Ο Τhodoris Triantafillou ξεδιπλώνει το «Trilogy»

O DJ και παραγωγός Thodoris Triantafillou έχει νέο άλμπουμ και μάλιστα τριπλό! Με αφορμή την κυκλοφορία του πρώτου μέρους του την Πέμπτη 15/1 μίλησε για το τολμηρό του εγχείρημα στο «α»

Ο Τhodoris Triantafillou ξεδιπλώνει το «Trilogy»

O DJ και παραγωγός Thodoris Triantafillou έχει νέο άλμπουμ και μάλιστα τριπλό! Με αφορμή την κυκλοφορία του πρώτου μέρους του την Πέμπτη 15/1 μίλησε για το τολμηρό του εγχείρημα στο «α»

Ο Τhodoris Triantafillou ξεδιπλώνει το «Trilogy» - εικόνα 1

Η πορεία του Θοδωρή Τριανταφύλλου τα τελευταία είκοσι χρόνια στην ηλεκτρονική χορευτική μουσική δεν έχει πάψει να διαγράφει ανοδική τροχιά με house DJ sets στα μεγαλύτερα club της χώρας, αλλά και με μια διαρκή ροή παραγωγών τόσο με τον Lostra (ως Νοvox) και με τον σταθερό του συνεργάτη CJ Jeff όσο και ως σόλο recording artist… Η κυκλοφορία ωστόσο που ξεχωρίζει ανάμεσα στις δεκάδες έως τώρα ηχογραφήσεις του, είναι το ολοκαίνουργιο τριπλό του άλμπουμ το οποίο κυκλοφορεί από το νεοσύστατο δικό του label Glory Hill Studio σε τρία χρονικά στάδια, τον Ιανουάριο, το Φεβρουάριο και το Μάρτιο. Ο ίδιος μας μίλησε για την φιλόδοξη κυκλοφορία του «Trilogy».

Πώς προέκυψε η ιδέα για το «Trilogy»; Μπορείς να εξηγήσεις το σκεπτικό γύρω από την κυκλοφορία του άλμπουμ σε τρία διαφορετικά στάδια;
Το άλμπουμ ξεκίνησε ως ιδέα εδώ και ένα χρόνο περίπου, όταν αποφάσισα ότι τελικά θα το κάνω. Είχα ήδη περισσότερα από 120 κομμάτια για να διαλέξω! (δεν ήταν όλα τελειωμένα φυσικά). Υπήρχαν όμως πολλά διαφορετικά είδη κομματιών μεταξύ τους και δεν θα έβγαζαν πολύ νόημα αν τα έβαζα όλα μαζί σε μια κυκλοφορία. Επίσης είχα και πολλές δουλειές που είχα κάνει με άλλους παραγωγούς και μουσικούς, και δουλειές που ήθελα να κάνω με πολλούς ακόμα. Έτσι και κατέληξα στο εξής concept. Να το χωρίσω σε 3 μέρη για να μπορέσω να ξεχωρίσω, να διακαιολογήσω το κάθε κομμάτι, και να το εντάξω στο πλαίσιο που πρέπει, έτσι ώστε να μην μπερδέψω και τον ακροατή και να μην χαλάσω την ροή.
Εφόσον μιλάμε για άλμπουμ, δεν ήθελα σε καμία περίπτωση να φανεί σαν συλλογή κομματιών. Για να καταφέρω να εκφράσω αυτό που σκεφτόμουν έκανα τον εξής διαχωρισμό: επειδή ο κόσμος με γνωρίσε μέσα απο «house» παραγωγες έβαλα στο πρώτο μέρος τα κομμάτια τα οποία ήταν τα πιο χαλαρά αλλά και διαφορετικής φιλοσοφίας από αυτή της «house» για να τους κάνω μια εισαγωγή και στην άλλη μου μουσική πλευρά. Πιο μουσικά κομμάτια και κάπως πιο κινηματογραφικά αλλά και ραδιοφωνικά. Όπως θέλει ο καθένας ας τα ονομάσει. Στο δεύτερο μέρος επέλεξα να βάλω τα πιο χορευτικά κομμάτια, αυτά που θα παιχτούν από DJs στα club. Και για να καταλήξω, στο τρίτο μέρος στο οποίο έβαλα όλες τις συνεργασίες που έχω κάνει με Έλληνες παραγωγούς (Mikael Delta, CJ Jeff, Olga Kouklaki, Freespirit, Dj Angelo, Mihalis Safras, Tony G + Antonio, Xenios)

Ποιο στοιχείο που σε φέρνει κοντά με τους καλλιτέχνες με τους οποίους συνεργάστηκες στο τρίτο μέρος του Trilogy;
Το στοιχείο που λες εδώ λειτούργησε λίγο ανάποδα, είναι ο διαφορετικός χαρακτήρας του καθενός και κυρίως η σχέση που έχω με τον καθένα ξεχωριστά. Όταν ακούσετε το τρίτο μέρος θα καταλάβετε τι εννοώ. Προσπάθησα πολύ να διαλέξω με ποιους θα συνεργαστώ τελικά για να βγει αυτή η διαφορετικότητα. Δυστυχώς είναι πάρα πολλοί και αυτοί που με τους οποίους δέν συνεργάστηκα. Κανονικά θα έπρεπε να βγάλω άλλη μια τριλογία με συνεργασίες.

Σε μια εποχή που το file browsing και η αποσπασματική ακρόαση είναι ο κυρίαρχος τρόπος να ακούς μουσική, πώς επέλεξες να εστιάσεις την προσοχή σου στην κυκλοφορία ενός τριπλού άλμπουμ και μάλιστα χωρίς singles – προπομπούς;
Κι εδώ το σκέφτηκα ανάποδα. Το νόημα σε ένα άλμπουμ είναι να το ακούσεις ολόκληρο, από την αρχή έως το τέλος χωρίς παύση. Η υπερπληροφόρηση της εποχής και η γρήγορη κατανάλωση των πληροφοριών που δεχόμαστε καθημερινά μας έχει κάνει ανυπόμονους και δυστυχώς αδιάφορους να ακούσουμε κάτι το όποίο διαρκεί περισσότερο από 5 λεπτά. Δεν υπήρχε λόγος για single εφόσον δεν θα είχε νόημα να ξεχωρίσω κάποια κομμάτια από κάποια αλλά - τι άλμπουμ θα ήταν αυτό αν έβγαζα πρώτα τα singles; - ότι έκανα σε αυτό το άλμπουμ θα πήγαινε χαμένο. Όπως επίσης δεν θα μπορούσα να ξεχωρίσω και να διαχωρίσω τους ανθρώπους με τους οποίους συνεργάσθηκα στο τρίτο μέρος, τους σέβομαι όλους για την δουλεία που έχουν κάνει μέχρι τώρα και δεν θα μπορούσα να να επιλέξω μόνο έναν για να παρουσιάσω μια δουλειά που έχει γίνει από πολλούς. Για αυτό επέλεξα να βγάλω αυτό το άλμπουμ με τον τρόπο που αναφέραμε. Για να το ακούσουν όσοι πραγματικά ξέρουν, και θέλουν να ακούσουν μια ολοκληρωμένη μουσική πρόταση.

Ο Τhodoris Triantafillou ξεδιπλώνει το «Trilogy» - εικόνα 2

Η ποικιλία και η αδιαφορία για συγκεκριμένα genres της χορευτικής είναι βασικά στοιχεία της προσωπικότητας του Trilogy. Πως αντιμετώπισες την πρόκληση να ενσωματώσεις όλα αυτά τα διαφορετικά είδη στο άλμπουμ;
Υπάρχουν συστατικά του μουσικού σου γούστου και των επιρροών σου τα οποία δεν χώρεσαν στο άλμπουμ; Έχω πλήρη αδιαφορία όπως είπες για τα genres, δεν με απασχολεί καθόλου αν κάτι είναι deep house, techno η οτιδήποτε άλλο, δεν θέλω να ανήκω σε μουσικά υποείδη για να μην περιορίζεται η καλλιτεχνική μου έκφραση. Όλα είναι μουσική στα αυτιά μου. Ακόμα και ο θόρυβος από τα μηχανήματα. Όλα έχουν μια τονική και την δική τους αρμονία.
Για να απαντήσω στο δεύτερο μέρος της ερώτησης, υπάρχουν συστατικά του μουσικού μου γούστου τα οποία δεν xώρεσαν, και αυτό για να μην χαλάσω την ροή των κομματιών και την κοινή αισθητική για το κάθε μέρος του άλμπουμ. Η πιο δύσκολη στιγμή ήταν όταν ήρθε η ώρα να διαλέξω τα κομμάτια που με εκφράζουν 100% αλλά και που θα είχαν και νόημα για να ενταχθούν σε ένα πρώτο προσωπικό άλμπουμ. Για παράδειγμα, αν παρατηρήσεις το πρώτο κομμάτι του άλμπουμ το "Intro" είναι απόσπασμα από το κομμάτι που κάναμε με την Nomi Ruiz. Είχα πολλά να διαλέξω για Intro η αν θές για πρώτο κομμάτι, αλλά δεν θα θυσίαζα σε καμία περίπτωση την ροή του άλμπουμ για να βάλω ακόμα ένα κομμάτι. Για αυτό κατέληξα στα 8 κομμάτια σε κάθε μέρος, για να έχω έναν αυτοπεριορισμό, να μπορέσω να έχω ενιαία δομή και κοινή γραμμή στο κάθε μέρος. Επίσης αν παρατήρησες η διάρκεια του πρώτου μέρους είναι γύρω στα 45', μικρή για άλμπουμ. Αλλά για μένα είναι ολοκληρωμένο.

Γιατί αποφάσισες να δημιουργήσεις το δικό σου label, το Glory Hill Studio, για την κυκλοφορία του άλμπουμ; Πώς βλέπεις την εξέλιξη του Glory Hill Studio στο μέλλον; Θα είναι ένα προσωπικό imprint ή σκοπεύεις να δώσεις βήμα έκφρασης και σε άλλους καλλιτέχνες;
Όταν αποφάσισα ότι θα βγάλω άλμπουμ ήθελα να εκφράσω και τις άλλες μουσικές πλευρές μου. Ήθελα να γίνει όπως ακριβώς το είχα στο μυαλό μου. Αν το έδινα σε κάποιο άλλο label θα είχαμε προβλήματα του στιλ, "αυτό δεν κάνει για το label μας", "αυτό είναι ωραίο αλλά πρέπει να αλλάξει λίγο για να ταιριάξει στο ύφος του label" και λοιπές τέτοιου είδους συζητήσεις με τους Α&R του κάθε label. Οπότε η λύση ήταν μια, να το βγάλω στο δικό μου label. Και έτσι θα κέρδιζα την απόλυτη καλλιτεχνική μου ελευθερία. Αλλά ταυτόχρονα θα έδινα και μια γραμμή για το ύφος του Glory Hill Studio σαν label, έτσι ώστε να καταλάβουν και άλλοι καλλιτέχνες την αισθητική του. Η οποία είναι η δύναμη της μουσική του, ο χαρακτήρας του κάθε καλλιτέχνη και ο σκοπός του. Δηλαδή, αν πιστεύεις στον εαυτό σου, έχεις δυνατή άποψη για αυτό που κάνεις και μπορείς να το στηρίξεις και να το υποστηρίξεις στο μέλλον, είμαστε έτοιμοι να σε ακούσουμε. Δεν δεχόμαστε demo αν είναι μόνο ένα κομμάτι, πρέπει να ξέρουμε ότι μπορεί κάποιος να έχει συνέχεια σε αυτό που κάνει, αν θέλει να κάνει καριέρα. Δεν κάνουμε μόνο το hobby μας στο Glory Hill Studio, προσπαθούμε να βρούμε νέους καλλιτέχνες που θα αλληλοβοηθηθουμε για να παρουσιάσουμε και να εξάγουμε την ελληνική ηλεκτρονική μουσική σκηνή στον υπόλοιπο κόσμο.

Ακούγοντας το πρώτο μέρος του Trilogy δεν μπορώ να μην παρατηρήσω το αβίαστο flow… πόσο μέτρησε σε αυτό η εμπειρία σου ως DJ;
Μέτρησε περισσότερο η εμπειρία μου ως ακροατής. Έχω μια πάρα πολύ μεγάλη συλλογή και μπορώ να σου πω ότι την έχω ακούσει όλη. Από την αρχή ως το τέλος. Όλα τα άλμπουμ, όλων των μουσικών ειδών. Από cumbia μέχρι hip hop και νιγηριανό funk του ‘70. Από disco μέχρι πειραματική electronica. Απο jazz μέχρι techno και drum ‘n’ bass. dub, ψυχεδελικά σχήματα, soundtracks, noise. Ακούω τα πάντα τα τελευταία 25 χρόνια.

Θα υπάρξουν events τα οποία θα σχετίζονται με την κυκλοφορία του Trilogy;
Θα υπήρχαν αλλά λόγω φόρτου εργασίας δεν έχω καταφέρει να τα οργανώσω όπως θέλω. Eίμαι της άποψης ό,τι κι αν κάνεις να το κάνεις καλά. Λογικά θα γίνει ένα κεντρικό event όπου θα παρευρεθούν όλοι όσοι έχουν συμβάλει στην δημιουργία αυτού του άλμπουμ. Μέρος, ημερομηνία και λοιπά θα ανακοινωθούν όταν όλα έχουν ολοκληρωθεί. Δηλαδή μετά την κυκλοφορία του "Chapter ΙΙΙ", όπου κυκλοφορεί τον Μάρτιο. Το δεύτερο μέρος βγαίνει Φεβρουάριο.

Γιατί είναι το άλμπουμ digital only;
Γιατί το κόστος παραγωγής αλλά και η λιανική πώληση αυτού του άλμπουμ με 24 μουσικά κομμάτια θα έφτανε πολύ ψηλά για την παραγωγή του σε βινύλιο. Δηλαδή για να μπούμε σε οικονομικές λεπτομέριες, η εκτύπωση 300 κομματιών βινυλίου 180 γραμμαρίων με 2-3 κομμάτια, εξώφυλλα και έγχρωμη εκτύπωση φτάνει στην εποχή μας γύρω στα 1500 ευρω, στην λιανική αγορα βγαίνει με € 10-12 περίπου, ενα διπλό 12" άλμπουμ έχει γύρω στα € 22-25. Ενα εξαπλό πόσο θα είχε για παραγωγή με HardBox και πόσο θα έβγαινε στην αγορα; Πάνω απο € 60! Ποιος θα το αγόραζε; Πώς θα έβγαζε τα εξοδά του; Είμαστε καινουργιο label και στην αγορα του βυνιλιου δεν έχουμε δημιουργήσει ακομα κοινό Αν κάποιος θέλει να το χρηματοδοτήσει εγω είμαι ανοιχτός σε προτάσεις. Για CD ουτε λόγος! Απορώ ακόμα γιατί υπάρχει αυτό το format, δεν εξυπηρετεί πουθενά.

Από άποψη παραγωγής ποια άλλα releases έχεις στα σκαριά μετά την ολοκλήρωση της κυκλοφορίας του Trilogy;
Είναι να κυκλοφορήσουν 4-5 EP, μερικά remix, και συνεργασίες που θέλω καιρό να κάνω. Και στο label μας αλλά και από διάφορες δισκογραφικές εταιρείες στο εξωτερικό. Υπάρχει πολύ υλικό να βγει φέτος, το 2015 είναι μια παραγωγική χρονιά. Μέχρι το καλοκαίρι θα έχουν κυκλοφορήσει ούτε λίγο ούτε πολύ περισσότερα από 30 νέα κομμάτια.

Το Chapter I του «Trilogy» κυκλοφορεί στις 15/1 από τα itunes, Beatport, Spotify και όλα τα μεγάλα ψηφιακά δισκοπωλεία

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Bars & Clubs

'Paradiso': Sustainability σε ένα από τα καλύτερα μπαρ του κόσμου

Το εμβληματικό σποτ της Βαρκελώνης βλέπει σε μια πιο βιώσιμη μπάρα μέσω (και) του Paradiso Sustainability Summit.

ΓΡΑΦΕΙ: ΜΠΑΜΠΗς ΔΟΥΚΑς
08/04/2024

Ο DJ Ravin για ένα τελευταίο ανοιξιάτικο session στο "Athenee"

Ο διάσημος DJ από το Παρίσι αναμένεται να μάς ταξιδέψει ξανά με τις μουσικές του επιλογές στα κορυφαία μπαρ για τα οποία η πόλη φημίζεται.

Οι KAS:ST ξανά στην Αθήνα με ένα εντυπωσιακό audio-visual πρότζεκτ

Το SEDS Lifestyle παρουσιάζει ένα εκρηκτικό lineup στο "Universe Warehouse".

5.475 ημέρες 'Baba Au Rum': Ένα μπαρ για τον κόσμο

Δημιουργικότητα και fun, ρούμια και κοκτέιλ, προσωπικότητα και έξω καρδιά. Ένα από τα πιο επιδραστικά μπαρ της χώρας και ένα από τα σημαντικότερα της παγκόσμιας μπάρας, κλείνει μία δεκαπενταετία ζωής.

Στις αθηναϊκές παμπ πριν και μετά την St. Patrick's Day

Το αντίστοιχο του ιταλικού εστιατορίου σε μπαρ, είναι η παμπ. Ευτυχώς, υπάρχουν και στην πόλη αρκετά από εκείνα ακριβώς τα μέρη με τη χαλαρή ατμόσφαιρα, τις ένοχα απολαυστικές λιχουδιές και τη μονίμως ρέουσα μπύρα.

Μετά το 'Line', έρχεται το 'Walk In Athens'

Η ομάδα του πρωτοποριακού αθηναϊκού μπαρ παρουσιάζει προσεχώς ένα ακόμη πολύ ιδιαίτερο ολοήμερο κόνσεπτ.

Ο Αλέξανδρος Χριστόπουλος αναβιώνει το "Studio 54" στο "Athenee"

Ο Αλέξανδρος Χριστόπουλος φέρνει τον μύθο του νεοϋορκέζικου κλαμπ στην καρδιά της Αθήνας, για ένα one night only event