά τη Στέλλα, αλλά έχει μόνο ένα μαγαζάκι της ΕΒΓΑ να της προσφέρει. Φιλοδοξώντας να κάνει καριέρα ως τραγουδίστρια, η Στέλλα φεύγει για τα σκυλάδικα της επαρχίας. Είναι η αρχή μιας κατάβασης στην κόλαση.

Βαλκανιζατέρ (1996)
Κωμωδία
Σκηνοθεσία: Σωτήρης Γκορίτσας
Υπόθεση: Δύο 35άρηδες ονειροπόλοι επαρχιώτες πιστεύουν ότι θα πλουτίσουν πουλώντας δολάρια στη μαύρη αγορά της Βουλγαρίας. Ένα ελληνικό οδοιπορικό στα σημερινά Βαλκάνια και σε έναν κόσμο συνεχών αλλαγών.

Ο Βασιλιάς (2002)
Δραματική
Σκηνοθεσία: Νίκος Γραμματικός
Υπόθεση: Μόλις αποφυλακίζεται, ο 35χρονος Βαγγέλης εγκαταλείπει την Αθήνα και την εμπλοκή του με τον κόσμο των ναρκωτικών και επιστρέφει στο πατρικό του σπίτι σε ένα χωριό της Πελοποννήσου. Συναντά όμως την ξενοφοβία των συγχωριανών του, οι οποίοι εμποδίζουν το νέο του ξεκίνημα. Τέσσερα κρατικά βραβεία ποιότητας για μια ταινία που βασίζεται σε αληθινή ιστορία. Το φινάλε της, ωστόσο, ξενίζει.

Το Βλέμμα του Οδυσσέα (1995)
Σινεφίλ
Σκηνοθεσία: Θόδωρος Αγγελόπουλος
Υπόθεση: Ένας Ελληνοαμερικανός σκηνοθέτης αναζητά στα φλεγόμενα Βαλκάνια τις χαμένες μπομπίνες μιας ταινίας των αδελφών Μανάκια, των πρώτων κινηματογραφιστών της περιοχής.

Γλυκιά Συμμορία (1983)
Σινεφίλ
Σκηνοθεσία: Νίκος Νικολαϊδης
Υπόθεση: Το ημερολόγιο της ζωής και του θανάτου μιας κοινοβιακής ομάδας που συντρίβεται από το παρακράτος. Ο Αργύρης, ο πρόσφατα αποφυλακισμένος φίλος του Ανδρέας, η Μαρίνα και η Σοφία, αποτελούν μια παρέα που ζει σε μια μονοκατοικία. Έχουν φτάσει σ’ ένα συναισθηματικό αδιέξοδο κι αναζητούν κάτι πάνω στο οποίο θα ακουμπήσουν, κάτι για το οποίο θα άξιζε ακόμα και να πεθάνουν. Η αντισυμβατική συμπεριφορά τους τραβάει την προσοχή των αρχών, οι οποίες τους θέτουν υπό διακριτική παρακολούθηση.

Δεκαπενταύγουστος (2001)
Κοινωνική
Σκηνοθεσία: Κωνσταντίνος Γιάνναρης
Υπόθεση: Παραμονή Δεκαπενταύγουστου, οι ένοικοι μιας τριώροφης πολυκατοικίας φεύγουν ο καθένας προς διαφορετικές κατευθύνσεις για τις διακοπές τους. Κι ενώ η κάθε διαδρομή θα αποδειχθεί υπαρξιακή δοκιμασία για τους ήρωες, ένας 17χρονος διαρρήκτης εισβάλλει στα άδεια διαμερίσματα, παραβιάζει τα μυστικά των ενοίκων και μας αποκαλύπτει τα κρυφά τους όνειρα.

Το Δέντρο που Πληγώναμε (1986)
Σινεφίλ
Σκηνοθεσία: Δήμος Αβδελιώδης
Υπόθεση: Η φιλία δύο αγοριών κατά τις καλοκαιρινές διακοπές τους στη Χίο.

Η Εαρινή Σύναξις των Αγροφυλάκων (1999)
Σινεφίλ
Σκηνοθεσία: Δήμος Αβδελιώδης
Υπόθεση: Στη Χίο του 1960, μετά το θάνατο του αγροφύλακα του Θολοποταμίου, κανένας από τους αντικαταστάτες του, ένας για κάθε εποχή του έτους, δεν μπορεί να στεριώσει και να επιβάλει την τάξη στην κοινότητα.

Ήσυχες Μέρες του Αυγούστου (1991)
Κοινωνική
Σκηνοθεσία: Παντελής Βούλγαρης
Υπόθεση: Τρεις παράλληλες καθημερινές κι ανθρώπινες ιστορίες που διαδραματίζονται σε μια έρημη αυγουστιάτικη Αθήνα.

Καρκαλού (1984)
Σινεφίλ
Σκηνοθεσία: Σταύρος Τορνές
Υπόθεση: Ένας ηλικιωμένος άνδρας, αποκλεισμένος από το μέλλον και το παρελθόν του, μπάζει στο παιχνίδι του ένα νεαρό ταξιτζή. Οι δυο τους συναντούν την Καρκαλού, μια τρελή πόρνη, που ο πρώτος αγάπησε κάποτε τρελά και ο δεύτερος θα αγαπήσει σύντομα. Γνήσιο δείγμα ποιητικού, σουρεαλιστικού κινηματογράφου.

Κυνόδοντας (2009)
Σινεφίλ
Σκηνοθεσία: Γιώργος Λάνθιμος
Υπόθεση: Σε μια απομονωμένη μονοκατοικία έξω από την Αθήνα ζει μια πενταμελής οικογένεια. Τα τρία παιδιά δεν έχουν βγει ποτέ από το σπίτι και μεγαλώνουν χωρίς κανένα εξωτερικό ερέθισμα. Ο μόνος άνθρωπος που τους επισκέπτεται είναι η Χριστίνα, υπάλληλος στο εργοστάσιο του πατέρα, με σκοπό να κατευνάζει τις σεξουαλικές ορμές του μεγάλου γιου.

Λευτέρης Δημακόπουλος (1993)
Δραματική
Σκηνοθεσία: Περικλής Χούρσογλου
Υπόθεση: Δεκαπέντε χρόνια από τη ζωή ενός ατόμου που σπούδασε με μεγάλες δυσκολίες, προσπάθησε παντού να είναι ένα υπόδειγμα, αλλά δεν τα κατάφερε εξίσου καλά στις προσωπικές του σχέσεις.

Λούφα και Παραλλαγή (1984)
Κωμωδία
Σκηνοθεσία: Νίκος Περράκης
Υπόθεση: Χρονικό της θητείας ενός στρατιώτη και των συναδέλφων του, που γνώρισαν κωμικοτραγικές καταστάσεις υπηρετώντας στην ΥΕΝΕΔ την περίοδο της στρατιωτικής δικτατορίας.

Μαχαιροβγάλτης (2010)
Δραματική
Σκηνοθεσία: Γιάννης Οικονομίδης
Υπόθεση: Μετά το θάνατο του πατέρα του, ο Νίκος κατεβαίνει από την Πτολεμαΐδα στην Αθήνα. Ο θείος του του προσφέρει τροφή και στέγη κι εκείνος αναλαμβάνει να φροντίζει τα σκυλιά του. Μόνος σε ένα απομονωμένο προάστιο, βουλιάζει στη μίζερη ρουτίνα, ώσπου η σχέση του με τη θεία θα αλλάξει όλες τις ισορροπίες.

Μια Αιωνιότητα και μια Μέρα (1998)
Σινεφίλ
Σκηνοθεσία: Θόδωρος Αγγελόπουλος
Υπόθεση: Ο Αλέξανδρος, ένας ποιητής ο οποίος την επομένη πρόκειται να εισαχθεί στο νοσοκομείο, περνά το τελευταίο «ελεύθερο» εικοσιτετράωρό του περιπλανώμενος στη Θεσσαλονίκη, ενθυμούμενος μια μέρα οικογενειακής γιορτής της νεότητάς του και γνωρίζοντας ένα προσφυγόπουλο των φαναριών, το οποίο βοηθά να ξεφύγει από τη συμμορία που το εκμεταλλεύεται.

Μπαλαμός (1982)
Σινεφίλ
Σκηνοθεσία: Σταύρος Τορνές
Υπόθεση: Ενα συναρπαστικό, εντελώς προσωπικό κι ασυνήθιστο για τον ελληνικό κινηματογράφο, οδοιπορικό στο χώρο και το χρόνο. Βραβείο της Πανελλήνιας Ενωσης Κριτικών Κινηματογράφου στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης.

Ξαφνικός Έρωτας (1984)
Κομεντί
Σκηνοθεσία: Γιώργος Τσεμπερόπουλος
Υπόθεση: Η Ελένη, αν και παντρεμένη, ερωτεύεται τον Γρηγόρη, έναν οικονομολόγο που έζησε στο Παρίσι και κουβαλά μέσα του τη νοσταλγία της Ελλάδας. Είναι ένας ξαφνικός έρωτας, που τους βγάζει από την εφησυχασμένη ζωή τους και τους οδηγεί σε μια παράφορη ερωτική περιπέτεια στη Λισσαβόνα. Διασκευή του "Talgo" του Βασίλη Αλεξάκη.

Xenia (2014)
Δραματική
Σκηνοθεσία: Πάνος Χ.Κούτρας
Υπόθεση: Μετά το θάνατο της μητέρας τους, δυο νεαρά αδέλφια αλβανικής καταγωγής ξεκινούν από την Αθήνα για τη Θεσσαλονίκη σε αναζήτηση του πατέρα τους, η ανεύρεση του οποίου μπορεί να τους εξασφαλίσει την ελληνική ιθαγένεια.

Παρακαλώ, Γυναίκες, μην Κλαίτε (1992)
Κωμωδία
Σκηνοθεσία: Σταύρος Τσιώλης, Χρήστος Βακαλόπουλος
Υπόθεση: Δυο αγιογράφοι, αστρολόγοι και αγύρτες μαζί, εγκαθίστανται έξω από μια εκκλησία της Αρκαδίας και δίνουν ζωή με την παρουσία τους σ' αυτόν τον ξεχασμένο τόπο.

Πέτρινα Χρόνια (1985)
Πολιτική
Σκηνοθεσία: Παντελής Βούλγαρης
Υπόθεση: Το χρονικό μιας αγάπης και μιας δύσκολης εποχής της πατρίδας μας τα πρώτα μετεμφυλιακά χρόνια μέχρι τη μεταπολίτευση του '74, μέσα από την ιστορία ενός νεαρού ζευγαριού αριστερών που σ' αυτά τα είκοσι χρόνια συναντήθηκε μόλις τέσσερις φορές.

Πολίτικη Κουζίνα (2003)
Κοινωνική
Σκηνοθεσία: Τάσος Μπουλμέτης
Υπόθεση: Ο Φάνης, Πολίτης στην καταγωγή και αστροφυσικός στο επάγγελμα, ξαναγυρίζει στην Πόλη ύστερα από τριάντα χρόνια για να δει τον άρρωστο παππού του. Το ταξίδι δίνει την αφορμή για αναδρομή στο παρελθόν, όταν ως παιδί στην Πόλη μάθαινε τα μυστικά της μαγειρικής και ζούσε τον πρώτο έρωτα με τη μικρή Σαϊμέ. Μνήμες από την Πόλη, χιούμορ, συγκίνηση, γαστρονομία και φιλοσοφία της ζωής. Εντυπωσιακή παραγωγή, με πολύ καλές ερμηνείες, ιδιαίτερα από τον Ιεροκλή Μιχαηλίδη.

Ρεβάνς (1983)
Κοινωνική
Σκηνοθεσία: Νίκος Βεργίτσης
Υπόθεση: Ένας τριαντάρης προσπαθεί να ξεπεράσει την συνειδησιακή κρίση που διέρχεται μέσα από μια τριαδική σχέση με την ερωμένη του καλύτερου φίλου του.

Ρεμπέτικο (1983)
Κοινωνική
Σκηνοθεσία: Κώστας Φέρρης
Υπόθεση: Με αφορμή το οδοιπορικό μιας τραγουδίστριας του ρεμπέτικου από το 1917, που γεννιέται στη Σμύρνη, ως το 1955 που πεθαίνει στην Αθήνα, μια διαφορετική ματιά στη σύγχρονη ελληνική ιστορία και τις επιπτώσεις της στον περιθωριακό κόσμο των ρεμπετών και των καταγωγίων. Εξαιρετική η μουσική του Σταύρου Ξαρχάκου.

Ρεπό (1982)
Κωμωδία
Σκηνοθεσία: Βασίλης Βαφέας
Υπόθεση: Ενας εργαζόμενος περνάει τη μέρα του "ρεπό" του κάνοντας διάφορες μικροδουλειές. Απολαυστική κωμωδία που σατιρίζει τον παραλογισμό της αποξενωμένης κοινωνίας μας.

Suntan (2015)
Δραματική
Σκηνοθεσία: Αργύρης Παπαδημητρόπουλος
Υπόθεση: Ο Κωστής είναι ένας μοναχικός 40άρης που αναλαμβάνει χρέη αγροτικού γιατρού στην Αντίπαρο. Έπειτα από έναν ανιαρό χειμώνα, η ρουτίνα του θα αλλάξει δραματικά όταν γνωριστεί με μια ξέφρενη ομάδα νεαρών και ερωτευτεί την όμορφη Άννα.

Σπιρτόκουτο (2003)
Δραματική
Σκηνοθεσία: Γιάννης Οικονομίδης
Υπόθεση: Μια μέρα, εν μέσω καύσωνα, στο σπίτι ενός μικρομεσαίου 50άρη οικογενειάρχη, όλοι ξεσπούν ο ένας στον άλλο με απίστευτη λεκτική βία για πάθη, ζήλιες και διαφωνίες επί επιχειρηματικών ανοιγμάτων.

Στρέλλα (2009)
Δραματική
Σκηνοθεσία: Πάνος Χ.Κούτρας
Υπόθεση: Ο Γιώργος αποφυλακίζεται ύστερα από 15 χρόνια και ξεκινά μια καινούργια ζωή. Αποφασίζει να πουλήσει το πατρικό του σπίτι στο χωριό, γνωρίζει τη Στρέλλα, μια νεαρή τρανσέξουαλ την οποία ερωτεύεται, ενώ παράλληλα αναζητά τα ίχνη του γιου του Λεωνίδα, τον οποίο έχει να δει από τότε που μπήκε φυλακή.

Ταξίδι στα Κύθηρα (1984)
Σινεφίλ
Σκηνοθεσία: Θόδωρος Αγγελόπουλος
Υπόθεση: Ένας σκηνοθέτης υποδέχεται τον πατέρα του, πρώην κομμουνιστή αντάρτη ο οποίος επιστρέφει στην Ελλάδα έπειτα από 32 χρόνια εξορίας. Προσπαθεί να προσανατολιστεί στην καινούργια πραγματικότητα, αλλά διαπιστώνει ότι όλα γύρω του έχουν αλλάξει.

Ταξίδι του Μέλιτος (1979)
Δραματική
Σκηνοθεσία: Γιώργος Πανουσόπουλος
Υπόθεση: Ένα ζευγάρι γέρων συνταξιούχων συναντά τους φίλους του σε μια λουτρόπολη και επαναλαμβάνουν τη γνωστή ρουτίνα του καλοκαιριού. Ωστόσο, ο φόβος του θανάτου, κοινός σε άντρες και γυναίκες, τους οδηγεί σε ένα τελευταίο ξέσπασμα, σε μια αργή τελευταία επανάσταση.

Οι Τεμπέληδες της Εύφορης Κοιλάδας (1978)
Σινεφίλ
Σκηνοθεσία: Νίκος Παναγιωτόπουλος
Υπόθεση: Ένας πατέρας και οι τρεις γιοι του αποτραβιούνται σε μια παλιά αρχοντική έπαυλη, που μόλις κληρονόμησαν, μαζί με την υπηρέτριά της. Η οκνηρία, η χαλαρότητα και τέλος ο ύπνος διαβρώνει σταδιακά τα μέλη αυτής της συμβολικά προσδιορισμένης αστικής οικογένειας, εκτός από την υπηρέτρια, μοναδικό θετικό πρόσωπο σ' ένα βασίλειο ζωντανών νεκρών. Σουρεαλιστική αληγορία που τιμήθηκε στα Φεστιβάλ Λοκάρνο, Σικάγο και Θεσσαλονίκης.

Η Τιμή της Αγάπης (1984)
Δραματική
Σκηνοθεσία: Τώνια Μαρκετάκη
Υπόθεση: Με αφετηρία το ομώνυμο μυθιστόρημα του Κ. Θεοτόκη, η Τώνια Μαρκετάκη καταγράφει την καταπίεση μιας γυναίκας, στις αρχές του αιώνα, που από τις υπάρχουσες κοινωνικές συνθήκες μεταμορφώνεται σ' ένα άβουλο αντικείμενο προς αγορά.

Η Φωτογραφία (1986)
Σινεφίλ
Σκηνοθεσία: Νίκος Παπατάκης
Υπόθεση: Ένας γουναράς, μετανάστης στη Γαλλία, ερωτεύεται μια κοπέλα από μια φωτογραφία που κρατάει πάνω του ο νεαρός φιλοξενούμενος συμπατριώτης του, ο οποίος θα του πει ψέματα ότι είναι αδελφή του.

Χάππυ Νταίη (1976)
Σινεφίλ
Σκηνοθεσία: Παντελής Βούλγαρης
Υπόθεση: Μια ομάδα εξόριστων σ' ένα νησί που δεν κατανομάζεται προετοιμάζουν μια μικρή τελετή υποδοχής κάποιων ξένων επισήμων .