Κριτική

Έτερος Εγώ

Από -

Το ελληνικό «Seven» έχει ιδέες αλλά και άλλες τόσες σεναριακές αυθαιρεσίες, φωσκολικές υπερβολές κι έναν πολύ αδύναμο βασικό πρωταγωνιστή.

Κάνοντας πρεμιέρα στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης, η δεύτερη ταινία του Σωτήρη Τσαφούλια επέστρεψε από τη συμπρωτεύουσα με το βραβείο Κοινού αλλά κι εκείνο της Νεότητας, το οποίο απένειμαν φοιτητές του τμήματος Κινηματογράφου. Παράδοξο από τη μία, καθώς υπήρχαν σαφώς καλύτερες ελληνικές ταινίες στο πρόγραμμα, κατανοητό όμως από την άλλη, μια και είναι ξεκάθαρο πια πως οι Έλληνες θεατές έχουν χάσει κάθε επαφή με τις εγχώριες φεστιβαλικές ταινίες και αναζητούν οτιδήποτε μοιάζει αφηγηματικά οικείο, στρωτό και προσβάσιμο. τώρα το κατά πόσο φταίνε σε αυτό οι φεστιβαλικές ταινίες και το γιατί οι φοιτητές κινηματογράφου σκέφτονται ως απλοί θεατές δεν είναι του παρόντος.

Το «Έτερος Εγώ» μοιάζει να έχει βγει από μοδάτο λογοτεχνικό μπεστ σέλερ (ο συγγραφέας Τεύκρος Μιχαηλίδης των «Πυθαγόρειων εγκλημάτων» βοήθησε στο σενάριο και κάνει μια σύντομη εμφάνιση) στο οποίο ένας μοναχικός καθηγητής Εγκληματολογίας αναλαμβάνει να βοηθήσει την αστυνομία στην εξιχνίαση μιας­ σειράς τελετουργικών φόνων, τους οποίους ο δράστης συνοδεύει με πυθαγόρεια ρητά. Μαθηματικά, εγκλήματα και φιλοσοφία συναντιούνται λοιπόν σε ένα τυπικό αστυνομικό θρίλερ της μετα­-«Seven» εποχής, στο οποίο το ερμηνευτικό κλειδί δεν είναι τα θανάσιμα αμαρτήματα, αλλά οι φίλιοι αριθμοί του Πυθαγόρα και όπου για όσο Φίντσερ απολαμβάνουμε άλλο τόσο Φώσκολο πρέπει να υποστούμε.

Και αυτό γιατί­ ο Τσαφούλιας διαθέτει ιδέες και μια σχετική γνώση για το πώς δομείται ένα σύγχρονο θρίλερ, δεν διαθέτει όμως ούτε τα μέσα να στήσει μια ευπρόσωπη παραγωγή που απαιτεί μια ταινία του είδους (όλα θυμίζουν τηλεοπτικό επεισόδιο ελληνικού «CSI») ούτε τη σεναριακή στιβαρότητα η οποία θα τον κρατούσε μακριά από λογικές αυθαιρεσίες, ευκολίες στην εξέλιξη της πλοκής και σχηματική περιγραφή των χαρακτήρων. Παρακάμπτουμε λοιπόν πόσο εύθραυστο είναι το τελικό σκεπτικό του δολοφόνου (ασύλληπτος κόπος, μεγαλοφυές σχέδιο κι εξαιρετικά τυχερή εκτέλεση) και ξεπερνάμε την αδικαιολόγητα υποτονική ερμηνεία του Πυγμαλίωνα Δαδακαρίδη, καταλήγοντας στο ότι περισσότερο από μια ημιτελή, φιλότιμα αδέξια προσπάθεια, το «Έτερος Εγώ» είναι μια πραγματικά χαμένη ευκαιρία για το φιλικό προς τον θεατή ελληνικό σινεμά.

Ελλάδα. 2016. Διάρκεια: 116΄. Διανομή: FEELGOOD ENT.

Σχετικά Θέματα

Δώσε το σχόλιο σου

* Όνομα * e-mail
Σχόλιο

Έχω διαβάσει και αποδέχομαι τις οδηγίες και τους όρους χρήσης
Επιθυμώ να λάβω ενημέρωση με email σε περίπτωση απάντησης

  • Κατια πριν από 22 ημέρες

    Απογοητευτικός. Η ταινία ηταν υπέροχη,σε καθηλώνει απο το πρώτο λεπτο εώς το τελευταίο.

  • Πετρίνα πριν από 24 ημέρες

    Όχι δα, κύριε Μήτση!

  • Δημήτρης πριν από 27 ημέρες

    Κύριε Μήτση νομίζω πως πρέπει να αλλάξετε επάγγελμα!

  • Κυριαζής πριν από 27 ημέρες

    Η ταινία είναι μιά πολύ αξιόλογη δουλειά και κρατάει το ενδιαφέρον του θεατή μέχρι το τέλος. Αδυναμίες πάντα θα υπάρχουν σε μία ταινία όπως προφανώς αδυναμίες έχει και ο κ. Μήτσης με τους αριθμούς, αλλιώς δεν εξηγείται η κριτική του και το κράξιμο που εισέπραξε απο το κοινό που είναι ΠΑΝΤΑ ο καλύτερος κριτής. Αλλάξτε δουλειά κ. Μήτση...

  • Μαρία πριν από 29 ημέρες

    Καταπληκτική ταινία!Απογοητευτική η κριτική του κ.Μήτση.Δεν γνωρίζω ποια είναι η αιτία που νίκησε την αντικειμενικότητα του και την αγάπη του για την τέχνη και το παρέσυρε να κατακρεουργήσει μία τόσο αξιόλογη προσπάθεια,είναι πραγματικά θλιβερό. Δεν μπορώ παρά να σκεφτώ πώς η εν λόγω κριτική σχετίζεται με διαπροσωπικές σχέσεις και συμφέροντα του χώρου. Κ.Μήτση έρχεται κάποια στιγμή στην ζωή μας που πρέπει να κάνουμε ένα βήμα πίσω και να υποδεχθούμε την νέα γενιά. Δεν πρόκειται για αντικατάσταση αλλά για φυσική εξέλιξη.Υπάρχει πάντα τρόπος και χρόνος να διορθώσετε το λάθος σας.Τελοσπάντων, εκπληκτική προσπάθεια, φοβερές ερμηνείες,άψογο μακιγιάζ και γενικά υψηλό επίπεδο, Μπράβο!

  • Βασιλης πριν από 29 ημέρες

    Η κριτικη της ταινιας απο τον (ο θεος να τον κανει) κριτικο ταινιων κ. Μητση ειναι επιοικως για γελια! Η ταινια ειναι εξαιρετικη!! Ανεπιφυλακτα να τη δειτε!

  • Κυθραιώτης Δημοσθένης πριν από 1 μήνες

    Μόλις χθες είδα την ταινία μαζί με αλλοδαπούς φίλους. Η ταινία είναι καταπληκτική και οι φίλοι έπαθαν σοκ με το πόσο καλές και ποιοτικά γυρισμένες ελληνικές ταινίες έχουμε. Δεν ξέρουν όμως πως εξαιτίας του κυρίου Μήτση και του κάθε κυρίου Μήτση, τα φτερά τέτοιων δημιουργιών κόβονται. Φυσικά εμείς οι απλοί άνθρωποι δεν έχουμε ιδέα από τέχνη όπως οι κριτικοί κινηματογράφου, αλλά τελευταία αναρωτιέμαι πόση ιδέα έχουν οι κριτικοί κινηματογράφου. Πρέπει να ληφθεί υπόψιν και η χρηματοδότηση κάθε ταινίας στο τελικό της αποτέλεσμα. Το μακιγιάζ είναι ίσως ό,τι καλύτερο έχουμε δει μετά το Κακό στην Ελλάδα. Για την ερμηνεία του υπέροχου κυρίου Δαδακαρίδη μάλλον οι κριτικοί πρέπει να ξαναδούν την ταινία. Πώς είναι δυνατόν να μην είναι υποτονικός ένας άνθρωπος ο οποίος φοβάται ανά πάσα στιγμή μη φύγει ο πατέρας του από τη ζωή ενώ την ίδια στιγμή γνωρίζει πως τον κρατά μάταια στη ζωή για ν' αναπληρώσει τα δικά του κενά; Πώς είναι δυνατόν να μην είναι υποτονικός ένας άνθρωπος ο οποίος παλεύει εσωτερικά με το τι είναι ηθικό και τι νόμιμο; Χαίρομαι πραγματικά που το κοινό δεν λαμβάνει πλέον υπόψη του τις κριτικές και επιβραβεύει τέτοιες ταινίες.

  • Ανίτα πριν από 1 μήνες

    Προσωπικά μπαίνω στη σελίδα σας για να διαβάσω τις κριτικές κοινού μιας και με τις κριτικές των επαγγελματιών ΞΕΝΕΡΩΝΩ απίστευτα.

  • Αναστασιάδης Γιώργος πριν από 1 μήνες

    πολύ καλή ταινία. αξίζει να την δείτε. Απαράδεκτη κριτική. πραγματικά με λυπεί αυτή η κριτική. αναρωτιέμαι τι προβλήματα έχει ο κύριος που έγραψε το κείμενο...

  • Βαρβαρα πριν από 1 μήνες

    Μολις είδα κ γω τη ταινία...για μια ακόμα φορά απορώ με τη κριτική σας κύριε Μήτση!Εγώ είδα μια καλογυρισμενη ταινία...με αμείωτο ενδιαφέρον από την αρχή μέχρι το τέλος!οι ερμηνείες φοβερές και η πλοκή σε κρατάει σε εγρήγορση!Να τη δείτε!Αξίζει!Επιτέλους ο καλος ελληνικός κινηματογράφος "ξαναχτυπά"!!!

  • Kostas πριν από 1 μήνες

    Η κριτική είναι τραγικά άδικη για την εν λόγω ταινία. Μοιάζετε να μην το είδατε ποτέ αγαπητέ. Η ταινία, εκτός του ότι είναι πρωτότυπη σαν είδος για ελληνικό κινημ/φο, είναι ένα έπος σε σχέση με αυτά που βλέπουμε τα τελευταία χρόνια. Το σενάριο είναι μια χαρά. Πώς θα μπορούσαν να καταλήξουν στο δολοφόνο δηλαδή? Είδατε κανένα στοιχείο που να οδηγεί εκεί?

  • Kalliopi Mentzelou πριν από 3 μήνες

    Με τα σχόλιά σας αδικειτε και υποβαθμίζετε την ταινία και τους συντελεστές της. Την παρακολουθησα μόλις εχθές , στα πλαίσια της εβδομάδας Ελληνικού κινηματογραφου στο Μόναχο. Εξαιρετική ταινία, συγκλονιστικη ερμηνεία του κου Δακαριδη και όχι μόνο...διδακτικά μηνύματα!!! ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!!!

  • ΝΙΚ πριν από 11 μήνες

    Μια ταινία βγήκε με "αρχαίο" περιεχόμενο και σαν φορέας του "πυθαγωρισμού" έπρεπε να συγκοληθεί ένας μανιακός διχασμένος δολοφόνος ενώ η "εξοικείωση" των νεότερων με αρχαία ρητά, από κάποια πλάνα της ταινίας γραμμένα από κάποιον τρελό. Ωραία γνωριμία της νεολαίας με τον Πυθαγωρισμό και τα μαθηματικά.. Τα αρχαία ρητά μόνα τους δεν δημιουργούν τη μυστικιστική δομή σε σχεδιασμό με διχασμό προσωπικότητας που προσπαθεί να αποδόσει η ταινία, αντί για κάποιο mk ultra με φρικιαστικές πλαστικές κούκλες, βάλανε Πυθαγώρα για να δέσει το σκηνικό.

  • νικος πριν από 11 μήνες

    κλασσικός κριτικός κινηματογράφου που πρέπει υποχρεωτικά να κράξει μια ταινία για να το παίξει σπουδαίος. Για μένα είναι μια ωραία κι έξυπνη ταινία. σαφώς όχι πρωτότυπη, αλλά για τα ελληνικά δεδομένα πολύ καλή. σε όσους αρέσει αυτό το είδος και θέλουν να ενισχύσουν και τον ελληνικό κινηματογράφο είναι μια αρκετά καλή επιλογή

  • απ πριν από 11 μήνες

    Εξαιρετική ταινία ! κριμα που τωρα 11 Μαρτίου στη θεσσαλονίκη παιζεται στις 5 το απόγευμα !κάποιοι δεν θέλουν να τη δει το κοινό!

  • Mark πριν από 11 μήνες

    Φιλόδοξη προσπάθεια που μολονότι δεν εκπληρώνει όλες τις προσδοκίες που γεννά τουλάχιστον σε στέλνει στο σπίτι μέσα σε σκέψεις που εκτείνονται πολύ πέρα από τα όρια του φιλμ. Δε μετάνοιωσα που πήγα να το δω!

  • Rallakias πριν από 1 χρόνια

    Είναι πολλές φορές που οι κριτικοι κινηματογράφου θέλουν ξύλο γιατι μπορούν να καταστρέψουν μια πολύ καλή ταινία για ''δικούς τους λόγους''.... Ευτυχώς το site athinorama.gr δίνει τη δυνατοτητα στους θεατες να γράψουν τη γνωμη τους και ετσι σωθηκε μια ταινία που θα πήγαινε άδικα χαμένη. Δείτε την οπωσδήποτε κόντρα σε δανίκες μήτσηδες και λοιπούς!

  • θεοδωρα πριν από 1 χρόνια

    θα ηθελα να πω στο ελληνικο κοινο να δωσει την ευκαιρια στον εαυτο του να δει αυτή την ταινια, κλεινοντας τα αυτια στις σειρήνες που το θελουν χαμηλα στις εκτιμήσεις τους. εξαιρετικη δουλεια από κάθε πλευρα, μια ταινια που ακουμπάει ένα ευρη φασμα εννοιων και συναισθηματων. μπραβο σε ολους οχι μονο για τη δουλεια τους αλλα και γιατι μας κανουν να πιστεύουμε και να ελπιζουμε ότι τελικα υπαρχουν ελληνες που μπορουν να καταφερουν πολλα.

  • Μανωλης πριν από 1 χρόνια

    Ολοι αυτοι οι τυποι τυπου Μητση, ονειρευοντουσαν καποια στιγμη να γινουν σκηνοθετες αλλα η "αδικη" ζωη τους αναγκασε να βλεπουν ταινιες απο τον καναπε τους και να κανουν κακοβουλη κριτικη, να τον παιζουν "δηθεν". Ειναι τοσο ρηχη και απαραδεκτη η κριτικη του που δεν μπηκε καν στον κοπο να δει την οπτικη γωνια του σκηνοθετη και απο που εμπνευστηκε τον ρολο του Δαδακαριδη (που ειναι σχεδον αυτιστικος στην ταινια), η απλα επρεπε να θαψει την ταινια για ευνοητους τους λογους (Δυστυχως για αυτον το κοινο δεν του εκανε το χατηρι) και να μιλησει με φθονο, περι Φωσκολικων υπερβολων κλπ. Σιγουρα δεν εχει δει Δαδακαριδη στο Θεατρο (Καταδικος μου, Δειπνο Ηλιθιων, Μαυρη κωμωδια κλπ για να δει οτι ΜΟΝΟ ΥΠΟΤΟΝΙΚΟΣ ΚΑΙ ΑΔΥΝΑΜΟΣ δεν ειναι) Μαλλον ειναι καιρος να αλλαξετε επιτελους κριτικους ταινιων με πιο φρεσκια ματια και αποψη , που να διαβαζουν περισσοτερο για την ταινια πριν πουν κατι, γιατι οι κριτικες σας αγαπητο Αθηνοραμα τον τελευταιο καιρο δεν βοηθουν ΚΑΘΟΛΟΥ και ΚΑΝΕΝΑΝ. Η ταινια ειναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ!!!!!!!

  • Glisten πριν από 1 χρόνια

    Σίγουρα δεν είναι το πρώτο θρίλερ που έχει γυριστεί στην Ελλάδα αλλά η ταινία "Έτερος Εγώ" είναι ίσως η πιο φιλόδοξη όσον αφορά την ανάπτυξη του κινηματογραφικού αυτού είδους στην χώρα μας. Πρόκειται για ένα εγχείρημα που παραπέμπει σε ταινίες τύπου "Seven" αλλά και στα Ιταλικά giallo του Dario Argento και του Lucio Fulci με μια επιδερμική δόση CSI. Το σενάριο έχει ως εξής: Ένας νεαρός καθηγητής εγκληματολογίας που πάσχει από μια ελαφρά μορφή αυτισμού βοηθάει την αστυνομία να εξιχνιάσει μια σειρά εγκλημάτων όπου του ανακαλύπτει ότι τα εγκλήματα έχουν κοινό παρανομαστή τις θεωρίες του Πυθαγόρα. Σε γενικές γραμμές θα λέγαμε ότι το έργο είναι ικανοποιητικά καλό με πολλαπλά όμως προβλήματα τόσο στην εκτέλεση όσο και στο σενάριο το ίδιο, προβλήματα που όπως φαίνεται δείχνουν μια απειρία στην δημιουργία τέτοιων ταινιών στην χώρα μας. Αλλά ας γίνουμε αναλυτικότεροι: - ΠΡΟΣΟΧΉ ΑΚΟΛΟΥΘΟΎΝ SPOILERS ΔΙΑΒΆΖΕΤΕ ΜΕ ΔΊΚΗ ΣΑΣ ΕΥΘΥΝΗ : Kαταρχάς θεωρώ ότι η ταινία δεν μπορεί να ξεφύγει από το κύριο πρόβλημα που έχουν σχεδόν ΟΛΕΣ οι Ελληνικές ταινίες τύπου blockbuster και αυτό είναι οι ξύλινοι διάλογοι. Ξεκινώντας από τον Δημήτρη Καταλίφο που σχεδόν σε όλη την ταινία εμφανίζεται καθιστός με ένα σκότς στο χέρι να μιλάει με τον πλέον επίσημο και σοβαρό τρόπο στον πρωταγωνιστή. Στον πρωταγωνιστή τον οποίο χαρακτηρίζει ως πνευματικό παιδί του αλλά ουδέποτε τον αντιμετωπίζει με τέτοιο τρόπο αφού συνεχώς είναι σφιγμένος. Ούτε και ο Μάνος Βακούσης (αρχηγός της αστυνομίας) δείχνει να ξεφεύγει από τον ψεύτικο διάλογο. Έτερος σοβαροφανής αντί (όπως συνηθίζεται στερεοτυπικά σε τέτοιους χαρακτήρες) για πιο λαϊκός και απλός κάτι το οποίο θα έδινε αβαντάζ στον κεντρικό ήρωα για να ξεδιπλώσει τις εγκληματολογικές γνώσεις του. Όσον αφορά τον κεντρικό πρωταγωνιστή παρόλο που προσπαθεί φιλότιμα ο Δαδακαρίδης κάπου το χάνει. "Μα έχει μια μορφή αυτισμού!" μας λέει το έργο. So what? Λέω εγώ. Σε ποίο ακριβώς σημείο του έργου εξυπηρετεί αυτό το χαρακτηριστικό του ήρωα; Δείχνει κάποια σύνδεση του ήρωα με τον δολοφόνο; Ελάχιστη και επιδερμική. Έχει κάποια συγκεκριμένη ιδιότητα που βοηθάει για την επίλυση του εγκλήματος; Όχι. Υπάρχει κάποιο τρελό twist που να συνδέει τον ήρωα με τους φόνους; Όύτε αυτό. Τότε; Μια μορφή απλού εντυποσιασμού τύπου "μας άρεσε και το βάλαμε. Έτσι να υπάρχει". Εύκολες λύσεις για δύσκολα προβλήματα. Το δεύτερο θέμα που έχει η ταινία είναι η σκηνοθεσία. Ίσως το μικρότερο πρόβλημα σε όλο το έργο καθότι από την αρχή μέχρι το τέλος είναι αξιοπρεπέστατη και στιβαρή. Παρόλα αυτά σε σημεία που έπρεπε να δοθεί βάρος ο σκηνοθέτης μάλλον τα προσπερνάει. Δυστυχώς δεν υπάρχει interaction με τον δολοφόνο. Ο θεατής (όπως και οι πρωταγωνιστές) είναι αποστασιοποιημένοι, δεν νιώθουν την απειλεί που μαίνεται. Τους φόνους τους μαθαίνουμε αφού έχουν γίνει και αντιμετωπίζονται σαν ένα δύσκολο πάζλ. Για παράδειγμα ας δούμε την σκηνή της "πρώτης" δολοφονίας (αυτή της δικαστικού εξαιρείται): ξεκινάει με ένα ωραίο πλάνο με το γραφείο του γιατρού όπου φαίνεται το χαλί με την αρχαιοελληνική φράση γραμμένη πάνω του και το γραφείο με το πτώμα. Μετά κοντινό στο πτώμα όπου ο αστυνομικός μας αναφέρει ότι πέθανε περίπου πριν έξι ώρες (το ξέραμε ήδη αυτό). Και μετά αλλάζει το πλάνο και βρισκόμαστε στα γραφεία της αστυνομίας. Ούτε κοντινό στα ματωμένα γράμματα που είναι το σήμα κατατεθέν του δολοφόνου ούτε καμία ένδειξη της φρίκη που θα ακολουθήσει. Τα βλέπουμε μετά αυτά αλλά πλέον δεν έχουμε σημασία... Τρίτο και σημαντικότερο πρόβλημα είναι το σενάριο. Οι τρύπες του είναι πασιφανείς αλλά για όσους δεν τις πρόσεξαν θα προσπαθήσω να τις αναλύσω λίγο: ΠΡΟΣΟΧΉ ΑΚΟΛΟΥΘΟΎΝ ΣΟΒΑΡΑ SPOILERS ΔΙΑΒΆΖΕΤΕ ΜΕ ΔΊΚΗ ΣΑΣ ΕΥΘΥΝΗ Δεν δικαιολογείται για κανένα λόγο η ύπαρξη των "Πυθαγόρειων" εγκλημάτων. Ναι, λυπάμαι αλλά δεν. Το κίνητρο του δολοφόνου ήταν ξεκάθαρα η εκδίκηση. Για ποιο λόγο να παίξει αυτό το παιχνίδι γάτας-ποντικιού με την αστυνομία. Ειδικά δε όταν οι δύο πρώτες δολοφονίες (όπως αποκαλύπτεται) περνάνε στο αρχείο ως ατύχημα και αυτοκτονία. Γιατί να δώσει hints τα οποία θα μπορούσαν να οδηγήσουν την αστυνομία στην σύλληψη της (και μάλιστα πριν προλάβει να ολοκληρώσει το έργο της); Μήπως ήθελε να στείλει ένα μήνυμα στα άτομα που έχει σκοπό να ξεκάνει; Δεν το ξέρουμε γιατί η ταινία δεν μας δείχνει ποτέ κάτι τέτοιο. Έχει τάσεις μεγαλομανίας ή εμμονές με τα μαθηματικά; Πάλι δεν δείχνει κάτι τέτοιο; Δεν είμαι ειδήμονας στα μαθηματικά αλλά με ένα απλό google search με τις λέξη "Πυθαγόρας" και τον αριθμό "220" βρήκα αμέσως πληροφορίες για τους φίλιους αριθμούς και μάλιστα οι πιο γνωστοί είναι το 220-280. Αναρωτιέμαι τι εμπόδισε την αστυνομία στο να κάνει κάτι τέτοιο, αλλά ακόμα και αν υποθέσουμε ότι δεν τους κόβει να ψάξουν στο δίκτυο, έπρεπε να περιμένουν ως τα μισά του έργου και μετά από προτροπή τρίτου, για να επισκεφτούν έναν μαθηματικό και μάλιστα Γάλλο που βρίσκεται λίγο καιρό στην χώρα μας. Οι εγχώριοι μαθηματικοί δεν τους κάνουν; Ο υπεύθυνος της σήμανσης δεν ήξερε ια τους φίλιους αριθμούς (παρόλο που γνώριζε ΟΛΑ τα ρητά του Πυθαγόρα). Αλλά ακόμα και έτσι, η επίσκεψη στον μαθηματικό γίνεται αφού έχουν προχωρήσει οι φόνοι και ουσιαστικά δεν εξυπηρετεί σε πολλά. Δλδ θα μπορούσαν να αποτρέψουν ένα φόνο (που δεν έγινε) ή να ρίξουν και ένα κυνηγητό με την δολοφόνο (που πάλι δεν παίζει κάτι τέτοιο). Θα ήθελα λίγη περισσότερη ανάλυση στο πως έγιναν οι φόνοι, να δούμε κιόλας τις γνώσεις νίντζα που είχε η δολοφόνος αφού μπόρεσε και έφαγε τόσους ενήλικες με την χρήση μάλιστα αναισθητικού (έχω την εντύπωση ότι κανένα αναισθητικό δεν δρα ακαριαία όλα θέλουν ώρα μέχρι να φέρουν αποτέλεσμα), κρέμασε έναν (!!!) αλλά και γυροβολάει στα νεκροταφεία τα μεσάνυχτα, τα οποία ως γνωστών δεν φυλάσσονται. ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Θα έλεγα ότι η ταινία είναι μια τίμια και αξιέπαινη προσπάθεια για την δημιουργία ενός αξιόλογου αστυνομικού θρίλερ:. Ορθώς θα πείτε ότι τόση ώρα γράφω για τα προβλήματα του έργου. Βεβαίως αλλά δεν είναι ούτε η πρώτη ούτε η τελευταία ταινία που έχει θέματα. Έχουμε δει blockbusters εκατομμυρίων με τρύπια σενάρια και σκηνοθεσία για τηλεταινία. Το "Έτερος εγώ" παρόλα τα προβλήματα καταφέρνει να κρατήσει το ενδιαφέρον του θεατή από την αρχή μέχρι το τέλος και όπως το είπε ο Χ.Μήτσης είναι στρωτό και προσβάσιμο, Ίσως όχι για βραβείο κοινού αλλά ποιος νοιάζεται; Το ζήτημα είναι ότι η χώρα πρέπει να ξεφύγει κάποια στιγμή από αυτό το είδος ταινιών που παράγει (χαμένες πατρίδες, δράματα, κοινωνικές κατακραυγές, κατακρεούργηση της μεσοαστικής οικογένειας κ.α.) και να ανοιχτεί και σε άλλα είδη κινηματογράφου. ΄Όσοι ενδιαφέρεστε δείτε για παράδειγμα το Τούρκικο μεταφυσικό θρίλερ "Baskin" και αναρωτηθείτε γιατί εδώ δεν γυρίζονται τέτοια έργα. Αν το "Έτερος εγώ" μπορεί να ξεκινήσει μια σειρά τέτοιων ταινιών (και φυσικά ξεπεραστούν τα όποια εκτελεστικά/σεναριακά προβλήματα) τότε πιστεύω ότι αξίζει την στήριξη του κόσμου.