Η κρίση είναι λέξη ελληνική και ποιοι θα μπορούσαν να την «αφηγηθούν» πιο… έξυπνα αν όχι 45 από τους κορυφαίους Έλληνες δημιουργούς οπτικής επικοινωνίας, που σαρώνουν στα βραβεία του κλάδου (με περισσότερες από 1.240 διεθνείς και εθνικές διακρίσεις); Μετά τη Σμύρνη της Τουρκίας και τη Σόφια της Βουλγαρίας, η έκθεση «Crisis is a greek word», μια πρωτοβουλία των Ελλήνων σχεδιαστών με στόχο να αφηγηθούν την κατάσταση στην Ελλάδα της κρίσης, καταφτάνει και στην Τεχνόπολη στο Γκάζι (25-28/4). Όσοι περάσετε μια βόλτα θα δείτε έργα δημιουργικών όπως οι Beetroot, Designers United, Charis Tsevis, K2 design, Nomint, Π6, Kanella, Δημήτρης Αρβανίτης, Chris Trivizas design, Δημήτρης Αρβανίτης, Polka dot, Sereal designers, Bob Studio, 2yolk, αλλά και από τους νικητές των σχετικών διαγωνισμών που πραγματοποιήθηκαν στην Τουρκία και την Βουλγαρία ως μέρος της παγκόσμιας ανταλλαγής εικόνων για το πώς αντιλαμβάνονται την κρίση οι άλλοι.
Περισσότερες πληροφορίες
Crisis is a greek word
Γνωστά ονόματα της ελληνικής σκηνής της οπτικής επικοινωνίας (Beetroot, Designers United, K2 design, Π6, Δ. Αρβανίτης κ.ά.) αλλά και δημιουργοί από την Τουρκία και τη Βουλγαρία για την Ελλάδα της κρίσης