αθηνόραμα digital

Τετάρτη, 7 Ιουνίου 2017

Tekken 7

Προσεγμένο, εντυπωσιακό, άξιο της παράδοσής του

Είδος: Fighting
Τιμή: €69.99

Εταιρία: Namco
Διανομή: Bandai Namco Entertainment

Το 2017 εξελίσσεται σε μία από τις καλύτερες χρονιές... ever για τους θιασώτες των fighting games, των τίτλων μάχης σώμα με σώμα δηλαδή χρησιμοποιώντας όλων των ειδών τους εικονικούς χαρακτήρες. Από την αρχή της χρονιάς έχει κυκλοφορήσει το Injustice 2, μόλις έγινε διαθέσιμη η μεγάλη αναβάθμιση του Street Fighter V και τον Σεπτέμβριο θα εμφανιστεί στα καταστήματα το Marvel vs Capcom Infinite - όμως καμία από αυτές τις παραγωγές δεν έχει το "ειδικό βάρος" του Tekken 7, του νεότερου μέλους της θρυλικής σειράς τίτλων που στο οικιακό περιβάλλον ξεκίνησε από το αρχικό PlayStation το 1994 και έκτοτε έχει προσφέρει αναρίθμητες ώρες διασκέδασης σε εκατομμύρια παίκτες. Η έκδοση αυτή δεν είναι μόνο η πρώτη για τα νεότερα συστήματα οικιακής ψυχαγωγίας, τα PS4/Xbox One, αλλά και η πρώτη σε όλη την πορεία της σειράς που γίνεται διαθέσιμη για προσωπικούς υπολογιστές. Πώς την κρίνουμε, λοιπόν;

Όσον αφορά στο πώς εντάσσεται το Τ7 στην γενικότερη εξέλιξη του σεναρίου που συνδέει μεταξύ τους τις διάφορες εκδόσεις όλα αυτά τα χρόνια, προτιμούμε να μην... προδώσουμε τίποτε, έστω κι αν η ίδια η Namco αναφέρεται στην "ολοκλήρωση του εμφυλίου των Mishima" - θα καταθέσουμε, απλώς, ότι στην υπόθεση έχει έξυπνα εμπλακεί ο Akuma των Street Fighter (ώστε να δικαιολογηθεί πειστικά η παρουσία του στον τίτλο), ενώ για την... "ολοκλήρωση" δεν θα είμασταν και τόσο βέβαιοι (με άλλα λόγια αυτό δεν είναι σε καμία περίπτωση το τελευταίο Tekken). H όλη παρουσίαση του "σεναριακού" τμήματος (Story Mode) είναι όπως πάντοτε φροντισμένη τεχνικά, όμως η αλήθεια είναι πως θα μπορούσε να είναι περισσότερο ενδιαφέρουσα και σίγουρα να εμπεριέχει λιγότερες σεκάνς που ο παίκτης απλώς παρακολουθεί.

Για... μία φορά και ποτέ ξανά, το Story Mode είναι ΟΚ - αλλά ως εκεί. Θα προτιμούσαμε στην θέση του ένα Arcade Mode με μόνο "συνδετικές" σεκάνς και περισσότερους, προοδευτικά δυσκολότερους αντιπάλους (αντί για τους μόλις 5 που προσφέρει τώρα), αλλά καταλαβαίνουμε τους λόγους για τους οποίους η Namco ήθελε την "κινηματογραφική" προσέγγιση: προκειμένου να εντυπωσιάσει και να προσελκύσει νέο κοινό για τα Tekken, πέρα από αυτό που ούτως ή άλλως ακολουθεί πιστά την σειρά. Η ιαπωνική εταιρεία, ωστόσο, επέλεξε από την μία πλευρά να κάνει αυτό και από την άλλη... να μην συμπεριλάβει μία σαφή, επεξηγηματική "εκπαιδευτική" επιλογή παιχνιδιού για τους αρχάριους που έρχονται για πρώτη φορά σε επαφή με τους μηχανισμούς των Tekken (το Training Mode είναι πλήρες αλλά χρειάζεται... επεξήγηση το ίδιο για να αξιοποιηθεί). Κάποια πράγματα γίνονται αντιληπτά μέσα από το Story Mode, αλλά δεν είναι αρκετά - πρόκειται για κάτι που μπορεί να προστεθεί στο μέλλον, πάντως.


ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΣΤΑ ΑΡΘΡΑ