Πιέρ Πάολο Παζολίνι

1975

Salò, 120 Μέρες στα Σόδομα

Salò o le 120 Giornate di Sodoma
3,5
  • Σινεφίλ
  • 1975
  • Έγχρ.
  • Διάρκεια: 117 '

Στην υπό ναζιστική κατοχή Βόρεια Ιταλία του 1944, τέσσερα ανώτερα μέλη της φασιστικής εξουσίας απάγουν μια ομάδα νεαρών αντρών και γυναικών. Τους κρατούν για 120 ημέρες, υποβάλλοντάς τους σε κάθε είδους βασανιστήρια, διαστροφή και εξευτελισμό.

1970

ΔΕΚΑΗΜΕΡΟ

IL DECAMERO
  • Ερωτική
  • 1970
  • Έγχρ.

Ελεύθερη κινηματογραφική διασκευή του ομώνυμου σατιρικού γραπτού του Βοκάκιου.

1969

Μήδεια

Medea
4
  • Δραματική
  • 1969
  • Έγχρ.
  • Διάρκεια: 110 '

Φτάνοντας στην Κολχίδα, τόπο ενός αρχέγονου πολιτισμού, ο Ιάσονας ερωτεύεται την κόρη του βασιλιά Μήδεια, η οποία τον βοηθά να κλέψει το χρυσόμαλλο δέρας. Όταν όμως επιστρέφουν στην Ελλάδα, εκείνος την εγκαταλείπει κι ετοιμάζεται να παντρευτεί την κόρη του βασιλιά του Άργους Γλαύκη.

Το Χοιροστάσιο

Porcile
3,5
  • Δραματική
  • 1969
  • Έγχρ.
  • Διάρκεια: 99 '

Οι παράλληλες ιστορίες ενός λήσταρχου στη Σικελία του 15ου αιώνα, ο οποίος μάχεται για τη ζωή του, κι ενός γόνου μεγαλοαστικής οικογένειας στη Γερμανία των ’60s, ο οποίος βιώνει μια ολική ψυχολογική κατάρρευση.

1968

Το Θεώρημα

Teorema
5
  • Σινεφίλ
  • 1968
  • Έγχρ.
  • Διάρκεια: 105 '

Ένας επισκέπτης στο σπίτι ενός βιομηχάνου γίνεται αντικείμενο του πόθου για όλα τα μέλη της οικογένειας.

1962

Mamma Roma

4
  • Κοινωνική
  • 1962
  • Α/Μ
  • Διάρκεια: 106 '

Η Μάμα Ρόμα εγκαταλείπει το επάγγελμα της πόρνης και μετακομίζει σε μια μικροαστική συνοικία με τον έφηβο γιο της, ο οποίος αγνοεί το «αμαρτωλό» παρελθόν της. Όταν όμως το πληροφορείται, πληγώνεται συναισθηματικά και ως αντίδραση αφήνεται να παρασυρθεί από την παρανομία.

1961

Ακατόνε

Accattone
4
  • Σινεφίλ
  • 1961
  • Α/Μ
  • Διάρκεια: 120 '

O Ακατόνε, ένας μικρο-προαγωγός στις λαϊκές συνοικίες της Ρώμης, χάνει την πηγή των εισοδημάτων του, όταν η αστυνομία συλλαμβάνει την "κοπέλα" του. Προσπαθεί να μπάσει στο επάγγελμα τη Στέλλα, μια αθώα και αφελή κοπέλα που είναι ερωτευμένη μαζί του, δοκιμάζει ακόμα και να δουλέψει, σύντομα, όμως, επιστρέφει στην παρανομία, βρίσκοντας τραγική κατάληξη. Η πρώτη ταινία του Παζολίνι είναι ένα κράμα όψιμου νεορεαλισμού και χριστιανικής αλληγορίας, με φόντο το υπο-προλεταριάτο της Ρώμης, έναν κόσμο που γνώριζε τόσο καλά ο ποιητής του "Μια βίαιη ζωή".

Best of Network