Box office 16-19/10

Δείτε ποιές ταινίες κέρδισαν τους Αθηναίους το weekend που μας πέρασε.

Box office 16-19/10

Δείτε ποιές ταινίες κέρδισαν τους Αθηναίους το weekend που μας πέρασε.

Ελληνικό box office

Box office 16-19/10 - εικόνα 1
«Annabelle»

19.575 εισιτήρια έκοψε το «Annabelle» σε 24 αίθουσες, 17.604 το «Το κορίτσι που εξαφανίστηκε» σε 36 αίθουσες φτάνοντας στα 124.054 εισιτήρια, 11.835 το «Dracula Untold» σε 16 αίθουσες, 8.616 το «Ένα ταξίδι 30,5 μέτρα μακριά» σε 17 αίθουσες, 7.214 το «Τα τερατοκουτάκια» σε 42 αίθουσες, και 6.461 το «Ο μικρός Νικόλας πάει διακοπές» σε 31 αίθουσες.

Το «’71» ξεκίνησε με 5.784 εισιτήρια, το «Ανθρώπινο Κεφάλαιο» με 4.738, το «Λάθος στο Λάθος» με 660 και το «Get On Up» με μόλις 272. Από την άλλη, οι «Ιστορίες για Αγρίους» συνέχισαν με 2.548 θεατές (στους 16.305), το «The Equalizer» με 1.881 (στους 44.847), ο «Φύλακας της Μνήμης» με 1.628 (στους 7.765), ο «Λαβύρινθος» με 1.580 (στους 50.808) και το «Xenia» με 1.288 (στους 10.954).

America’s box office

Box office 16-19/10 - εικόνα 2
«Fury»

Το «Fury» του Ντέιβιντ Άγερ, με τον Μπραντ Πιτ στο ρόλο του διοικητή ενός αμερικανικού τανκ κατά τη διάρκεια του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου, άνοιξε μάλλον χλιαρά σε σχέση με τις υψηλές προσδοκίες του, κατάφερε όμως με 23,7 εκατ. και με σχετική άνεση να πλασαριστεί στην πρώτη θέση του box office. Στη δεύτερη υποχώρησε το «Κορίτσι που Εξαφανίστηκε» του Ντέιβιντ Φίντσερ με 17,5 εκατ., εντυπωσιάζοντας με την ανθεκτικότητά του, τη διείσδυσή του στο γυναικείο κοινό και τα 106,8 εκατ. στα οποία έχει φτάσει μόλις σε 17 ημέρες.

Ικανοποιητικό το ξεκίνημα για το animation «Το Βιβλίο της Ζωής» (17 εκατ.), όπως και το κράτημα για την οικογενειακή κωμωδία «Η Κακή Μέρα Από το Πρωί Φαίνεται» (με 11,5 εκατ. στα 36,3), ενώ το βασισμένο σε μπεστ σέλερ του Νίκολας Σπαρκς ρομαντικό δράμα «Ο Καλύτερός μου Εαυτός» άνοιξε στην πέμπτη θέση με 10 εκατ. Ακολούθησαν το «Dracula Untold» με 9,9 εκατ. (στα 40,8), ο «Δικαστής» με 7,9 εκατ. (στα 26,8), όσα και το «Annabelle» (στα 74,1), το «The Equalizer» με 5,4 εκατ. (στα 89,1) και ο «Λαβύρινθος» με 4,4 εκατ. (στα 90,7). Μία εβδομάδα πριν από την επέκτασή του σε ευρύ κύκλωμα διανομής, το «St. Vincent» με τον Μπιλ Μάρεϊ μάζεψε 666.000 από 68 κινηματογράφους (προσωρινά στα 818.000), ενώ το «Birdman» του Αλεχάντρο Γκονζάλες Ινιαρίτου άνοιξε με 424.000 σε 4 αίθουσες και η ανεξάρτητη αφροαμερικανική κωμωδία «Dear White People» του Τζάστιν Σίμιεν με 344.000 δολάρια σε 11 αίθουσες κι ενθουσιώδεις κριτικές.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Οι Αντίπαλοι

Σεναριακό υπόδειγμα αθλητικού (μελο)δράματος πάνω στις απρόβλεπτες διαδρομές των ανθρώπινων επιθυμιών. "Χορογραφημένο" με ερωτική ένταση και σκηνοθετημένο με φλασάτη, βιντεοκλιπίστικη αυταρέσκεια.

ΓΡΑΦΕΙ: ΧΡΗΣΤΟς ΜΗΤΣΗς
25/04/2024

Ζωντανό Πνεύμα

Δύο κόσμοι και τρεις γενιές συγκρούονται σε ένα δράμα ενηλικίωσης με στοιχεία μαγικού ρεαλισμού, κωμωδίας και θρίλερ, το οποίο, όμως, ασθμαίνει για να βρει την ιδανική ισορροπία.

Ο Τελευταίος Ήρωας

Κουστουριτσική, ξέφρενη και βιτριολική σάτιρα, η οποία βγαίνει απ’ τα νερά της όταν προσπαθεί, αδίκως, να σοβαρευτεί και να περάσει "μηνύματα".

Σούπερ Μάγκι

Σίκουελ ενός διεκπεραιωτικά στημένου αυστραλέζικου animation, το οποίο καταγγέλλει απλοϊκά τους κινδύνους της υπνωτιστικά γοητευτικής νέας εικονικής πραγματικότητας.

Ο Μύλος και ο Σταυρός

Με κάδρα που παραπέμπουν σε πίνακες της φλαμανδικής και της ολλανδικής σχολής, ο Μαγιέφσκι στήνει μια οπτικά μεγαλοπρεπή αλληγορία πάνω στην τέχνη, την αληθινή ζωή και την ανθρώπινη μισαλλοδοξία.