America’s box office: Αυτήν την εβδομάδα οι Αμερικανοί πήγαν… «Σπίτι»

Θριαμβευτική προσγείωση 52,1 εκατ. στα ταμεία για το animation «Επιτέλους Φτάσαμε Σπίτι», με την κωμωδία «Get Hard» να πλασάρεται ευχαριστημένη στη δεύτερη θέση με 33,8.

America’s box office: Αυτήν την εβδομάδα οι Αμερικανοί πήγαν… «Σπίτι»

Ξεπερνώντας κάθε προσδοκία και ξαναφέρνοντας την καρδιά των executives της Dreamworks Animation στη θέση της, καθώς το στούντιο μετρούσε μια σειρά από συνεχείς μέτριες μέχρι απογοητευτικές εμπορικές επιδόσεις, το «Επιτέλους Φτάσαμε Σπίτι» άνοιξε με 52,1 εκατ. δολάρια, το καλύτερο ξεκίνημα για καρτούν της Dreamworks από το «Μαδαγασκάρη 3» του 2012 (60,3 εκατ.). Ικανοποιητικότατο ήταν και το ντεμπούτο της ενήλικης κωμωδίας «Get Hard», η οποία με 33,8 εκατ. πλασαρίστηκε δεύτερη κι επιβεβαίωσε το λαοφιλές momentum του Αφροαμερικανού σταρ Κέβιν Χαρτ, χαρίζοντας επίσης ύστερα από καιρό μια χρειαζούμενη επιτυχία και στον συμπρωταγωνιστή του Γουίλ Φέρελ.

Πίσω τους, η «Ανταρσία» υποχώρησε κατά 59% και με 21,5 εκατ. βρίσκεται έπειτα από ένα δεκαήμερο στα 85,9 και ακολούθησαν η «Σταχτοπούτα» με 17 εκατ. (στα 149,6), η low budget ταινία τρόμου «It Follows», που από 32 αίθουσες επεκτάθηκε σε 1.218 και με 3,8 εκατ. ανέβηκε στα 4,5, το «Kingsman: Η Μυστική Υπηρεσία» με 3 εκατ. (στα 119,3), το χριστιανικό δράμα «Do You Believe?» με 2,3 εκατ. (στα 7,2), το περιπετειώδες θρίλερ του Λίαμ Νίσον «Run All Night» με 2,2 εκατ. (στα 23,8), το «Εξωτικό Ξενοδοχείο Μάριγκολντ 2» με 2,1 εκατ. (στα 28,1) και το εμπορικά… νεκρό εν τη αφίξει «Gunman» με 2 εκατ. (στα 8,8).

Σε 59 αίθουσες το «Serena» της Σούζαν Μπίερ, με τους Μπράντλεϊ Κούπερ και Τζένιφερ Λόρενς, άνοιξε με 100.000, ενώ η δραμεντί του Νόα Μπάουμπαχ «While we ’re Young», με τους Μπεν Στίλερ και Ναόμι Γουότς, ξεκίνησε εντυπωσιακά με 228.000 δολάρια σε μόλις τέσσερις κινηματογράφους.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Επαγγελματίας Υπνοβάτης

Ενδιαφέρουσα ιδέα που μένει απλά υποσχόμενη, μιας και υλοποιείται με σεναριακή χοντροκοπιά, ερμηνευτική ανεπάρκεια και αφηγηματική προχειρότητα.

ΓΡΑΦΕΙ: ΧΡΗΣΤΟς ΜΗΤΣΗς
25/04/2024

Μην Ανοίγεις την Πόρτα

Η πρώτη ταινία των Unboxholics είναι ένα ψυχολογικό θρίλερ με υποβλητική ατμόσφαιρα, αλλά ελάχιστο ψαχνό. Δραματικά ισχνό και σκηνοθετημένο μονότονα, κορυφώνεται χωρίς την παραμικρή έκπληξη.

Οι Αντίπαλοι

Σεναριακό υπόδειγμα αθλητικού (μελο)δράματος πάνω στις απρόβλεπτες διαδρομές των ανθρώπινων επιθυμιών. "Χορογραφημένο" με ερωτική ένταση και σκηνοθετημένο με φλασάτη, βιντεοκλιπίστικη αυταρέσκεια.

Ζωντανό Πνεύμα

Δύο κόσμοι και τρεις γενιές συγκρούονται σε ένα δράμα ενηλικίωσης με στοιχεία μαγικού ρεαλισμού, κωμωδίας και θρίλερ, το οποίο, όμως, ασθμαίνει για να βρει την ιδανική ισορροπία.

Ο Τελευταίος Ήρωας

Κουστουριτσική, ξέφρενη και βιτριολική σάτιρα, η οποία βγαίνει απ’ τα νερά της όταν προσπαθεί, αδίκως, να σοβαρευτεί και να περάσει "μηνύματα".

Σούπερ Μάγκι

Σίκουελ ενός διεκπεραιωτικά στημένου αυστραλέζικου animation, το οποίο καταγγέλλει απλοϊκά τους κινδύνους της υπνωτιστικά γοητευτικής νέας εικονικής πραγματικότητας.

Ο Μύλος και ο Σταυρός

Με κάδρα που παραπέμπουν σε πίνακες της φλαμανδικής και της ολλανδικής σχολής, ο Μαγιέφσκι στήνει μια οπτικά μεγαλοπρεπή αλληγορία πάνω στην τέχνη, την αληθινή ζωή και την ανθρώπινη μισαλλοδοξία.