αθηνόραμα digital

Πέμπτη, 1 Μαρτίου 2018

GT Sport: πιο πολλά νέα οχήματα, περισσότερες βελτιώσεις

Εντυπωσιακά αυτοκίνητα, αυστηρότερος έλεγχος στους... ζαβολιάρηδες οδηγούς

Πιστή στην υπόσχεση που είχε δώσει να αναβαθμίζει το GT Sport και να εμπλουτίζει τακτικά το περιεχόμενό του, η Polyphony Digital έκανε διαθέσιμο στους κατόχους PS4/PS4 Pro την δεύτερη σχετική ενημέρωση του τίτλου για το 2018. Πέρα από τις μικροδιορθώσεις, ρυθμίσεις και θετικές αλλαγές που υλοποιεί σε διάφορα υπάρχοντα στοιχεία του νέου Gran Turismo, η ενημέρωση αυτή προσθέτει μία σειρά από νέα - κάποια από τα οποία θα χαροποιήσουν ιδιαίτερα όχι μόνο τους φίλους παλαιότερων GT, αλλά και της αγωνιστικής αυτοκίνησης γενικότερα.

Στo τμήμα Campaign του τίτλου, στην επιλογή παιχνιδιού GT League, έχουν προστεθεί νέοι αγώνες, οι "Stars&Stripes" (Beginner), "Vision Gran Turismo Trophy" (Amateur) και "F1500 Championship" (Professional). Όσον αφορά στις αγωνιστικές πίστες δεν προστίθεται αυτή τη φορά κάποια εντελώς νέα, αλλά δύο εναλλακτικές διαδρομές στην Blue Moon Speedway (ομολογουμένως τις χρειαζόταν), ενώ η όλη διάρθρωση της περιοχής του GT Sport με τις αγωνιστικές πίστες έχει αλλάξει ώστε να είναι ευκολότερη η ανεύρεση και πρόσβαση σε όποια συγκεκριμένη ενδεχομένως ψάχνει κανείς να βρει.

Η νέα ενημέρωση του GT Sport εστιάζει σε δύο άλλους τομείς όμως. Ο ένας είναι των νέων αυτοκινήτων, όπου έχουμε και εντυπωσιακές παρουσίες, και... εκπλήξεις. Τα καινούργια οχήματα είναι τα Alpine A110 1600S '72, Alpine A110 Première Édition '17, Audi R8 4.2 FSI R tronic '07, De Tomaso Pantera '71, Dodge Challenger R/T '70, Ford Mustang Mach 1 '71, Gran Turismo F1500T-A, Lamborghini Aventador LP 700-4 '11, Subaru WRX STI Isle of Man Time Attack Car '16, Subaru Falken Tire / Turn 14 Distribution BRZ '17, Toyota Supra 3.0GT Turbo A '88 και Toyota MR2 GT-S '97. Επιστρέφουν, με άλλα λόγια, στο GT ιστορικές παρουσίες από Toyota και Subaru, ενώ το Sport αποκτά και το πρώτο του "σωστό" αυτοκίνητο Formula 1, έστω κι αν είναι για την ώρα φανταστικής σχεδίασης και όχι των αληθινών αγώνων.

O άλλος τομέας στον οποίο έχει δοθεί περισσότερη προσοχή είναι αυτός της "αξιολόγησης καλού οδηγού" (sportsmanship rating) που το GT Sport αποδίδει στους παίκτες αναλόγως με την συμπεριφορά που επιλέγουν να έχουν απέναντι στους άλλους οδηγούς κατά την διάρκεια των αγώνων. Οι αλγόριθμοι της Polyphony Digital που υπολογίζουν αν ένας παίκτης "οδηγεί καθαρά" ή προσπαθεί να νικήσει με επιθετικές συγκρούσεις είναι πια αυστηρότεροι, όχι μόνο μειώνοντας την βαθμολογία (driver rating) ενός τέτοιου παίκτη, αλλά τιμωρώντας τον και με χρονική ποινή. Αν αυτός συνεχίσει να οδηγά έτσι αυξάνεται η χρονική ποινή, η οποία αν ξεπεράσει ένα όριο τόν αποκλείει εντελώς από τον τρέχοντα αγώνα. Η Polyphony υλοποίησε, τέλος, και σύστημα με το οποίο μπορεί να κάνει κάποιος αρνητική αναφορά για την οδηγική συμπεριφορά κάποιου παίκτη. Καιρός ήταν, μάλλον!


ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΣΤΑ ΑΡΘΡΑ