Αδάμαστος: Τα Χρονικά του Δρακοφοίνικα

2

Ένας απενοχοποιημένος και cult «Κόναν» του φτωχού.

Αδάμαστος: Τα Χρονικά του Δρακοφοίνικα

Στην εποχή του Δρακοφοίνικα και στον κόσμο του Έλεμπρος, ένα ανηλεές ανθρωποκυνηγητό ξεκινά όταν ο μονομάχος Ντράγκαρ δραπετεύει από τα δεσμά του στρατηγού της Αυτοκρατορίας Ακιλόνιου παίρνοντας ως όμηρο την κόρη του Βαλέρια. Ξεδιάντροπα θαρραλέο κι εντελώς χειροποίητο έπος ηρωικής φαντασίας, βασισμένο σε κόμικς του πρωταγωνιστή Γιάννη Ρουμπούλια. Ένας απενοχοποιημένος και cult «Κόναν» του φτωχού.

Αδάμαστος: Τα Χρονικά του Δρακοφοίνικα - εικόνα 1

Αυτός ο «Αδάμαστος», ένας απόλυτα ξεχωριστός ήρωας για το ελληνικό σινεμά, έχει μικρή κινηματογραφική αξία, αλλά απίστευτο κινηματογραφικό θράσος. Χρειάζεται άλλωστε αρκετό για να δοκιμάσεις να μεταφέρεις στην οθόνη ένα ελληνικό κόμικς ηρωικής φαντασίας, έχοντας ως προϋπολογισμό λίγες χιλιάδες ευρώ συγκεντρωμένες από crowdfunding. Κι όμως, ο Θάνος Κερμίτσης (σεναριογράφος, σκηνοθέτης και πρωταγωνιστής) και ο σχεδιαστής Γιάννης Ρουμπούλιας (σεναριογράφος κι ενσαρκωτής του βασικού ήρωα) κοιτάζουν τον «Κόναν» στα μάτια και μας μεταφέρουν στην εποχή του Δρακοφοίνικα –και όχι πιο μακριά από την Πάρνηθα, φαντάζομαι–, όταν ο μονομάχος Ντράγκαρ δραπετεύει από τα δεσμά του στρατηγού της αυτοκρατορίας Ακιλόνιου παίρνοντας ως όμηρο την κόρη του Βαλέρια. Τότε ξεκινά ένα ανηλεές ανθρωποκυνηγητό, το οποίο περιλαμβάνει αιματηρές μονομαχίες, τέρατα και μάγους, απρόσμενες συμμαχίες, αόρατους εχθρούς, ανεκπλήρωτους έρωτες και γερές δόσεις macho ηρωισμού.
Αν και σε τέτοιου είδους ταινίες το πρωταρχικό ζητούμενο είναι το θέαμα, ο «Αδάμαστος» δεν προσπαθεί να κρυφτεί πίσω από τη φτωχή παραγωγή του. Πολεμά τα χολιγουντιανά κλισέ με σπαθιά, νύχια και δόντια, επιστρατεύοντας άφθονη απενοχοποιημένη διάθεση, ευρηματική καλλιτεχνική διεύθυνση (Μέη Καραμανίδη) και μπόλικο αυτο-παρωδιακό χιούμορ. Αν και η μεγάλη διάρκειά του σε συνδυασμό με την αδυναμία εναλλαγής σκηνικών και φυσικού ντεκόρ επιβαρύνουν φανερά τον αφηγηματικό ρυθμό του, η αφοσίωσή του σε ένα δευτεροκλασάτο καλλιτεχνικό όραμα είναι αξιοθαύμαστη, σχεδόν συγκινητική.

Περισσότερες πληροφορίες

Αδάμαστος: Τα Χρονικά του Δρακοφοίνικα

2
  • Περιπέτεια
  • 2013
  • Διάρκεια: 126 '
  • Θάνος Κερμίτσης

Στην εποχή του Δρακοφοίνικα και στον κόσμο του Έλεμπρος, ένα ανηλεές ανθρωποκυνηγητό ξεκινά όταν ο μονομάχος Ντράγκαρ δραπετεύει από τα δεσμά του στρατηγού της Αυτοκρατορίας Ακιλόνιου παίρνοντας ως όμηρο την κόρη του Βαλέρια.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Επιστρέφουν τα εκπαιδευτικά εργαστήρια του Παιδικού & Εφηβικού Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου Αθήνας 2025

Τα εργαστήρια που φέρνουν τα παιδιά και τους εφήβους κοντά στη μαγεία του κινηματογράφου είναι ξανά εδώ, προσφέροντας βιωματικές εμπειρίες και δημιουργικά projects.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
29/10/2025

Όλες οι παράλληλες εκδηλώσεις του 66ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

Κινηματογράφος, μουσική, βιβλία, masterclasses και πολλές ακόμα εκδηλώσεις συνθέτουν το πλούσιο πρόγραμμα του φετινού φεστιβάλ.

Ελληνικό box office: Τρόμος στις κινηματογραφικές αίθουσες

Καμιά από τις εβδομαδιαίες πρεμιέρες δεν συγκίνησε το ενήλικο κινηματογραφικό κοινό, το οποίο είτε ξανασήκωσε το "Νεκρό Τηλέφωνο 2" είτε εγκατέλειψε τα αστικά κέντρα για long weekend, αφήνοντας τα πιτσιρίκια να κάνουν παιχνίδι.

"Nouvelle Vague" ή πώς μια παρέα άλλαξε την ιστορία του σινεμά

Η νέα ταινία του οσκαρικού Ρίτσαρντ Λινκλέιτερ ανατρέχει στη γέννηση ενός ρεύματος που τάραξε τα κινηματογραφικά νερά για πάντα.

Τι νέο θα δούμε στους κινηματογράφους από αυτή την Πέμπτη (30/10)

Οι νέες ταινίες που καταφθάνουν προσεχώς στις μαρκίζες -και τις οθόνες- των αθηναϊκών σινεμά.

Tα masterclasses του 66ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης που δεν πρέπει να χάσεις

Λαμπερά ονόματα, καταξιωμένοι επαγγελματίες του χώρου και πλούσιες θεματικές περιλαμβάνουν τα masterclasses που καλύπτουν τα πάντα γύρω από την τέχνη του κινηματογράφου.

"In Frame": Βάζοντας στο κάδρο τις φωνές της Παλαιστίνης

Το Φεστιβάλ Παλαιστινιακού Κινηματογράφου της Αθήνας παρουσιάζει ένα δυνατό, παράλληλο πρόγραμμα εκδηλώσεων.