Μια ολόκληρη κινηματογραφική χρονιά σε 370 σελίδες στο αλμανάκ της Π.Ε.Κ.Κ.

Η Πανελλήνια Ένωση Κριτικών Κινηματογράφου κυκλοφόρησε για 21η συνεχή χρονιά το ετήσιο πολυσέλιδο αλμανάκ της. Το περιεκτικό κινηματογραφικό εγχειρίδιο του 2013 περιλαμβάνει όλα όσα χρειάζεται ένας ενημερωμένος σινεφίλ

Μια ολόκληρη κινηματογραφική χρονιά σε 370 σελίδες στο αλμανάκ της Π.Ε.Κ.Κ.

Η Πανελλήνια Ένωση Κριτικών Κινηματογράφου κυκλοφόρησε για 21η συνεχή χρονιά το ετήσιο πολυσέλιδο αλμανάκ της. Το περιεκτικό κινηματογραφικό εγχειρίδιο του 2013 περιλαμβάνει όλα όσα χρειάζεται ένας ενημερωμένος σινεφίλ: τον πληρέστερο πίνακα του ελληνικού box office, κριτικές για τις ξένες και ελληνικές ταινίες, ανταποκρίσεις από τα σπουδαιότερα εγχώρια φεστιβάλ, συνόψεις από όλα τα βιβλία που κυκλοφόρησαν στη χώρα μας για τον κινηματογράφο, το πάντοτε συγκινητικό im memoriam και φυσικά τις καλύτερες ταινίες σύμφωνα με τους κριτικούς της Ένωσης.

Τα μέλη της ΠΕΚΚ, λοιπόν, ανέδειξαν σε καλύτερη ξένη ταινία της χρονιάς τη «Ζωή της Αντέλ» του Αμπντελατίφ Κεσίς, με «Το Παρελθόν» του Ασγκάρ Φαραντί, την «Τέλεια Ομορφιά» του Πάολο Σορεντίνο και το «Πρόσωπο της Ομίχλης» του Σεργκέι Λοζνίτσα να ακολουθούν σε κοντινή απόσταση. Από το Top Ten των Ελλήνων κριτικών δεν έλειψαν επίσης, η «Θλιμμένη Τζασμίν» του Γούντι Άλεν, το «Πίσω από τους Λόφους» του Κριστιάν Μουντζίου και το «Gravity» του Αλφόνσο Κουαρόν. Στην ελληνική λίστα την κορυφαία θέση πήρε το «Miss Violence» του Αλέξανδρου Αβρανά, με «Το Αγόρι Τρώει το Φαγητό του Πουλιού» του Έκτορα Λυγίζου και τη «Μικρά Αγγλία» του Παντελή Βούλγαρη να παίρνουν τη δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα.

Μια ολόκληρη κινηματογραφική χρονιά σε 370 σελίδες στο αλμανάκ της Π.Ε.Κ.Κ. - εικόνα 1

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Οι Αντίπαλοι

Σεναριακό υπόδειγμα αθλητικού (μελο)δράματος πάνω στις απρόβλεπτες διαδρομές των ανθρώπινων επιθυμιών. "Χορογραφημένο" με ερωτική ένταση και σκηνοθετημένο με φλασάτη, βιντεοκλιπίστικη αυταρέσκεια.

ΓΡΑΦΕΙ: ΧΡΗΣΤΟς ΜΗΤΣΗς
25/04/2024

Ζωντανό Πνεύμα

Δύο κόσμοι και τρεις γενιές συγκρούονται σε ένα δράμα ενηλικίωσης με στοιχεία μαγικού ρεαλισμού, κωμωδίας και θρίλερ, το οποίο, όμως, ασθμαίνει για να βρει την ιδανική ισορροπία.

Ο Τελευταίος Ήρωας

Κουστουριτσική, ξέφρενη και βιτριολική σάτιρα, η οποία βγαίνει απ’ τα νερά της όταν προσπαθεί, αδίκως, να σοβαρευτεί και να περάσει "μηνύματα".

Σούπερ Μάγκι

Σίκουελ ενός διεκπεραιωτικά στημένου αυστραλέζικου animation, το οποίο καταγγέλλει απλοϊκά τους κινδύνους της υπνωτιστικά γοητευτικής νέας εικονικής πραγματικότητας.

Ο Μύλος και ο Σταυρός

Με κάδρα που παραπέμπουν σε πίνακες της φλαμανδικής και της ολλανδικής σχολής, ο Μαγιέφσκι στήνει μια οπτικά μεγαλοπρεπή αλληγορία πάνω στην τέχνη, την αληθινή ζωή και την ανθρώπινη μισαλλοδοξία.