Market News

Nestle Ελλάς–Ενισχύοντας την ποιότητα ζωής και συνεισφέροντας σε ένα πιο υγιές μέλλον

Nestle Ελλάς–Ενισχύοντας την ποιότητα ζωής και συνεισφέροντας σε ένα πιο υγιές μέλλον Οι δεσμεύσεις της εταιρείας για τη Διατροφή

Αθήνα, 31 Οκτωβρίου2017 – Με συνέπεια στον σκοπό της «ενισχύοντας την ποιότητα ζωής και συνεισφέροντας σε ένα πιο υγιές μέλλον», η Nestle Ελλάς παρουσίασε τη διαρκή της δέσμευση για βελτίωση της διατροφικής αξίας των προϊόντων της στο πλαίσιο εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκεπαρουσία διατροφολόγων και δημοσιογράφων υγείας στην Αθήνα. Πιστή στην υπόσχεσή της για «Καλή Διατροφή, Καλύτερη Ζωή» η εταιρεία ανέπτυξε τις 15 συγκεκριμένες δεσμεύσεις της μέχρι το 2020 ειδικά για το κομμάτι της διατροφής, καθώς και τον τρόπο που αυτές ήδη εκπληρώνονται μέσα από συγκεκριμένα παραδείγματα και δράσεις στην Ελλάδα και στον κόσμο.

1. Σκοπός και αξίες της Nestle
Ξεκινώντας από την κοινωνική ευαισθησία του HenriNestle, που το 1867 ανακάλυψε την FarineLacteeγια να καλύψει μια υπαρκτή κοινωνική ανάγκη, η εταιρεία αναπτύχθηκε με σκοπό «να ενισχύει την ποιότητα ζωής και να συνεισφέρει σε ένα πιο υγιές μέλλον». Με αξίες που βασίζονται στον σεβασμό, η Nestle στοχεύει να έχει θετική επίδραση σε τρεις βασικές κατηγορίες: τον άνθρωπο και την οικογένεια, τις τοπικές κοινότητες, τον πλανήτη. Για την εκπλήρωση αυτού του σκοπού η εταιρεία δραστηριοποιείται μέσα από συγκεκριμένες προτεραιότητες και 42 δεσμεύσεις, που με τη σειρά τους οδηγούν σε τρεις μεγάλες φιλοδοξίες για το 2030: να βοηθήσει 50 εκατομμύρια παιδιά να ζουν με περισσότερη υγεία, να βελτιώσει τη ζωή 30 εκατομμυρίων ανθρώπων σε περιοχές που σχετίζονται με την επιχειρηματική της δραστηριότητα και να επιτύχει μηδενικά περιβαλλοντικά απόβλητα στις εγκαταστάσεις της.

2. Οι δεσμεύσεις που σχετίζονται με τη διατροφή
Λιγότερη ζάχαρη, αλάτι και κορεσμένα λιπαρά, ίδια γεύση
Μέσα στην τελευταία διετία (2014 με 2016), η εταιρεία έχει καταφέρει σε παγκόσμιοεπίπεδο να μειώσεισυστατικά όπως ζάχαρη, αλάτι και κορεσμένα λιπαρά. Συγκεκριμένα, η μείωση της ζάχαρης αγγίζει το 8,5% που αντιστοιχεί σε 11.000 τόνους, το αλάτι μειώθηκε κατά 9% και άρα κατά 560 τόνους, ενώ τέλος το ποσοστό μείωσης των κορεσμένων λιπαρών φτάνει το 7,5% με 1.500 τόνους λιγότερους. 
Επιπλέον, συνεχίζοντας την προσπάθεια για βελτιωμένη σύνθεση των προϊόντων της, η εταιρεία προχωρά σεπεραιτέρω μείωση του αλατιού  κατά 10%, της ζάχαρης κατά 5% και των κορεσμένων λιπαρών κατά 10%, με την παράλληλη πρόσθεση πάνω από 750 εκ. μερίδων λαχανικών και 300 εκ. μερίδων συστατικών με υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες μέχρι το 2020.

Σημαντικό κομμάτι των δεσμεύσεων της εταιρείας αποτελεί επίσης η διατήρηση και βελτίωση της γευστικής αξίας των προϊόντων της. Συγκεκριμένα, στα μαγειρικά προϊόντα Maggi, το αλάτι που θα μειωθεί θα αντικατασταθεί από μπαχαρικά και βότανα.Στις σοκολάτες, μέρος της ζάχαρης θα αντικατασταθεί από περισσότερο κακάο, γάλα, φρούτα και ξηρούς καρπούς.Εντυπωσιακό είναι το παράδειγμα των δημητριακών πρωινού Fitness, που τα τελευταία τρία χρόνια έχουν μειώσει την περιεκτικότητα σε ζάχαρη έως και -40% χρησιμοποιώντας την τεχνολογική καινοτομία της Nestle που περιορίζει τη ζάχαρη στην επιφάνεια της νιφάδας, ενώ η ολική άλεση, με ακόμη μεγαλύτερο ποσοστό,  θα συνεχίσει να είναι το πρώτο συστατικό σε όλα τα δημητριακά πρωινού, ενηλίκων και παιδιών.
Τυχόντεχνητάχρώματα και αρώματα πρόκειται να αντικατασταθούν από φυσικά, που κατά βάση αποτελούνται από συμπυκνώματα φρούτων και λαχανικών. Τέλος, το φοινικέλαιοθα αφαιρεθεί από όλα τα δημητριακά πρωινού και τα μαγειρικά προϊόντα και θα αντικατασταθεί από άλλα φυτικά έλαια, όπως το ηλιέλαιο.
Καλή Διατροφή, Καλύτερη Ζωή στην επικοινωνία και τις δράσεις
Την ίδια στιγμή, στις βασικές προτεραιότητες της εταιρείας παραμένει η προώθηση ενός σωστού και υγιεινού τρόπου μαγειρέματος που θα συνοδεύεται από φρέσκα και θρεπτικά υλικά, ο οποίος και προωθείται με συνέπεια, μέσω της συνεχούς επικοινωνίας των μαγειρικών προϊόντων, είτε από τηλεοπτικές διαφημίσεις, είτε από επίσημουςπροϊοντικούςιστοτόπους και socialmedia της NestleΕλλάς.
Αναφορικά με την παιδική διατροφή, με κύριο γνώμονα την πεποίθηση ότι οι καλές διατροφικές συνήθειες χτίζονται από νεαρή ηλικία, η Nestle τηρεί απαράβατα τις αρχές του EUPledge, που μεταφράζονται με μηδενική επικοινωνία σε παιδιά κάτω των 6 ετών και επικοινωνία μόνο προϊόντων που πληρούν συγκεκριμένες διατροφικές προδιαγραφές για τις ηλικίες 6-12. 
Παράλληλα, ως εταιρεία με ισχυρή δραστηριότητα και τοπική παραγωγήστον κλάδο του εμφιαλωμένου νερού, η Nestle Ελλάς συνεχίζει να προωθεί την κατανάλωση νερού ως το καλύτερο μέσο ενυδάτωσης για μια καλύτερη υγεία, οργανώνοντας συντονισμένες ενέργειες και ενημερωτικές δράσεις που ευνοούν την καλύτερη διαχείριση του βάρους, καθώς και τη σωματική και πνευματική υγεία. Ανάμεσά τους το Φεστιβάλ Φροντίδας Νερού που διοργανώνεται εδώ και 8 συνεχόμενες χρονιές στο εργοστάσιο του φυσικού μεταλλικού νερού Κορπή στο Μοναστηράκι Βόνιτσας.
Η Nestle Ελλάς εμφανίζεται το ίδιο ευαίσθητη και σε ότι αφορά την βρεφική διατροφή, επισημαίνοντας μέσω της πρωτοβουλίας «Υγιές Ξεκίνημα Υγεία μια ζωή», τη σημασία των 1000 πρώτων ημερών στη ζωή του παιδιού. Σημαντικό κομμάτι της πρωτοβουλίας αποτελεί η προώθηση του μητρικού θηλασμού ως ο ιδανικόςτρόπος διατροφής για το βρέφος, ενώ παράλληλα, επενδύει στην επιστημονική έρευνα και την καινοτομία. 
Σταθερή συνεργασία με την επιστημονική κοινότητα

Τέλος, ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στη διεύρυνση των γνώσεων που αφορούν τη βελτίωση της ποιότητας ζωής μέσω της καλύτερης διατροφής, με συνεχείς επενδύσεις σε μελέτες, συνεργασίες με επίσημους επιστημονικούς φορείς και πανεπιστήμια, καθώς και τη συμμετοχή σε συνέδρια διατροφής και υγείας. 
Αντιπροσωπευτικό παράδειγμα αποτελεί η μελέτη για την επίδραση της κατανάλωσης καφέ στο στομάχι (Γεωπονικό Παν/μιο), η οποία δημοσιεύτηκε σε μεγάλα επιστημονικά περιοδικά ως η πρώτη που πραγματοποιήθηκε στον κόσμο, συμβάλλοντας στη βαθύτερη κατανόηση της βιολογικής δράσης του καφέ στον οργανισμό και αποδεικνύοντας ότι ο καφές (και ιδιαίτερα ο στιγμιαίος) δεν έχει καμία αρνητική επίδραση στο στομάχι, εφόσον καταναλώνεται με μέτρο από υγιή πληθυσμό.