Ο σκηνοθέτης των «Saw II», «III» και «IV» ανακατεύει μια μίνι σειρά κόμικς, πολλές αλληγορίες και μια ρετρό αίσθηση μυστηρίου σε ένα εντελώς άνισο θρίλερ τρόμου.
Κληρονομώντας από τον Τζέιμς Γουάν το franchise του «Saw» (σκηνοθέτησε το δεύτερο, το τρίτο και το τέταρτο κεφάλαιό του), ο Ντάρεν Λιν Μπούσμαν χάθηκε κατόπιν σε ένα σερί από αδιάφορες ταινίες τρόμου («Mother’s Day», «The Barrens»). Πριν από έξι χρόνια ο ίδιος δημοσίευσε τη μίνι σειρά κόμικς «Abattoir», την οποία μεταφέρει τώρα στην οθόνη ελαφρά παραλλαγμένη, με εντελώς άνισα αποτελέσματα. Η αρχική ιδέα είναι, αν μη τι άλλο, πρωτότυπη: όταν η αδερφή και ο μικρός ανιψιός της δολοφονούνται, μια ρεπόρτερ αρχίζει να ερευνά περαιτέρω την υπόθεση και, με τη βοήθεια ενός ντετέκτιβ, ανακαλύπτει πως πίσω της κρύβεται ένας σατανικός συλλέκτης... σκηνών φόνου.
Η ιστορία έχει ζουμί, αναπτύσσεται όμως αδέξια, μεταφερόμενη ξαφνικά σε έναν αμερικανικό Νότο γεμάτο αιματοβαμμένα και ξενοφοβικά μυστικά. Η έννοια του σπιτιού (από την οικογενειακή εστία έως την πατρίδα), από το οποίο δεν μπορούμε να δραπετεύσουμε, μέχρι μια Αμερική χτισμένη πάνω στη βία είναι μερικές από τις αλληγορίες του παράξενου και ανισόρροπου αυτού θρίλερ τρόμου, το οποίο δεν στερείται ιδεών (όπως μια ρετρό αίσθηση νουάρ μυστηρίου), αλλά τις ανακατεύει επιπόλαια στην κατσαρόλα του φτηνού εντυπωσιασμού.
ΗΠΑ. 2016. Διάρκεια: 98΄. Διανομή: TANWEER.
Περισσότερες πληροφορίες
Σφαγείο
Όταν η αδερφή και ο μικρός ανιψιός της δολοφονούνται, μια ρεπόρτερ αρχίζει να ερευνά περαιτέρω την υπόθεση και, με τη βοήθεια ενός ντετέκτιβ, ανακαλύπτει πως πίσω της κρύβεται ένας σατανικός συλλέκτης… σκηνών φόνου.